xDaantjx, Hahaha die bonte pony is 'ready to take off' Sita, wat een cool touw heeft Nadia. Yvank, je straalt! MJR_Tjelle, knappe haf hoor op je werk. Lisanne_, Leuke foto van jullie samen. Suprise_Iris, Wat een lekker fluffy hoofdje. Yvank, je haf heeft een mooie tekening op haar hoofd. Marlis, lol Veerlebeest, wat gaaf zeg! Het gevoel alsof je in vrijheid vliegt, of niet? Stravotopper, Die foto met het tegenlicht is erg mooi geworden! Tass, Die achterste moest op de foto, maar je haf wou wel graag op de foto? Baily_4ever, Lekker warm ingepakt! Mag ook wel met deze tempraturen. Yvank, Ooops ik wilde het filmpje al bijna weg klikken, omdat die vertikaal begong. Maaarrr.. het beeld draaide net op tijd Toch nog even lekker de beentjes strekken.
Ik heb mezelf getrakteerd op een nieuwe videocamera. Ik maakte zoveel filmpjes, en allemaal in lage kwaliteit. Met het fototoestel 640x480. Dus toch de knoop doorgehakt een een nieuwe videocamera aangeschaft. Ben er erg blij mee! Heb hem natuurlijk even getest op de pony's. Film nu met 1920 x 1080, das wel een verschil zeg. 2 screenshots uit het filmpje van de pony's. En het filmpje zelf. In het filmpje zie je hoe gek de hond met de pony's is!
Laatst bijgewerkt door Sita_ op 03-02-12 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt
Rianne_
Geplaatst: 03-02-12 18:59
Wauw, mooie sneeuwfoto's CoronaLime! Wat is ze toch mooi! En ach, die paar minuutjes op de foto terwijl ze geschoren is maakt niet uit. Heb het met mijn vorige haf ook gedaan twee jaar geleden en die is er ook niet ziek van geworden.
Wauw, ook mooie foto's Sita! Kwam ze al tegen op FB, nice!
Hopelijk ligt er morgen nog sneeuw zodat ik ook even mooie plaatjes kan schieten van Marena!
Goeie kwaliteit voor een filmcamera Chasey! Mooi geworden!
Wat staat dat halster haar goed Sita, wauwie Zo even je topic spieken.
Vorig jaar heb ik haar ook gewoon los gegooid, kan ze lekker rennen vliegen en gek doen en dan na 10 minuutjes lekker onder dek op stal, vinden ze heerlijk!
Ben benieuwd wat je morgen komt showen ik ga morgen ook weer aan de gang