Super gaaf al die foto's weer.. Vandaag heeft Shanti haar jas uitgedaan hier vast 2 foto's van mijn telefoon, rest staat op camera en ben nu op het werk
yellie
Geplaatst: 12-11-11 14:20
Mijn schat,met haar 2 beste vriendinnetjes De 2 bruine zijn van een kennis van ons
knappe shilas 2 keer gezien! en iidd alien-eyes heeft luntje. knappe moeder en dochter samen! ivar is toch zo knapperd. en leuke haf melaie87! knappe beau zoals altijd! stoere wolder. stoere foto van storm. en kale shanti, winston ook maandag! knap stel zo met zn 3e yellie!
winnie weer ben helemaal verliefd op deze foto, stoere vent is het toch.
Klijn
Geplaatst: 12-11-11 18:31
Wauw mooie foto Lisanne!
Lenige Shilas
Kale Shanti, wat fijn! Dat scheelt een hoop gezweet
Vrijdag shoot gehad van Laurahh
Sil:
Rhinocornn
Geplaatst: 12-11-11 18:55
Wat een leuke foto's en haffie's allemaal weer
Ik heb ook een tank staan: (foto vertekent het een klein beetje, maar ze is wel echt een van het ouderwetse type)
Thanks! Jahoor, hele jaar door, maar dit is al een oudere foto, heb 'm net alleen even bewerkt. Overdag op het land 's nachts in de paddock of op stal.
Ik vandaag weer op wedstrijd geweest (2e keer voor Luna) Dus na een drukke dag weer lekker hooitjes eten met Oma Angelina
Chasey
Geplaatst: 13-11-11 02:24
Wat een pracht hafjes en mooie foto's weer zeg!
Ik moet jullie deze 'ontzettende blijheid' foto even laten zien. Zowel James als ik hebben ongelooflijk lol in het bos
Faringo
Geplaatst: 13-11-11 08:51
Mooie plaatjes van iedereen weer zeg. Zie mooie stand, hoofd, stal en springfoto's van die leuke hafjes!!
Hier Storm tijdens het rijden gisteren. Krijg als ik dit terugzie toch wedstrijdkriebels.
lauraenabe
Geplaatst: 13-11-11 13:42
Ik kijk eigenlijk altijd de foto's maar kan niet altijd reageren. Ik vind het zo leuk om al die totaal verschillende haflingers te zien en ook nog lekker veelzijdig
Die foto van James ik ook wel erg leuk! en shilas die zijn nekkie mooi rond houd zonder tuig. Ik kan abe zonder tuig prima rondrijden maar hij loopt wel met zijn hals laag
Ik had vandaag springfoto's gekregen die gemaakt zijn voor een school opdracht. Deze foto's zijn uiteindelijk niet gebruikt en dus ook niet bewerkt maar ik vond ze wel erg leuk. mijn voet gaat wat ver door de buigel omdat ik eigenlijk niet kan springen met m'n dressuurlaarzen