ik ga misschien wel een dagje kijken , maar kan niet met haffie er heen gaan, vind ik wel jammer.
joopiexx
Geplaatst: 11-06-09 16:18
Gothic_Tezzy; Hopelijk krijg je reactie terug van je grootouders.
k ga niet naar ermelo, lijkt me ook wel logisch Zaterdag heb ik weer les, en ik heb er nu al zin in.. Morgen eerst naar de hoefsmid, dan krijgt Wenner zijn eerste paar nikes..
plientjedres
Geplaatst: 11-06-09 16:18
het word nu wel heel spannend met de veulentjes hoor! straks komen ze tegelijk vie wat heb jij een leuk paardje, wie is zijn papa? Gothic_TeZZyhoop dat je snel een reactie krijgt. zulke dingen zijn nooit leuk heb net alle spulletjes gepoetst en gevet, daar is die regen dan wel weer goed voor hoop dat het zondag weer knap weer word, dan ga ik weer lekker met mijn boscrosmonster naar het bos
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-06-09 17:03, in het totaal 1 keer bewerkt
Stravero
Geplaatst: 11-06-09 17:03
Wig_love schreef:
Evelieneke, Ermelo word geweldig:D Gaan er nog meer mensen naar ermelo de haflinger dagee..? anders met z'n alle tente ofzo bij elkaar. hihi. wel gezellig?!
Jaaa kom op iedereen haha, allemaal in 1 tent
Tezzy
Geplaatst: 11-06-09 17:05
Gezellig hihi.. Misschien dat ik wel kom foto's maken..
ik wil ook wewl naar ermelo, maar het is zo ver weg alle leuke haflinger wedstrijden zijn ver weg en dan hebben we hier11 juli een haflingerdag in hoofdorp en dan heb ik een familie dag ik had wel naar de keuring en bestgaande willen gaan met indy. mag dat eigenlijk met korte manen?
Stravero
Geplaatst: 11-06-09 17:53
@ Plientjedres: Ermelo is voor jou korter dan voor Colinda en mij hoor hahaha, voor jou 1 uur en 6 minuten en voor ons anderhalf uur En tuurlijk mag je met korte manen, maar de jury vindt lange manen áltijd mooier omdat het bij een haflinger hoort. Waarom heeft de jouwe korte manen?
plientjedres
Geplaatst: 11-06-09 18:10
omdat ze steeds met haar manen in de schapenstr*nt ging liggen . wij hebben alleen koud water op stal en om nou elke dag ff naar de manege toe te lopen om hem ff te wassen voor het rijden houd ook snel op. en het stinkt zo enorm! dus vandaar alles er vanaf, moet zeggen dat het best pittig staat hoor. ik heb zelf geen e achter b dus moet mijn vriendje al lief aankijken, heb ook nog geen officieele startpapieren dus hij ziet het nut er niet zo van in om dan een uur te rijden voor niks . en onderling starten vind ik niet zo veel aan , ik heb met mijn vorige paard ook altijd gestart en ik vond juist de spanning zo'n kick. als ik officieel start zal mijn vriendje het al een stuk minder erg vinden, dus wie weet kom ik volgend jaar wel met mijn crack
@ Plientjedres: Je hoeft ze dan toch niet iedere keer te wassen? Laat maar vies zijn hoor .... Ik was ze soms helemaal niet, en anders alleen als ik wedstrijd heb. Maar de mijne gaat in een koeievlaai liggen --> Is nog 10x zo smerig!!