Ik was uiteindelijk nog 6e met 182 pnt

De crosstraining vandaag was erg leuk, Bob was echt superstoer

Vond het een erg geslaagd weekend, en ga volgend jaar zeker weer!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Emmaar schreef:Nog zoiets, ik was 4e geworden, krijg ik een beker met 5e plaatst eropDus ik was terug gegaan, en gevraagd of ze me niet een goede konden geven, het antwoord was: 'Sorry, dan zijn ze omgewisseld dat is inderdaad fout gegaan, maar we hebben ze niet meer op voorraad dus dan zou hij thuisgestuurd moeten worden'. En dan ook nog heel dreigend zeggen: 'Heb je er problemen mee?!' Vond dat nogal raar, betaal er toch voor dan moeten ze maar eerst 'ns goed kijken
![]()
Heb maar niet gevraagd of ze hem na konden sturen, dan krijg ik geheid helemaal níks thuisgestuurd en zit ik zonder iets..
LoveLita schreef:Het is eeeecht te snel gegaan
Hoe dichter we bij huis kwamen hoe rotter is het vond eigenijk
Haha, Emma. Ik heb echt een verkeerde beweging gemaakt met de cross..
Heb echt pijn in m'n lies
Drunksheep schreef:Ik vond de prijzen idd ook een beetje apart? Ik had voor 2x eerste een glazen bokaal/beker, één oranje lintje, een potje elastiekjes en een halstertouw. Terwijl mensen met een tweede prijs een halster kregen, had ik veel liever gehad
@ MoonWencke; als ik in je profiel kijk weet ik precies wie je bent met die camera enzodus je bent goed herkenbaar hoor!
suusiejj schreef:Hee Inge das netjes mooi dat je ook heb genoten
Jaah ik dat heimwee achtige had ik ook terwijl ik niet eens ben blijven slapen , maar had een goed gevoel over gisteren
Moest toen ik Asra wat beweging gaf nog vaak aan jullie en de gezelligheid met jullie denken
suusiejj schreef:Jaaah Em das een mooie foto!!!!
Hej Mandy, kun je daar niet meer tussen kiezen dan?
Ik kan me herinneren dat je kon kiezen en toen heb ik 1x dat 1 voor 1 gedaan en nu krijg ik elke keer dat, weet niet of dat nog terug kan worden gezet
LoveLita schreef:suusiejj schreef:Hee Inge das netjes mooi dat je ook heb genoten
Jaah ik dat heimwee achtige had ik ook terwijl ik niet eens ben blijven slapen , maar had een goed gevoel over gisteren
Moest toen ik Asra wat beweging gaf nog vaak aan jullie en de gezelligheid met jullie denken
Ah echt he
Het was zo gaaf. Voel me ook helemaal thuis daar tussen de haflingers
Op gewone wedstrijden heb je toch al vaker zo'n min gevoel... tenminsteik dan. Gisteren gewoon helemaaaal niet!