Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Nens77 schreef:Kan jullie vertellen dat de markt juist heel gunstig is om te kopen (lage rentes, lage huizenprijzen, lage overdrachtsbelasting) echter zijn de normen de afgelopen jaren ook aangescherpt, dus kopen op 1 inkomen is niet voor iedereen weggelegd.... Mochten jullie vragen hebben, mag je me altijd PB en

Mando schreef:Hebben die van jullie dat ook dat ze zo half nov ondeugend worden tot half jan.
Dat je er ook gewoon niets mee kan of is dat weer Mando eigen.
Dat ie fris is met dit weer klopt maar dat hij dan ook weer zijn rodeokunsten showt.. ieder jaar hetzelfde liedje.
. Er niets mee kunnen is een groot woord. Alleen met rijden moet ik voorbereid zijn op wegschieten en zulke flauwe grapjes. Dit zijn dingen die ze 's zomers niet in haar hoofd haalt maar in die maanden inderdaad de kop op speelt. Al zitten er ook dagen tussen dat ze niks stouts doet hoor. Het blijft altijd een verrassing
. Rodeo valt gelukkig wel mee, op afgelopen dinsdag na dan 
FloortjeChar schreef:Gisteren weer gereden met Floor, maar ging helemaal nergens over... Ze tikt veel met haar linkerachterbeen (niet aantikken, maar de gewrichten die tikken..) heb er maar een topic over geopend, want wil niet voor elk wissewasje de dierenarts laten komen maar begin nu wel zorgen te maken.. Daarnaast begin ik steeds meer aan mezelf te twijfelen... Op haar vorige stalling leek ze totaal geen last te hebben van mn lengte/gewicht.. Maar op deze nieuwe stalling is de bak zwaarder en lijkt ze echt moeite te hebben om er door heen te banjeren...
Maar vriendlief zegt dan: Je houd deze pony, want je bent harstikke gek op d'r. Volgens mij denkt hij dat ik het me aan laat praten, door meningen van anderen.. maar k begin zelf te twijfelen... #lastig!
Het zit bij mij vaak in gewrichten die niet soepel genoeg willen zijn. Voor wat betreft je lengte/gewicht. Als het verschil werkelijk zo groot is in bakbodem, ligt het dan niet daaraan? Hoe lang/zwaar was je ook alweer? En je pony?
Op telefoon gaat dat niet lukken denk ik, hihi.
Heel rot voor jullie.. 
het houdt ook echt nooit op! Moest wel om een opmerking lachen, was ze maar niet zo knap en wel gezond
nou was het maar zo! FloortjeChar schreef:Yvank_ schreef:Heb je haar laten keuren voor aankoop?
Ze was net voor de koop gekeurd, heb het keurrapport ingezien.
Kreeg van alle kanten te horen dat het niet nodig was haar wederom te laten keuren als ze net gekeurd is..
nooit leuk. En ook een aantal die drukker worden, Nikita wordt altijd 'wakker' zodra het vriest.

Ben zelf ook al tijdje opzoek)