E_Nalanta: Je gaat een trend zetten met die neckrope-tuigjes! Nathalie83: Ik let niet op jou houding als jij niet op die van mij let? Ziet er fijn uit met puppy Luna! Lieff: Mooie donkere haf! Loontje: Netjes gedaan voor de eerste wedstrijd, gefeliciteerd! Yv-on: Heerlijke foto''s Jastiehorse: Wat ziet ze er schattig uit
Ik zat vandaag op het hek in de paddock en Alves was zo lief en snoezig aan het doen. Moest een foto schieten Kijk die lieve blik in zijn ogen
Met nieuwe laarzen (auw ), beugels 2 gaatjes langer, maar eindelijk iemand die wilde filmen! Heb ik een filmpje van het trainen van Alves. We zijn vooral bezig met de basis en rechtrichten, hij wordt eind Maart 4 jaar en is 8 maanden ohz. Let vooral op Alves en niet op mij http://www.youtube.com/watch?v=tZKWgLNIg-w
Laatst bijgewerkt door doei op 06-03-11 21:21, in het totaal 1 keer bewerkt
_Bitje_
Geplaatst: 06-03-11 21:21
super toch! voor de eerste keer? je moet maar zo zien, volgende keer beter toch
ik ben altijd veel te ontevreden soms op wedstrijd (had vandaag bijvoorbeeld 188 en 1e prijs met beau in de L1, maar dan wil ik toch boven de 195 uitkomen ), maar dan vergeet ik weer dat beautje nog maar 4,5 is en dat ie het dan toch weer knap doet dus altijd positief blijven denken
doei
Geplaatst: 06-03-11 21:27
Hahaha Lotte ik begrijp je ontevredenheid wel Het moet altijd beter voor jezelf
Gefeliciteerd met de eerste prijs, het gaat lekker met jullie in het L1! Super knap
haar manen zijn zo kort, want toen ze haar 10 jaar geleden wouden kopen. Wouden de toen nog eigenaren dat ineens niet meer, en toen dachten ze dus door de manen af te knippen dat ze haar niet meer wouden kopen. En ze groeien pas weer aan sinds een paar jaar . Fanta is 15 jaar, en ik rijd haar voornamelijk elke dag buiten dat ik haar doe. Ze is nog lekker fit en je merkt niet echt aan haar dat ze 15 is.
ik heb net de uitslagen gezien van vandaag, maar wow wat een lage punte zeg.. of er is gewoon echt super slecht gereden of gewoon heel erg streng gejureerd!
Wat een knappe haffies komen d'r weer voorbij Ben benieuwd naar al die mooie veulens die strakjes geboren gaan worden. @doei, Halfbroertje Alves doet het erg goed @_Bitje_, Jullie doen het super met de wedstrijden, gaan zeker nog ver komen! @xDjailo, Wat een leukerd, prachtig koppie