JoDy1991 schreef:k weet niet welke hoefsmit ik heb
Kan je niet even vragen aan je zus?
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoDy1991 schreef:k weet niet welke hoefsmit ik heb
Anseltje schreef:Kyr, ik vind z'n hoeven tcch wel meevallen. Had erger verwacht
suusiejj schreef:haaj
anne hij ziet er erg goed uit zeg
kyr volgens mij ken je daar heel mooi rijden op de hei
suusiejj schreef:mooi dier is het ook he
hij heeft idd wel iets van Asra weg,
Hoelang blijven zn manen en staart zo ?
Kyrseltje schreef:Klopt! Ik ben samen met Mariet naar mijn oude huis gereden. Toen ik daar reeed kon ik zo de hei op rijden, jammer genoeg kan ik dat nu niet meer. Nu een uurtje rijden om op de hei te komen. Heen weg hebben we er 3u over gedaan, maar toen wist ik niet hoe we moetsen rijden
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Klopt! Ik ben samen met Mariet naar mijn oude huis gereden. Toen ik daar reeed kon ik zo de hei op rijden, jammer genoeg kan ik dat nu niet meer. Nu een uurtje rijden om op de hei te komen. Heen weg hebben we er 3u over gedaan, maar toen wist ik niet hoe we moetsen rijden
haha ook handig, wou net zeggen ik kom denk wel een keer met asje daar rijden , maar het kan dus niet meer??
Passorapard schreef:Wat super mooi beest!
Kyrseltje schreef:Leuk beestje is t toch Moon! Zei ik ook al tegen Suus, hij lijkt echt op Asra!
Kyrseltje schreef:Jawel, maar dan moeten we een stukje rijden voor we op de hei zijn.Maar wat wij dus gedaan hebben, dat kan ik ook met iemand anders doen, maar dan niet om rijden in t begin, en dan dus een uur of 2 op de hei rijden, met tussenstops, en dan weer naar huus.
Kyrseltje schreef:Leuk beestje is t toch Moon! Zei ik ook al tegen Suus, hij lijkt echt op Asra!
Anseltje schreef:Moon, amber ziet er mooi uit
Echt een knapperd
suusiejj schreef:Kyrseltje schreef:Jawel, maar dan moeten we een stukje rijden voor we op de hei zijn.Maar wat wij dus gedaan hebben, dat kan ik ook met iemand anders doen, maar dan niet om rijden in t begin, en dan dus een uur of 2 op de hei rijden, met tussenstops, en dan weer naar huus.
lijkt me heerlijk
Monica_86 schreef:Kyrseltje schreef:Leuk beestje is t toch Moon! Zei ik ook al tegen Suus, hij lijkt echt op Asra!
uhuh lijken veel op elkaar. amber heb wat meer lichaamsbouw