Haha ja ze kwam uit der werk moest zich nog omkleden . Ze deed het erg goed. Wel veel kauwen op bit verder liep ze ook braaf mee en ze nam het bit in een keer in
Laatst bijgewerkt door horsii op 10-07-13 20:16, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat jij doe is jouw keus wat ik doe de mijne . Kyra speelt heerlijk dag en nacht in de weide en doet verder niets behalve gepoetst worden en een rondje stappen buiten. En vandaag voor het eerst een Hoofdstel in en ze leeft nog ook:) Hoofdstel krijgt ze zeker niet vaak in.over een paar maandjes weer een keer.
Marlis
Geplaatst: 10-07-13 20:45
Horsii: van 5 minuten een bit in raakt ze gelijk geblesseerd en gaat ze misschien wel dood wist je dat niet?
Anoniem
Geplaatst: 10-07-13 20:47
Jeetje marlissa kan je ook normaal reageren? Ik reageer doodnormaal dat IK dat niet zo snel bij een 2 jarige zou doen. Wat jullie doen moet je zelf weten ik doe op advies van mijn tandarts/veearts niet eerder dan met 3 een bitje in. Mijn keuze vroeg me gewoon af waarom je dat al deed maar als je geen commentaar op foto's wenst dan kan je dat er beter bijzetten
Nordsvensk
Geplaatst: 10-07-13 21:12
Pagina 89 @PeerAppel Leuk filmpje! @Alanaa_ Zo haflinger zo baas @Chasey Haha lekker alles combineren! Nog leuke tuinen gezien? @Melissa1996 Die word ook al groot. @HorseTimeXL Momenteel doen wij geen wedstrijden, misschien straks weer een impuls @Evelyne Knappe Agnus! @Chasey De verleiding was weer te groot @mcjv Leuke foto's, fijn dat je ook reageert. @PeerAppel Leuke collage, abby is idd. al wat afgevallen @stvieee Lief hoofdje heeft hij!
Pagina 90 @SaartjeNina Mooi dat het goed ging! @marlies405 Leuk dat jullie weer gaan starten succes! @Alanaa_ Normaal doen is ook een vak Leuk halster! @Marlis Kyra gaat een stevige dame worden @Lina_1979 Mooi om dat verschil te zien! @JastieHorse Kleine ventjes worden groot! @marlies405 Knappie
Pagina 91 @Yvank_ Alvast veel succes op de keuring! @Melissa1996 Leuke foto. @Lebeauty_ Leuke foto's. @Chasey Wat lief! @Yvank_ Gave foto! @Alanaa_ Nice barbiehalster! @Faringo Waterrat storm @Melissa1996 Leuke foto's! @Pipvl Waterratje! @PeerAppel Leuk, voetjes in de lucht! @Mariett Leuke haflinger! @Evelyne Lekker leventje heeft ie weer @Wouterwesley Leuk gedaan! @stvieee Leuke foto's!
Pagina 92
@Marlis Leuke foto's! @stvieee Idd nog meer leuke foto's! @novito Mooie foto! @Mirandax__ Netjes! @enefde Respect voor je bijleespost. Jouw rijden ziet er netjes uit! @Zazalover Leuk dat je weer met zaza rijd! @xmarijn Jammer dat je gestopt bent. @horsii Staat haar goed! Vind er echt helemaal niks mis mee op deze leeftijd Zou het zelf ook zo doen
Nu even snel een roken en dan maak ik een bijleespost
Laatst bijgewerkt door Faringo op 10-07-13 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt
Alanaa_
Geplaatst: 10-07-13 22:08
Pagina 91 ; yvank, Damella ziet er goed uit ! Melissa1996, ik ben ook wel benieuwd naar de andere foto’s, arko heeft een lief snoetje Lebeauty_, ze ziet er moe uit (: ze lijkt groot! Chasey, aah die 2de foto, wat lief! Zo trots dat hij op James zit! Faringo, Lekker pootje baden, leuk! Melissa1996, leuke foto’s! Pivl, wat leuk gaan zwemmen! Foto’s zijn goed gelukt ! Peerappel, Abby aan het springen, ze doet het goed Mariett, wat een mooie haflinger! Evelyne, knappe angus! Wat een bos manen heeft hij (: Wouterwesley, leuk dat jullie de staleigenaar zo vieren, ziet er leuk uit! horsetimeXL, wauw, die is goed gebeterd, je mag zeker trots zijn! stvieee, die 2de foto, prachtig! pagina 92 ; Marlis, Mooie bos manen heeft peeps! Kyra is ook erg leuk! stvieee, komt nog wel mooie foto’s! novito, aah wat een lieve foto! Mirandax_, Leuk! Safira ziet er goed uit! enefde, Bo is een zij viel me op dat je altijd hij zegt (: knappe Mika! Ze is leuuk zazalover, knap! xmarijn, jammer dat je stopt met de hafjes, maar wel veel plezier met je eigen fjordje ! horsii, wat leuk dat ze het zo goed opnam, ze ziet er plots een stuk ouder uit zo ( ik zou het ook al doen met Bo hoor )
Mijn merrie is lesbisch ;o hahaha
Nordsvensk
Geplaatst: 10-07-13 22:13
Mia en het hals strekken.. Het begint te komen
Faringo
Geplaatst: 10-07-13 22:25
Pagina 91
@Yvank; hadden het er al even over gehad maar Damella ziet er toppie uit!! @Melissa1996; gave foto zeg! Heb je mooi gemaakt @Lebeauty_; leuke foto's! @Chasey; Wat een heerlijk foto's zo met David erbij zeg!! @Yvank_; knappe Damella nog een keer in actie @Alanaa_; knap dametje wordt het hoor!! @Melissa1996; Mooie foto's hoor. Blijft altijd leuk fotoshoots @Pipvl; jij ook lekker het water opgezocht. Zie er ook heerlijk uit. @PeerAppel; Abby lekker aan het springen, ziet er netjes uit. @Mariett; Leuke plezier foto's. Doe het je niet na zo springen, dan vlieg ik er echt af haha @Evelyne ; Angus lekker aan het grasjes eten en weer nette manen. @Wouterwesley; superleuk bedacht zeg!! @stvieee; knapperd hoor, ook wel een haf met power zo te zien.
Pagina 92 @Marlis; leuk om peeps en kyra ff te zien showen!! Ze zien er goed uit!! @stvieee; mooie aanspreken foto's zeg @novito; wat een lieve foto van jullie samen! @Mirandax__; Ziet er goed uit hoor! @enefde; ziet er keurig uit hoor!! Net resultaat ook. @Zazalover; leuke foto's. Blijf het super vinden dat je weer rustig wat met dr mag doen! @xmarijn ; mooie foto's!! @horsii; Kyra met een bitje in!! Inderdaad nog wat jong maar zo voor een keertje krijgen ze niets van inderdaad. Zolang je maar niet loopt te trekken enzo en zo zijn jullie niet
Pagina 93 @Alanaa_; haha Alanaa, gek beest @Nordsvensk; ziet er netjes uit hoor!!
ApplePapple
Geplaatst: 10-07-13 22:27
@Alanaa_ iemand die bij ons staat, heeft ook zn lesbisch paardje! haha @Nordsvensk het ziet er steeds beter uit
@horsii, hihi dankjewel!, Fijn dat kyra het zo goed doet met het bitje! Ben nu bezig met het inrijden van Dancer, Rocky Mountain Horse, maar hij gaat dus nu de hele tijd gigantisch met zijn kop schudden.. stuk ernaast gelopen hele arm van onder tot boven onder het kwijl -.-" @Nordsvensk, haha ja ik ben zo onderhad gewend om bijleesposten te maken van 10 pagina's xD Nu gaan we het echt bijhouden! En hihi dankjewel! Ben echt blij met hoe het nu gaat @Alanaa_, sorry! Ik hield op een gegeven moment niet meer bij wie een hij en wie en zij was, en vind bo ook wel weer een jongensnaam, en je zei soms dingen dat ik dacht dat het een jongen was hihi, maar zal die fout nu nooit meer maken! Zeker niet na deze foto van je! Fantastisch hihi ^^ @Nordsvensk, aaah nice! @Faringo, hihi dankjewel! Ben er echt super blij mee hihi ^^
Meiden, wat gaat dit topic hard ! Ik kan echt niet volgen hoor . Ik lees elke dag al jullie posts, maar zal nu even op de laatste 5 pagina's reageren!
P88: paljaslaura: Leuke foto's van Mareja! Dat je dat durft, er gewoon op gaan staan los, zou niets voor mij zijn HorseTimeXL: Galopje ziet er goed uit voor de 1e keer hoor Alanaa_: Knappe Bo Melissa1996: Leuke foto's, jij bent afgevallen he? Fee_: Gefeliciteerd! Prachtige foto van jou en Ginger Melissa1996: Springen ziet er ook goed uit! HorseTimeXL: Mooie blackfoto! stvieee: Mooie haf heb jij Evelyne: Knappe Agnus ! Gefeliciteerd met jullie 2 jaar!! Leuke foto's heb je gemaakt van hem!
P89: Nordsvensk: Leuke foto van de les, hoe gaat het lessen nu? PeerAppel: Leuke filmpje van Abby! En gefeliciteerd met je verjaardag!!! Alanaa_: Hahahaha die koppen van jullie ! Chasey: Knap hoor van James, zo'n rit maken in de stad! Melissa1996: Hij begint ook goed door z'n vacht te komen nu Evelyne: Weer prachtige foto's van je knappe man Chasey: Leuk dat je toch nog eens gesprongen hebt ! Zolang je je er goed bij voelt kan het toch? PeerAppel: Abby ziet er goed uit! Ze is inderdaad flink afgevallen al stvieee: Knap paard hoor. Heb je een fijn deken voor de eczeem?
P90: SaartjeNina: Leuke foto hoor! Over die hoogte springt de mijne ook nooit, dan huppelt ze er ook over marlies405: Kanjer! Wat een groot paard is het toch Alanaa_: Halster staat Bo goed Marlis: Kyra en Peep, je ziet zo overduidelijk dat het familie is he . Mooi dames zijn het! Lina_1979: Ze veranderen altijd hard van kleur he tussen winter- en zomervacht JastieHorse: Die Neduah wordt groot! Ik wist eerst niet dat jullie (jij en je vriend) zo groot waren, maar nu ik dat weet zie ik ook dat Neduah groot wordt marlies405: Knappe Kanjer!!
P91: Yvank_: Knappe Damella! Komt vast helemaal goed op de keuring Melissa1996: Leuke foto van je kleintje! Lebeauty_: Leuke haf heb je Chasey: Suuuuuuper schattig zo ! Yvank_: Nog een knappe foto van mooie Damella Alanaa_: Bo wordt wel verwend met spulletjes he ! Mooi hoor Faringo: Leuke foto van Storm in het water. Daar krijg ik Mara echt nooit van haar leven in Melissa1996: Leuke foto's van de shoot! Pipvl: Heeeerlijk zo het water in! PeerAppel: Vrijspringen is leuk he! Vinden zie hier ook allemaal super tof (en ik ben ook niet zo'n held in springen dus laat ze meestal ook gewoon vrijspringen ) Mariett: Leuke foto's, jullie passen goed bij elkaar Evelyne: Die heeft glanzende manen Wouterwesley: Leuke foto's van de verjaardag van de staleigenaar!! HorseTimeXL: Die is goed opgeknapt, goed gedaan! stvieee: Leuke foto's van op buitenrit. Ruige kop heeft hij er op staan!
P92: Marlis: Mooie foto's van je meiden! Wat heeft Peep een manen he ! stvieee: Leuke foto's weer van op buitenrit! novito: Mooie foto van jou en je knapperd Mirandax__: Leuke springfoto . zo hoog spring ik echt niet enefde: Mooie Mika! Rijden ziet er goed uit, je lijkt alleen je handen wat vast te zetten (door de spanning misschien?) waardoor het moeilijker is voor Mika om na te geven. Zazalover: Leuke foto's van jou en Zaza, fijn dat jullie weer aan de slag kunnen! xmarijn: Jammer dat je geen tijd meer hebt voor hen, maar veel plezier met je fjordje gewenst! horsii: Kyra ziet er super uit, mooie hals heeft ze er op staan!
P93: Alanaa_: Hahahaha die Bo ! Dat heb ik de mijne gelukkig nog niet zien doen, ik heb ook 4 merries staan Nordsvensk: Netjes hoor met Mia! Jullie gaan goed vooruit axelpony: Heerlijk zo in het water gaan zwemmen met je haf!
Ik wilde graag mijn knapperd en haar vader nog eens posten
Yvank, Damella is echt een mooie haf! Alanaa_ Haha dat is echt wel een Barbie halster, maar wel leuk Faringo, Oooh wat heerlijk zo in dat water, had je topic ook bekeken. Super. Melissa1996, Dankje. Mooie foto's van de shoot! Pipvl, Ook zo lekker in het water! Heerlijk! Krijg diret zin om ook een duik te nemen haha. PeerAppel, Wat leuk! Abby an het vrijspringen. Mariett, Leuke haf heb je! En die tweede foto is ook gaaf. Evelyne, Manen zien er weer netjes uit. Wouterwesley, Wat leuk zo de paardjes versierd, omdat de staleigenaar 50 werd. HorseTimeXL, Ooh, maar dat is al een heel verschil zeg! Ziet er een stuk beter uit zo. stvieee, Zijn mooie plaatjes geworden. Vooral die eerste. Marlis, Peeps ziet er goed uit Ben ook benieuwd hoe Kyra het over een tijd doet onder het zadel. Al duurt dat nog even, toch? stvieee, Lekker zo buiten novito, ahh lief. Mirandax__, Lekker springen! Ziet er leuk uit. enefde, Ziet er goed uit hoor! En je haf ziet er ook goed uit. Zazalover, Ziet er goed uit zo na 8 maanden niet rijden! xmarijn, Leuk dat je een eigen fjordje hebt. Wel jammer dat je de hafjes dan moet missen. Maarja keuzes maken he horsii, Haha kyra lijkt er ook echt niks op uit de doen op dat bit. Net of het de normaalste zaak van de wereld is. Nordsvensk, ja best wel leuke tuin ideeën op gedaan Alanaa_, Haha gek paard! Die donkere vond het niet zo erg, zo te zien? Nordsvensk, Hals strekken is wel fijn axelpony, Alweer zo'n water foto. Echt leuk om te zien! Ine23, Zal je topics apart even bekijken
Gisteren met James en onze hond Oscar op stap geweest. Hond is nu bijna 2,5 jaar en heeft ook bijna wel 2 jaar gekost om hem zo netjes mee te laten lopen met een buitenrit. Nu pas kan ik hem met een gerust hart alleen meenemen. Alle commando's moet hij goed kennen. Die zijn er dan ook aardig ingestampt haha. Want als ik hem alleen meeneem, kan ik niet zo makkelijk even ingrijpen. We zijn 1,5 uur onderweg geweest en volgens google maps ongeveer 7 kilometer afgelegd. Hond luisterde gisteren echt super. Ook als we andere honden tegen kwamen bleef hij netjes naast James lopen. Maar dat heeft dan ook aardig wat tijd en moeite gekost hoor voordat we zover zijn gekomen
Commando: 'aan de kant'. (Dan moet Oscar naast James lopen. Doet hij keurig. Bij de flank).
En ´toe maar´ betekend dat hij weer vooruit mag lopen. Dus op de stukken waar het kan lekker laten lopen.
Voor James was het trouwens ook wel wennen. In het begin had hij echt zoiets van: "Wat moet dat beest bij mij in de buurt"? James was er vrij snel aangewend. Nu boeit het hem niet meer of Oscar nou naast, voor, onder over boven hem loopt
@ Alanaa: Haha Bo die de vrouwtjes bespringt. @ Nordsvensk: Knappe Mia onder het zadel. @Axelpony: Axel lekker in het water. @ Ine: Heb je topics bekeken. Knappe Raven en papa. @ Chasey: Heerlijk op pad met brave hond en James.
@Ine23, Ik heb haar op die foto's eigenlijk gewoon weer los, Mika is het soort haflinger dat als je haar te veel ruimte van voor geeft ze gewoon sterren gaat kijken, en in rij haar maar 1x in de week en het zoontje van de eigenaar rijd haar 2x, en hij doet helemaal niks met de voorkant, dus om haar nagelfelijk te krijgen is een behoorlijke klus, en eerder gaf ik haar van voor teveel ruimte waardoor ze haar neus er uit drukt en ze zich achter haar kaken vast zet, geen stelling of buiging in die nek te krijgen vervolgens.. Heb destijds meegedaan met oefendressuur in onze manege en die jury (bekedam) heeft me daar mee geholpen, ik moet haar korter pakken en niet teveel ruimte geven, ik kon vervolgens voor het eerst in 4 maand weer rechterstelling rijden.. Dus nu met rijden moet ze er even doorheen maar dan kan ik haar ook gewoon super fijn los laten, maar als ze te weinig impuls heeft drukt ze haar nek eruit omhoog, dat kun je heel goed aan de foto's zien, meer gas, meer impuls en ze gaat heerlijk over haar rug heen lopen En wauw wat een lieve haf heb je! dat koppie! @Chasey, super fijn dat dat zo goed gaat! Ik moet het met Mika en onze hond niet proberen.. @Marlis, aah knappe peeps
@Ine23, mijn vriend en ik zijn idd groot..daarom nu ook maar een paard van 1,74 gekocht Hoop echt dat Neduah rond de 1.50 word.
Mooie foto's van Raven en haar papa! Raven kan lekker lopen zeg!
Fee_
Geplaatst: 12-07-13 21:44
Zo. Nu eindelijk tijd voor mijn beloofde bijleespost. 85. Heerlijke zwemfoto's weer, Chasey. Jullie genieten zichtbaar, is echt altijd van de foto's en filmpjes af te zien. Peeps lekker geschoren, zal ze wel van opknappen, lekker al dat haar er af. Mareja (toch?) is zeer vooruit gegaan, ziet er goed uit! Bo met een lekkere bos wilde manen. Lief. Gaaf Wendy, lekker zo'n open vlakte. Heerlijk uitzicht.
86. Heel mooie foto's, met Marena. Vooral die eerste is leuk! Peeps aan de sjouw, ziet er zoals gewoonlijk weer goed uit. Angel de glimworm op het land. Ze ziet er goed uit zeg! Wat voor blessure heeft, Palermo, Marieke? Hoe gaat het inmiddels? Balen zeg! Zaza zonder tuig, leuk! Ginger snapt dat ook nog niet helemaal, maar is wel leuk om te doen he.
88. Heerlijke race foto, Paljas! Pony heeft er ook plezier in, aan de oortjes te zien, ze vallen er nog net niet af. Bo lekker aan het genieten in de weide. Melissa ook goed vooruit gegaan met de haf. Probeer te ontspannen (zeker in de armen en handen) dan zal je merken dat het rijden ook ineens nog een stuk beter gaat. Leuk die eerste foto van Jelle. En haffies toch altijd met een pluk gras in de mond.. haha! Angus ook weer! Hij heeft en houd een knappe kop! De derde foto is echt onwijs gaaf!
89. Mia ook weer aan de bak, leuk! Leuk dekje ook, staat 'r goed. Alana, allebei aan het gapen, heel charmant. Wat een heerlijk filmpje weer met James. Hij ging nog best makkelijk over die sluis, mijn merrie had dat echt niet zo makkelijk gedaan! Ook weer gave foto's van Angus. Je hebt echt een bepaalde stijl in je foto's wat mij zeer aanspreekt. Leuke collage van Abby. En ze is zeker goed afgevallen, top! Leuke rij foto van Jelle weer! Knappe haf!
90/91. Ziet er goed uit hoor voor een eerste keer, SaartjeNina. Vakantie kan ze ook goed doen, Kanjer heeft er vast van genoten. Knappe buffel Kyra. Ze oogt echt al zo onwijs volwassen. Gaat een knap ding worden als ze in training staat straks. Neduah ook alweer heerlijke gegroeit. Leuke foto's van Damella. Ze ziet er super uit inderdaad, komt vast goed op de keuring. Heerlijk zo met je twee mannetjes op pad, Chasey. Zal wel genieten zijn geweest! Storm in het water, leuke foto! Leuke foto's weer Melissa. Op de eerste foto trekt je haf echt een kop van, waarom moet ik hier tussen de bomen staan?! Heerlijke spetter foto's met Alex. Genieten! Wat een leuke haf die Marietje! Jammer dat je zo naar voren zit op die galop foto met Jelle. Anders was het er echt een om aan de muur te hangen!
92. Peeps met een wilde manen bos, haha. Bij de tweede foto ook weer jammer dat de onderlip er niet op staat. Maar verder leuke foto's van Jelle. Lieve foto, Novito! Safira heeft ook een lief koppie zeg. Heel zachtaardige uitstraling heeft ze. Mooie rijfoto's van Mika en Zaza! Jammer dat je moest stoppen, Marijn. Maar wel een leuke foto die tweede! Kyra is echt al volwassen zo met dat bitje in. Knap dier!!!
93. Heel gave zwartwit foto van Aron!!! Hond en paard samen mee op pad, heerlijk. Zal wel genieten zijn geweest! Peep ziet er ook echt weer goed uit zeg!
------------ En bedankt voor alle complimenten op mijn vorige foto. Heel leuk om te horen.