Leuke foto's weer Ik verwacht binnenkort foto's van Wolder op crosstraining Zitten wel leuke foto's tussen. Ik plaats er wat in dit topic en maak waarschijnlijk ook nog een topic aan!
Kayleigh, mooie haf zeg! Peeps heeft echt een super gave frontriem Kayenne is echt een mooi veulen, en dat halster staat haar heel mooi! RM, leuke foto's!
Die eerste van Wolder vind ik heel mooi! Apart koppie heeft ie toch, echt een eeuwige puppy-uitstraling, haha.
Christadk
Geplaatst: 12-06-11 23:18
Nessie, het is idd een mooie frontriem..alleen erg balen dat de steentjes er zo snel uit gaan. Reden om weer een nieuwe te bestellen dus Wolder is echt mooi!! En wat gaaf dat hij zo door het water heen gaat!
Jammer dat ze er zo snel uitvallen.. Ik krijg nog foto's van dat het water iets minder subtiel gaat, nouja hij werd steeds overenthousiast en maakte hele sprongen het water in Maar topic volgt nog, en andere foto's heb ik ook nog niet binnen. En inderdaad hij blijft een babyface hebben, als hij 30 is heeft hij nog steeds een baby face
Viet
Geplaatst: 12-06-11 23:24
Wat is wolder ook een heerlijk paard!
Taar vandaag na het rijden
En mijn andere liefde
eridinges
Geplaatst: 12-06-11 23:43
Wolder is echt een lekker dier! Maak je nog een topic aan van de cross?
Kanjer en Taar zijn ook super leuk!
CoronaLime
Geplaatst: 13-06-11 08:55
Hee taarie en lott Wat een knapperds allemaal weer, vooral al die veulies...
Sterre gister op de wei, ze heeft zóveel appeltjes gekregen, echt schattig! Haar manen hangen trouwens half aan de andere kant, geen gezicht zo