[HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

prow

Re: [HK] We kletsen weer een topic vol, over onze gouden knol!#6

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 22:55

Ziet er goed uit!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:07

SPAMMM <3

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:07

prow schreef:
Ziet er goed uit!

Dankje! :D

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:22

Wauw Marrit! Wat goed! :j Hahaha die koe

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:27

Nordsvensk: Zoo die Mia, lekker nat! Och germ!

Noa: Nog gefeliciteerd met Saartje!!

Fabienne: Jammer dat Waldo er geen zin in had, maar ondanks dat toch wel goed ging voor je gevoel! Altijd fijn! :)

mariekeoo: Ooh die springt nog best leuk! Erg leuk beestje ook!

Ja het weer was vandaag echt beetje vreemd := Gelukkig viel het hier eigenlijk nog wel mee met schade. Maar op sommige plaatsen was het wel echt erg!

Fabienne: Nou die staat er ook wat sufjes bij haha. Arm ding!

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-14 23:27

Afbeelding
:+: Knappe toet!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 00:25

_Sanne schreef:
Hahaha die koe

Dat zijn mijn trouwste fans, elke training komen ze kijken.. Door weer en wind +:)+ }:0

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 05:08

Nordsvensk schreef:
Dat zijn mijn trouwste fans, elke training komen ze kijken.. Door weer en wind +:)+ }:0

Haha geweldig die koeien _O-

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 05:11

Sanne en Marit leuke foto's!! :)

Kim_97

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 10:54

Nog gefeliciteerd van Saartje!

Ziet er goed uit marrit!

Mooi foto sanne!

Nordsvensk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 11:32

Dankje! :D

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 13:58

leuke foto's!!!

ik ga vanavond voor het eerst met breezer op buitenrit!! spannend, maar heel erg zin in :D

SaartjeNina

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:44

mooie foto Sanne!
Leuk! ik ga weer naar de rijvereniging :)

PeerAppel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 14:58

farahtjuh schreef:

Hahahaha, geweldige foto's! :')

faithjee schreef:
leuke dekjes noa!
hij kan springen marieke! ik vind hem echt groot lijken
mooie fotos van fitany

nou me wedstrijd ging op mijn gevoel zo slecht.. inrijden ging heel poedersuiker ging alle kanten op..
en de proef zelf ook ze kwam steeds omhoog steeds kijken naar de andere pony.. volgende keer ga ik weer alleen
maar toch 2 winstpunten er bij en was ook nog 2de *\o/*

gewoon tijdens me proef even schudden.. :+
[ Afbeelding ]

<3
[ Afbeelding ]

galop ging echt heel ontspannen en rustig, wordt steeds beter!
[ Afbeelding ]

middendraf komt ze helaas omhoog
[ Afbeelding ]

Ziet er goed uit Faith! Ik vind jullie outfit zooo gaaf! <3

noaxhorses schreef:
Fijn marrit wn Fabienne

Het is hier idd heel stil, foei foei foei jullie kunnen ook niet zonder mij he :')

Heb t heel leuk hiero, zït op een supercute pony genaamd Wiske, is t eerste ponykamp dat ie loopt en nog heel gevoelig. Vrijdag in de bak gynmastiek en spelletjes gedaan, zaterdag ochtend springen en zaterdagavond een rit van 1,5 uur op t strand! Dikke spierpijn hiero hah. Vandaag rit van 4 uur! En morgen alweer naar huis. Kan helaas geen foto uploaden sorry

Klinkt super leuk Noa!

Nordsvensk schreef:
[ Afbeelding ]

Arm ding :=

Wooow! :oo Arme Mia! :(:)

SaartjeNina schreef:
Saartje is vandaag jarig, 8 jaar *\o/*
[ Afbeelding ]

Beetje laat, maar nog gefeliciteerd!

mariekeoo schreef:
filmpje van vandaag verre van perfect, maar toch goed voor de 1e keer

https://www.youtube.com/watch?v=IXhKzXSx9i4

Ziet er goed uit Marieke!

prow schreef:
Ziet er leuk uit dat crossen!

Ik heb de bevestiging binnen! :D
Was vandaag naar het bos geweest. Ik had het idee om beetje rustig aan te doen, omdat het zo warm is. Waldo dacht daar anders over. :')

[ Afbeelding ]
Moe paardje. :=

Aaah, hij ziet er ook echt heel moe uit!

Nordsvensk schreef:

Ziet er echt goed uit, Marrit! Mia glanst ook lekker zeg!

_Sanne schreef:
[ Afbeelding ]

Aaaah, lieeeef! <3

------------------------------

Ik kwam deze foto tegen van Ab! Het gaat erg goed en ze heeft het naar haar zin. Ze staat wel weer een beetje voor de kar omdat ze anders echt snel dik wordt en anders is het ook zo saai he. :')
Deze foto maakt me wel erg blij! Binnenkort maar eens langs. :):)

Afbeelding

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 16:12

Ziet er leuk uit!
Wat glanzen haar hoeven mooi!! :oo

ApplePapple

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 17:40

<3 sanne, zn mooie foto!
Succes marieke, komt goed!
Wat fijn Pernille!!

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 18:20

Wat fijn Pernille!
Ah arme pony Fabienne haah
Hier valt het heel erg mee met het weer gelukkig
Mooie foto's van Mia Marrit! Wat loopt ze fijn!
Super mooie foto Sanne! <3

Ik ben net terug van de kermis :)

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:03

wow mooie haf, en die hoeven wauw!

was de kermis leuk noa?

buitenrit ging voorbeeldig, binnenkort maar een keer naar het bos woehooee :D

Starwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:09

_Sanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 20:17

Ohh Pernille wat ziet ze er goed uit zeg! Geeft volgensmij wel een gerust gevoel! :)

svb16

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:12

Wat loopt Mia daar lekker Marrit!! haha die koeien

Wat ziet Abby er goed uit Pernille!!

Echt een super mooie foto van Jolina <3

Fijn dat de buitenrit zo goed ging Marieke!!!

Afgelopen dagen heb ik niet zo veel gereden, of het was te warm of het was noodweer. De komende dagen geven ze weer redelijk weer op dus dan maar weer lekker rijden. De komende dagen ga ik ook lekker stressen want krijg donderdag de uitslag van mijn examen 8)7

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-14 21:49

Wat fijn Marieke!

Waldo vindt het weer maar niks hij is niet vooruit te branden. :(
Het is ook wel heel benauwd.

Ik krijg ook donderdag de uitslag. :=
Ik probeer er zo min mogelijk aan te denken haha.

_Lot

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:01

Kim_97 schreef:
Mooi website sanne! Je maakt echt heele mooie foto's! <3

Hoop dat je starwien snel de trailer op gaat krijgen zodat je lekker wedstrijden kunt gaan rijden! :D

Ik heb gisteren voor de verandering weer een keer gesprongen. dat hadden we al zo lang niet meer gedaan. Vrouwke vindt springen ook erg leuk, dus vliegt altijd lekker enthousiast over de hindernissen heen. Bij de 85 cm hadden Vrouwke en ik even een miscommunicatie, ze weigerde. wat ik eigenlijk totaal niet had verwacht, want dat doet ze nooit! Ik zag zag dat ik bijna op de palen en balken viel, dus riep: 'neenee' vrouwke liep verder en toen zag ik de stoel staan, daar wilde ik liever ook niet op vallen, dus weer 'neee', na de stoel flopte ik op de grond neer. Vrouwke liep rustig verder en mijn Vriendin ving haar op. ik kon gelukkig erg hard lachen toen ik op de grond lag en wat ik nog wel het aller grappigste vond, is dat m'n val op film staan. :') hahaha

zo val je een jaar niet en zo val je 2 keer in een maand van je pony. :')

Leuk dat je gesprongen hebt, wel minder dat je gevallen bent natuurlijk!

SuperAssie schreef:
[ Afbeelding ]
Terrorpoownies <3
Mijn stinkerd was z'n halster weer ns kwijt :')
Plus zn ijzer helaas... smid komt pas over n week *zucht*

Aaah wat een leuke foto!!

faithjee schreef:
leuke foto tamaraa
veel plezier vanavond noaa

ik ga straks eindelijk linn ophalen *\%/*

Jaaa leuk!!! :D

noaxhorses schreef:
Was ontzettend leuk in de ziggodome! Was een heel gaaf concert van Marco Borsato. Duurde 2,5 uur en toen een trein genomen, kwamen 00:45 in Deventer aan. Net alweer mijn bedje uit haha.
Vandaag leuke dag! Eerst om half 11 bij vrienden iets gaan drinken, 2 uur naar een verjaardag van mijn beste vriendin en daarna nog lekker even Starwien rijden en met Jens grondwerken.

Fijn dat het zo leuk was! :)

romyloverrr schreef:
Balen noa!

Hier nog 3 weken voordat mijn bijrijmerrie uitgeteld is.
Zooo spannend :D Ik hoop dat het veulentje net zo knap is als zij zelf :D

Ooh wat leuk zeg!!

noaxhorses schreef:
Hierbij filmpje van het fotoboek van Melvin

https://www.youtube.com/watch?v=GxGN8VOVr_k

En nog een blunder filmpje, ik dacht dat rot ding neit filmde dus ik gaf m een paar meppen en daarna maakte ik de camera schoon terwijl die nog liep ahhaa

https://www.youtube.com/watch?v=_h8ZjoGqQBc

Gaaf fotoboek zeg!

noaxhorses schreef:

Ooh die zijn leuk zeg! Die bovenste vind ik het leukst :j

zillionke schreef:
oke, ik meld me dan ook bij dit topic , sinds een tijdje een super leuke lieve haflinger merrie van 11 jaartjes oud. <3

Welkom!

PeerAppel schreef:
Nice Noa! Wel een foto laten zien he, als je hem hebt! :D
Fijn dat het goed ging, Stevie! Langgeleden dat je hier was.

Ik heb net gereden op Peggy en het ging echt goed! Ik rijd altijd even warm in stap en draf. Doe dan galop links en rechts en dan ga ik echt aan het werk omdat ze dan zelf ook wakker is. Nu wilde ik vandaag even doorzitten oefenen omdat ik daar heel slecht in ben. Kon het op Abby heel goed, maar kon niet lichtrijden. Later kon ik weer niet doorzitten en wel lichtrijden en daar ben ik bij Peggy nu dus ook. :') Maar het ging na flink wat aanmoedigen dat ik echt wil dat ze recht doordraaft ipv stappen, best goed. Goed ontspannen in mijn heupen en het gaat redelijk. :=

Ook mijn nieuwe hoofdstel gepast! Niks bijzonders hoor, maar was wel even nodig.

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Fijn dat het wel goed ging, en mooi hoofdstel!!

noaxhorses schreef:
Balennn, eskadron was al uitverkocht dus heb maar besloten geen dekje te kopen en mijn geld te besteden aan dingen die nodig zijn, zoals een nieuw halster voor Starwien want haar vorige is kapot en nieuw handschoentjes :D

Aah, jammer!! Wat verstandig van je zeg :P

SuperAssie schreef:
Slim noa dat je noodzakelijkere dingen koopt! Moest ik ook even aan wennen :')

Ik ben vandaag weel de hele dag op stal geweest, eerst 2 uur staan wachten met een opgezadeld paard omdat er zo nodig mensen in de bak moesten met een paard voor de kar(en die had al maanden/jaren geen kar erachter gehad dus zou wss spacen) en daarna heerlijk gewerkt met hem en nog wat kleine sprongetjes genomen :)
Dinsdag komt godzijdank de hoefsmid want ik word GEK van dat aan de bak gekluisterd zitten en niks kunnen doen :')

Nu nog even zitten en zo naar de BBQ op het werk :)

Even nog een stomme vraag he.. Wat voor bitmaat hebben jullie haffies? Andor heeft 14,5 en niemand gelooft dat dat zo groot is xd

Lekker zeg, twee uur wachten, not!! Wel fijn dat het goed ging :D
Heeft 'ie echt 14,5?! Volgens mij had de Belg die ik verzorgde voor ik Lola kreeg dat ook! :oo Lola heeft 12,5.

noaxhorses schreef:
Ik heb geen idee :o Bit zat al bij het hoofdstel van de vorige eigenaar

Leuk Kim!

Ik heb vandaag eerst lekker Starwien gereden, het ging echt zo goed! Ze liep de hele tijd nageeflijk en ze was heel braaf. Er was bij het landgoed een famillie die het huurde en zaten wat kinderen, dus ik had aangeboden dat ze een ritje mochten maken op Starwien, waren 2 meisjes en 3 jongens, een meisje kon al een beetje rijden dus die mocht ook los draven en een ander meisje was pas 6 en heel schattig, ze was verkleed als indiaantje. 2 jongens hebben een rondje gestapt ze vonden het een beetje eng haha en de andere jongen vond het super leuk! Is 2 x geweest en wou nog een 3e keer maar dat vond ik niet goed haha, hij wou helemaal weten hoe hij moest sturen en heeft zelfs een stukje gedraafd en los gelopen. Starwien was heel lief, ze zette geen stap verkeerd.

Een fototje van dat jongetje die zo enthousiast was op Starwien:

[ Afbeelding ]

Wat leuk zeg! Leuke foto ook :D

romyloverrr schreef:
Vandaag lekker foto's gemaakt van de menneer die mij 8 a 9 weken geleden eraf heeft gegooid.
Ik blijf hem leuk vinden, ondanks wat hij mij heeft aangedaan :D
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]

Leuk paard!

Flurk schreef:
Dames ik ben afgelopen tijd even druk geweest daarom haast geen reactie geplaatst of bij kunnen lezen
Hemelvaartsdag was ik deelnemer aan de marathon les van ad aarts en dat was de moeite waard ga ik volgens jaar zeker nog eens doen. Een leuk evenement dat paard en leven dag.
Vrijdag lekker in het bos gement en zaterdag deelnemer aan onderdelen dressuur en vaardigheid van de samengestelde menwedstrijd in uchellen en gisteren in uchellen de marathon gereden.
Om heel lang verhaal kort te maken ikheb op deze wedstrijd een redelijke dresuur kunnen rijden en een hele goede vaardigheid en de slechtste marathon in mijn carrierre maar alles bij elkaar was jet goed voor een derde plaats en kreeg ik een leuke beker en hield er nog 2 winstpunten aan over ook.
Kortom lol en trots op mijn pony

Wat leuk zeg!!

prow schreef:
Had vandaag les met Waldo. Het ging echt super goed. In het begin had hij een beetje veel haast, maar uiteindelijk kreeg ik zijn tempo onder controle en liep hij eindelijk goed aan de teugel. Normaal heeft hij zijn neusje er altijd uit en nu dus niet! Zelfs in de galop heeft hij een paar passen aan de teugel gelopen, hij vond het wel heel moeilijk haha. Verder nog geoefend met wijken en dit ging ook al een stuk beter. Ik moet nu vooral er opletten dat ik zijn tempo onder controle heb en ik mag wat strenger zijn. :+

Instructrice zei dat ik wel L1 kan gaan starten met hem, dus ga even plannen wanneer ik voor de eerste keer L1 ga starten! :)

Fijn dat het goed ging!

Kim_97 schreef:
mooie bijleespost fabienne! fijn dat je les goed ging en dat je nu weer een aantal punten hebt om aan te werken! :)

ik heb vandaag een buitenrit met vrouwke gemaakt. we waren naar het meertje geweest. ik was naar de overkant gegaan en toen ik daar was dacht vrouwke, 'laten we een galopje terugnemen' dus die gaat in volle galop dat meertje door (ook door het diepe, dat komt ongeveer tot waar het zadel begint) maar bij het diepe had ze natuurlijk geen goede balans en was het heel zwaar daardoor viel ik voorover op haar hals en vrouwke kwam op dat moment met haar hoofd omhoog dus ketste kei hard! en toen had ik me dus om haar hals geklemt in de hoop dat ik niet in het water viel. toen we weer aan de kant kwamen lag ik dus over d'r hals en ving papa vrouwke op. ook kwamen we nog vrachtwagens tegen, waar vrouwke goed op reageerde en overstekende kippen. :')

Hahaha :=

romyloverrr schreef:
Eerlijkgezegd den ik maar dat ik (tijdelijk?) afscheid ga nemen van dit topic.
Helaas heb ik het momenteel erg druk, bijlezen lukt nog wel maar bijleesposten niet, daar gaat erg veel tijd in zitten.
Natuurlijk begrijp ik dat jullie ook reactie's willen op jullie berichten, daarom kan ik beter afscheid nemen.

Misschien kom ik weer terug als ik wat meer tijd heb.

Jammer zeg, maar ik snap het wel.

prow schreef:
Haha dat is ook weer waar.
Leukste opmerking die ik ooit naar mijn hoofd heb gekregen: ''Mogen zulke boeren paarden ook mee doen aan wedstrijden?'' Werd toen 2 keer eersten en tijdens de prijsuitrijking zag je echt die mensen kijken van wat hoe kan dat _O-

Whahhaha _O-

Nordsvensk schreef:
Hahaha geweldig _O-

Ik had een keer jurycommentaar "Pony kijkt in de spiegel :) " _O-

Waaaatt _O-

prow schreef:
22 juni ga ik voor de eerste keer L1 starten met Waldo!! :D

Leuk!!! Heel veel succes alvast :D

Nina_love schreef:
Ohh tof dit zeg!
Mag ik misschien ook mee kletsen hier?
Ik ben sinds februari in het bezit van een hele toffe haflinger ruin!

Welkom!

elineXpooh schreef:
Mag ik me melden? :p

Jij ook welkom :D

elineXpooh schreef:
Oke mijn standaard praatje :)

Ik ben Eline, 14 jaar (3 havo-vwo).
Mijn hobby's zijn lezen (ja ik ben heel duf), 1D luisteren en naar bepaalde films kijken :p
Ik hou van Divergent, The hunger games (kan ik woord voor woord uit mn hoofd opschrijven dus als je je verveelt :o), The Fault In Our Stars, Hush, hush en Percy jackson (en ik word verliefd op mensen die niet bestaan). Want mijn liefdesleven gaat toch nooit meer goed komen.

En nou Haflinger Pooh.
Pooh is een vreetzak..... haha nee grapje Pooh is de liefste Haflinger die ik ken. Ze is de wat nieuwere versie en heel licht voor een haflinger (qua kleur). Ze is 11 jaar en pas jarig geweest, 20 maart.
Ze is ontzettend eigenwijs maar ze doet alles voor eten. Ze kan flemen, spagaat, jambette, compliment, klassieke buiging, back up en kusje. Oja, en ze is een echte dame. Ze wil namelijk niet door het water (maar als je niet kijkt gaat ze er gewoon in liggen slapen := )

Hier foto:

[ Afbeelding ]

Leuk :D

elineXpooh schreef:
Zijn hier trouwens ook nog mensen met een haffie van Marok en/of Mariet van de Karnemelkspot?
Ik zoek familie :')

Nope, geen familie hier haha

noaxhorses schreef:
Ik ging vanmiddag naar de paarden, kwam gelijk aan met Jens bijrijdster, terwijl we helemaal niet hadden afgesproken :') Zij zou gaan grondwerken met Jens en ik wou Starwien even rijden. Ik was Starwien aan het poetsen en ze was al een beetje onrustig en Anita was met Jens aan het grondwerken, toen ging ik het zadel halen en ik stond bij het hek en hoorde een enorme knal, en toen galoppeerde Starwien weg zonder halster, en ik dacht, neee daar gaat mijn 1 dag oude halster ;( Dus snel naar halster toegelopen en gelukkig was allleen het dingetje waarmee je hem kan verstellen los gegaan maar die kon ik zo weer er door heen halen dus gelukkig niks kapot! Paarden bleven maar rennen, en Jens was tegen de tijd dat we ze hadden gevangen al helemaal bezweet, paardjes waren ook ontzettend onrustig dus toen is bijrijdster gestopt, want Jens liep weer eens helemaal niet lekker en hij had zijn beweging al gehad. Toen Starwien met moeite opgezadeld en gereden, ze was in het begin ontzettend schrikachtig en daardoor werd ik ook weer gespannen en doordat ik gespannen werd werd zij ook weer gespannen, toen ben ik sinterklaas liedjes gaan zingen want als ik liedjes zing word ik altijd rustig xd. Toen werd ik weer ontspannen en Starwien ook en toen heb ik toch nog lekker n uurtje kunnen rijden.

Gelukkig dat je halster nog heel is, en fijn dat je nog lekker even hebt kunnen rijden :)

Nina_love schreef:
Nou ik ben dus Angela, ben 19 jaar. Heb vorig jaar mn vwo afgerond en ben nu zoekende naar een geschikte toekomst :') Ook heb ik mijn orun instructrice diploma niveau 2 gehaald in 2012 en geef dan ook wekelijks les. Momenteel heb ik 2 kwpn'ers, een veulen :+ , een les pony en dus mn haffie op stal staan. (Nouja mijn ene kwpn'er is momenteel uit logeren)

Ik heb mijn haffie in februari gekocht. Ik had wat probleempjes met mijn sportpaard(die nu uit logeren is) en iedereen rade me aan om een haflinger te namen. Ik vond het aanvankelijk niks, maar nu een paar maanden later ben ik echt super blij met hem.
Hij heet Nadel van de Ringbaan, maar ik noem hem gewoon haffie. Hij is geboren in 2007, ongeveer 1.50m en zijn vader is Nepal. Hij was zadelmak toen ik hem gekocht. Je kon er op zitten zegmaar XD en inmiddels zijn we een paar wedstrijden gestart in de B. Groot succes en praktisch elke wedstrijd is de 190 punten. Nadeel is natuurlijk dat we tussen de paarden starten. Zo was de enige proef waar we geen winst gereden hebben met kop en schouders mijn beste proef ooit met hem. Jury kon alleen duidelijk geen haflingers waarderen. Ongelofelijk wat voor commentaar je dan krijgt. :n
Ook zijn we deel van een haflinger 4tal waar we wekelijks voor trainen en heb ik 1x per week prive les met hem. Hij leert echt heel erg snel en dat maakt hem een plezier om mee te werken.
Ik hoop op een sportieve toekomst met hem, met natuurlijk heel veel plezier!!

[ Afbeelding ]

Welkom, leuk paard!

PeerAppel schreef:
Welkom nieuwen! Gezellig. Altijd leuk, meer mensen erbij. :D
Noa, gelukkig dat je halster niet kapot is! :oo Dat sinterklaasliedjes is wel slim. Ik zing altijd liedjes als ik bang ben. Ontspan je inderdaad van! Nou... Is zijn halftante (?) dan niet genoeg familie? Want Jens opa is toch Star? :P
Wat een enorme bloep Kimberly! :oo Fijn dat je weer naar Arma bent geweest. :)
Fijn dat het wijken goed gaat Fabienne! Gaaf zeg. :))

Ik heb net gereden en had camera op een paal gezet. Echt compleet misgegaan :') Heb heel mooi 80% lucht gefilmd waardoor hij focussde op de lucht en daardoor zijn Peg en ik donker. Ik vraag wel of iemand anders een keer wil filmen want dit werkt gewoon niet. _O-

Iets minder nieuws; Abby is voor de 4e keer oma geworden van een prachtig vosmerrietje. Helaas was het veulentje mismaakt en vervormd. Zo erg dat in leven laten niet humaan was, dus is ze vanochtend ingeslapen. ;(

Whahaha, leuk joh lucht :=
Ach, wat sneu van het veulentje zeg...

SuperAssie schreef:
Welkom Elina en Angela, word nog druk hier! Leuke haflingers zeg!
Er staat ook een Nepal hier op stal, enorm issie(gaat richting de 1.60), en ook erg licht van kleur. Prachtige haf!
Wat jammer van het veulen pernille :(
Fijn dat t wijken met Waldo al beter gaat! Andor vind het vooral in draf nog heel moeilijk.
Oeh, noa niet zo best! Dat zingen herken ik wel, heb laatst een hele tijd 'ik ken een liedje, dat gaat je irriteren' enz zitten zingen omdat ik niks beters wist en ik anders echt zou flippen haha(we stapten over een veld en zoals jullie weten vind ik dat doodeng XD) Gelukkig was je halster niet kapot!
Mooie bijleespost kimberly!

Even een korte bijleespost. Heb niet veel tijd(en zin hihi) helaas.
Smid is vanochtend geweest.. Andor heeft zijn ijzers 13 weken onder gehad en ze zijn gewoon niks gegroeid.. Helemaal nada noppes, geen millimeter..
Ik ga nu op zoek naar een oplossing om ze wat sneller te laten groeien, kreeg van een oud stalgenoot(die ook voedingsdeskundige is voor paarden) de tip om te kijken naar rozenbottel(ivm biotine) in combinatie met fenegriek. Ook ga ik laurierzalf halen en zijn kroonranden daar maar mee in gaan smeren en masseren.
Laten we hopen dat het helpt want als ze over 10-12 weken nog steeds niet zijn gegroeid kunnen er geen nieuwe ijzers onder...

Balen zeg, hopelijk zijn ze over 10 weken wel gegroeid!

Kim_97 schreef:
vervelend dat zijn hoeven niks groeien tamara. (die van Vrouwke groeien ook nooit, maar dat is natuurlijk minder erg omdat ze geen ijzers heeft)

haha gekke konijnen. uiteindelijk wel gevangen?

hier ook geen familie. mijn haf heeft ook geen papieren, maar ken haar ouders wel.

gisteren Vrouwke gereden. toch maar weer een keer de buitenbak uitgeprobeerd. (we hebben pas een nieuwe bodem, dus is hij nog erg zwaar. door de vele regen afgelopen week is hij flink gezakt en nu gelukkig goed te rijden. alleen in de galop, buiten de hoefslag nog een beetje zwaar.) Vrouwke was op het begin erg kijkerig en behoorlijk sterk. toch lekker doorgereden en uiteindelijk liep ze lekker nageeflijk. :) Zometeen heb ik les met Vrouwke. :)

Fijn dat het uiteindelijk toch wel goed ging :)

noaxhorses schreef:
Vandaag al mijn dekjes eens op de foto gezet, sommige heb ik al laten zien haha

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Jeeeeeeetje Noa!!!! :wow:

SaartjeNina schreef:
Wat een leuke dekjes heb je Noa! jaloers haha ik zelf heb er maar 4 ;)
Fijn van je les Kim!
Zouden jullie voor me willen stemmen?

http://projectculture.nl/photo?nr=25

Ik heb op je gestemd :D

PeerAppel schreef:
Nou leuk, WiFi van iPhone doet het niet meer en WhatsApp opeens ook niet meer.
Ben dus weer afwezig in de App.
Rotding.

Balen zeg!!

mariekeoo schreef:
[ Video ]

dit is betere filmpje. werd duizelig van de andere haha

Wauw zeg!!

farahtjuh schreef:

Aaah wat een gave foto´s!!

faithjee schreef:
leuke dekjes noa!
mooie fotos van fitany

nou me wedstrijd ging op mijn gevoel zo slecht.. inrijden ging heel poedersuiker ging alle kanten op..
en de proef zelf ook ze kwam steeds omhoog steeds kijken naar de andere pony.. volgende keer ga ik weer alleen

[ Afbeelding ]

<3
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ik vind het er goed uitzien hoor!
noaxhorses schreef:
Fijn marrit wn Fabienne

Het is hier idd heel stil, foei foei foei jullie kunnen ook niet zonder mij he :')

Heb t heel leuk hiero, zït op een supercute pony genaamd Wiske, is t eerste ponykamp dat ie loopt en nog heel gevoelig. Vrijdag in de bak gynmastiek en spelletjes gedaan, zaterdag ochtend springen en zaterdagavond een rit van 1,5 uur op t strand! Dikke spierpijn hiero hah. Vandaag rit van 4 uur! En morgen alweer naar huis. Kan helaas geen foto uploaden sorry

Wat leuk zeg!!

Nordsvensk schreef:
[ Afbeelding ]

Haha aahh :+

SaartjeNina schreef:
[ Afbeelding ]

Nog gefeliciteerd!!

mariekeoo schreef:

Wat leuk zeg! Ik vind ´m ook leuk :D

prow schreef:

Was vandaag naar het bos geweest. Ik had het idee om beetje rustig aan te doen, omdat het zo warm is. Waldo dacht daar anders over. :')

[ Afbeelding ]

Fijn dat de bevestiging binnen is! Leuke foto :D

Nordsvensk schreef:
Mia vandaag <3

[ Afbeelding ]

<3

Nordsvensk schreef:

Ziet er goed uit Marrit!

_Sanne schreef:
[ Afbeelding ]

<3 <3

PeerAppel schreef:
farahtjuh schreef:

Hahahaha, geweldige foto's! :')

faithjee schreef:
leuke dekjes noa!
mooie fotos van fitany

[ Afbeelding ]

<3
[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

[ Afbeelding ]

Ziet er goed uit Faith! Ik vind jullie outfit zooo gaaf! <3

noaxhorses schreef:
Fijn marrit wn Fabienne

Klinkt super leuk Noa!

Nordsvensk schreef:
[ Afbeelding ]

Wooow! :oo Arme Mia! :(:)

SaartjeNina schreef:
[ Afbeelding ]

Beetje laat, maar nog gefeliciteerd!

mariekeoo schreef:

Ziet er goed uit Marieke!

prow schreef:

[ Afbeelding ]

Aaah, hij ziet er ook echt heel moe uit!

Nordsvensk schreef:

Ziet er echt goed uit, Marrit! Mia glanst ook lekker zeg!

_Sanne schreef:
[ Afbeelding ]

Aaaah, lieeeef! <3

------------------------------

Ik kwam deze foto tegen van Ab! Het gaat erg goed en ze heeft het naar haar zin. Ze staat wel weer een beetje voor de kar omdat ze anders echt snel dik wordt en anders is het ook zo saai he. :')
Deze foto maakt me wel erg blij! Binnenkort maar eens langs. :):)

[ Afbeelding ]

Aah, wat leuk zeg!! En mooie bloep :D

mariekeoo schreef:
wow mooie haf, en die hoeven wauw!

was de kermis leuk noa?

buitenrit ging voorbeeldig, binnenkort maar een keer naar het bos woehooee :D

Fijn dat het goed ging!!

prow

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-06-14 11:21

Mooie bijleespost +:)+

Kim_97