Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:56

Ik ben nog aangesproken door Window en een aantal van het Haflingerforum, maar verder ook niet. Denk trouwens wel dat er genoeg zijn geweest die mij herkend hebben met m'n reuze-camera :P (of niet? :+ )

Is nog een heel gedoe om alle foto's online te krijgen. Programma geeft ze ook gelijk een andere naam, dus is ook nog lastig om na te moeten gaan welke foto's er nu al wel opstaan en welke nog een keer opnieuw moeten, omdat het niet gelukt is 8)7

Jammer dat de prijzen zo tegenvallen. Zeker nu DAH 30 jaar bestaat.

iSaBeLL

Re: Haflingerweekend Ermelo 2009; vraagprogramma online.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:57

Ik heb jou niet gezien met je reuze camera :Y) haha

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:58

Maar heb je wel op de foto in de parade, zag ik toen ik er doorheen bladerde :P

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 21:58

Oh leuk :D ! herkende je mij wel :)) ?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:00

Toen ik de foto's terugzag wel :P Maarre.. we hebben jou ook zolang meegemaakt bij de Haflingergekken, dat ik zulke mensen toch wel kan herkennen hoor ;)

Nessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:01

Ik ben benieuwd naar alle foto's! Alleen morgen zit de arme ik tot half 6 op school :+ , dus ben half 7 thuis.. (En ik woon 12 km van de school af! Stom OV :+ )

Ik herkende ook niet echt veel mensen hoor ;)

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:03

ik herkende er ook niet veel,
maar heel veel herkende er mij en die spraken mij aan :))
dus handig! haha

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:05

Had je wel gezien, Margot (kon niet missen op die Goldy van je :P ), kijkend naar het springen, maar heb je verder maar niet aangesproken.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:06

iSaBeLL schreef:
ik herkende er ook niet veel,
maar heel veel herkende er mij en die spraken mij aan :))
dus handig! haha

:)) Jij stond ook bijna naast ons met de trailer.. :)) Ik herkende Noortje aan haar roze dralon.. :+

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:08

nou dan had jij de goede want noortje was lekker in het roze :+
haha, jou volgens mij niet gezien :')

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:10

van die showact zitten die ook op bokt?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:11

Ja, ik geloof het wel :j Deborah heeft een tijdje terug volgens mij ook nog hier gereageerd.

Drunksheep

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:11

Ik vond de prijzen idd ook een beetje apart? Ik had voor 2x eerste een glazen bokaal/beker, één oranje lintje, een potje elastiekjes en een halstertouw. Terwijl mensen met een tweede prijs een halster kregen, had ik veel liever gehad O:)

@ MoonWencke; als ik in je profiel kijk weet ik precies wie je bent met die camera enzo :)) dus je bent goed herkenbaar hoor!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:12

MoonWencke schreef:
Ja, ik geloof het wel :j Deborah heeft een tijdje terug volgens mij ook nog hier gereageerd.

Ik heb daar heel veel foto's van namelijk :))

silby

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:13

ik heb Noortje ook herkend :D

HaffiePower

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:15

MoonWencke schreef:
Ik ben nog aangesproken door Window en een aantal van het Haflingerforum, maar verder ook niet. Denk trouwens wel dat er genoeg zijn geweest die mij herkend hebben met m'n reuze-camera :P (of niet? :+ )

Is nog een heel gedoe om alle foto's online te krijgen. Programma geeft ze ook gelijk een andere naam, dus is ook nog lastig om na te moeten gaan welke foto's er nu al wel opstaan en welke nog een keer opnieuw moeten, omdat het niet gelukt is 8)7

Jammer dat de prijzen zo tegenvallen. Zeker nu DAH 30 jaar bestaat.

@ Moonwencke ; 'k gebruik altijd het gratis pakketje bordermaker om de foto's van een kader en tekst te voorzien. Dit pakket hernoemt ze door er alleen border achter te zetten. Misschien is dat wat voor je?

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:15

Met deze foto van Ermelo vorig jaar ben ik helemaal goed herkenbaar :P http://img204.imageshack.us/img204/865/ermelo04yr7.png
Was daar straks even foto's aan het uitzoeken en toen kwam ik bij die van bestgaand ohz een foto tegen van Austria en toen schrok ik even. Daarop kon ik namelijk heel goed zien hoe zijn oog er uit zag. Je had toen op het Haflingerforum wel een foto geplaatst waarbij je had gezegd dat je het daar goed op kon zien, maar dat viel wel mee.

Ik heb dat programma, HaffiePower ;) Maar ik bedoel mijn uploadprogramma, waardoor ik gelijk een album op internet heb.

marguerite

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:32

Caprilla schreef:
OPROEP HEB JE GESPRONGEN? DAN HEB IK EVENTUEEL EEN FOTO VAN JOU :D
(ik heb zowieso heel veel van het 70/80 springen ;)

Tjonge jonge! Ik heb allemaal foto's van andere meiden! Zoveel ik kom er niet meer uit, haha! Dus de mensen die hier op bokt zitten hebben geluk dat ze er aan kunnen komen :D Dus ik zou zeggen Zet ( of stuur Pb!) met een foto van je gezicht en je paardje ( helemaal en eentje van koppie) zodat ik je kan herkennen :) Bij sommigen staat op de foto ook het nummer op de foto (button) dus als je ook gelijk je startnummer erbij zet :Y) zijn we zo klaar!

Ik hoop dat je mij ook heb,ik was nr 79 en ik had een zwarte dekje met zwarte bescherming

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:34

Citaat:
haha ooh :)) . dan zal het wel. we hadden een zilvergrijze mercedes,
en een groene trailer erachter :Y) ?

Ja :j Ik weet zeker dat jij het met Noortje was, want later zag ik je rijden met de parade, en toen herkende ik jullie van de fotos op bokt in je profiel en topics!

iSaBeLL

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:35

haha oke :D !

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:36

LoveLita schreef:
Jaaa, het was leuk :D Heb goed met je kunnen lachen _O- :')
As is gaaf :+:

Hahaha jah heb ook goed om jou kunnen lachen Lian _O-
"Whoe!!" muwhahah :Y)

En Lita vink echt hip hahah :j

LoveLita schreef:
Oh, dat zei je zooo droog Echt alsof het helemaal niet daar over ging. Prachtig!

Muwhaha was beetje aant wegdromen, en luisteren naar de meisjes naast me aan de andere kant.
En ineens hoorde ik me achternaam, dacht ik ff na ik zo hij zei Suzan daarvoor dus vandaar "Hej dat ben ik? :oo ". hahaha

knabbelgirl schreef:
Ow en Suus, graag gedaan trouwens ;) Vond het gezellig je te ontmoeten :j

Jaah vond het ook gezellig jou/jullie te ontmoeten :D
Ik dacht sms je maar ff met de groetjes enzo voor de rest want mn vervoer wou weg, moest nog werken.
Ging later niet door maar dacht wel ff smsje sturen dus was blij dat ik je nummer had :+

hafie_mischa schreef:
he alle maal ik ben nieuw op bokt :D ik was dit weekend ook bij de haflinger weekend in ermelo :D heb zaterdag B dresuur gestart met mischa :D en ben 3e geworden met springen dee ik ook mee maar bij sprong 2 lag ik ernaast :P(A) hihi ben daarna verder gesprongen tot sprong 6 :D
heb van daag de cross training gedaan was zo leuk :D ging echt top :D
mijn pony heb het echt top gedaan :D
hoe ging het bij jullie ??

Ik moest ook even denken bij ben 3de geworden met springen deed ik ook mee..
Maar dat 3de geworden was nog voor de dressuur bedoeld toch?
iig well done!
Asra en ik zijn 1ste geworden B volwassenen met 197 punten, andere proef 177 punten maar daa was ie ook een beetje gestoord _O-
In galop binnnenkomen enzo :Y)

knabbelgirl schreef:
Ik vond het trouwens echt geweldig gezellig!

Ik ook zou het volgend jaar zo weer doen echt waar, jullie zijn ook tof :D

LoveLita schreef:
Even inkorten :P

Dressuur ging voor mijn gevoel niet lekker :n
Er was teveel spanning doordat ik niet lang genoeg los heb kunnen rijden
Toch nog 185 & 180 met een 2e plaats *\o/*

Met springen werden we uitgesloten door 3 wijgeringen op 1x 6A en 2x 6B
Dat vind Lita gewoon nog te moelijk.
We hebben ook helemaal niet los kunnen rijden omdat het super erg was ingelopen, jammer maar helaas.

Met de parade mochten we langs Suus en Asra :D Was heel leuk en Lita was super braaf :+:

Vandaag de crosstraining. Lita deed het super :)) Echt boven verwachting. Soms wat te enthousiast ( :') ) Maargoed...

Het was super geslaagd, heb nog een paar bokkers gemeet en ook bokkers die Lita herkende :)) haha
Volgend jaar zeker weer *D

Muwhaha het wel bekende 'ik hou het even kort' probleem _O- ..
al ben je wel korter dan ik als ik dat zeg haha :D

Je hebt blijkbaar wel netjes genoeg gereden Lianne :D Ik had ook last van te korte inrij tijd, te gespannen hafmeneer, maar pakte toch beter uit :)

De sprongen die je nam met Lita vond ik erg netjes en je rose set was hip haha :D
Jammer dat ik niet heb kunnen kijken naar de cross, maar hej misschien volgend jaar :D

MoonWencke schreef:
@hafie_mischa; hoe kon je dan 3e werden met het springen? :P Als je valt, ben je automatisch gediskwalificeerd. Heb trouwens nog wel een foto waar jij op de grond ligt. Was toch de bitloze combinatie? Maar ze sprong ook wel mega over die 1e sprong heen!
[/quote]
Jaah hoofdstel was af ik zei net voor ze viel :"Zij heeft hetzelfde bitloze hoofdstel als ik fijn ding!".
haha stomme timing, als haffie_mischa dat is :
Heb je je pijn gedaan? Je bleef me iets te lang liggen :(:)

MoonWencke schreef:
@Lianne; was jij dat met Lita gisteravond bij de waterbak? Ik was toen met Kim op Nynke mee en heb ook nog foto's gemaakt. Zal kijken of ik die foto's ook nog online kan zetten.

Op dit moment zijn mijn foto's aan het uploaden. Gaat gelukkig nog aardig snel, want heb er 517 die erop moeten en dan heb ik de parade nog niet eens gehad :=

Poeh veeeeel foto's hahaha.
Heb je je site al gegeven? :o niet dringend bedoeld hoor maar ik sla ze maar ff op in document voor ik de helft kwijt ben ;)

silby schreef:
Moet eerlijk bekennen dat ik de prijsen een beetje tegen vond vallen :o
miste toch een vaantje of iets dergelijk :x

Jah ik las het net, poetskist/tasje ..halster, Elastiekjes? Sorry?
Indd beetje jammer zeg :?
En dan bij vaardigheid 2de prijs wel beker(tje?) ?

Berlinde gefeliciteerd :D

Sita_ schreef:
Ik heb jou trouwens ook vaak gezien, heb nog een keer (zachtjes) hoi gezegt en gedag geknikt.. Maar geloof niet dat je ons herkende.. :o

Oh hahaha je bent net als ik, zachtjes hoi zeggen, knikken, lachen..
Ik durf echt niet HEEEEEEEEEEJ :D te roepen :o

LoveLita schreef:
Daar hebben we het uitgebreidt over gehad ja.
Baal er ook wel van :o Heb je prijs.... KRIJG JE EEN POETSTASJE *\o/* Ohnee.. bedoelde ^) Krijg je een poetstasje... *joepie*
Die kun je niet bij je andere prijzen zetten, toch jammer.

Jaah echt flauw ;(

Oooh Monique ik geloof dat ik je wel gezien heb :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:42

Emmaar schreef:
Citaat:
haha ooh :)) . dan zal het wel. we hadden een zilvergrijze mercedes,
en een groene trailer erachter :Y) ?

Ja :j Ik weet zeker dat jij het met Noortje was, want later zag ik je rijden met de parade, en toen herkende ik jullie van de fotos op bokt in je profiel en topics!

Jaah ze leek echt op DÉ Noortje :j ik heb even snel een blik in de trailer geworpen zo van
:"als die mensen dat maar niet zien wat zullen ze wel niet denken". :Y)

Emmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:44

Nog zoiets, ik was 4e geworden, krijg ik een beker met 5e plaatst erop :? Dus ik was terug gegaan, en gevraagd of ze me niet een goede konden geven, het antwoord was: 'Sorry, dan zijn ze omgewisseld dat is inderdaad fout gegaan, maar we hebben ze niet meer op voorraad dus dan zou hij thuisgestuurd moeten worden'. En dan ook nog heel dreigend zeggen: 'Heb je er problemen mee?!' Vond dat nogal raar, betaal er toch voor dan moeten ze maar eerst 'ns goed kijken :P
Heb maar niet gevraagd of ze hem na konden sturen, dan krijg ik geheid helemaal níks thuisgestuurd en zit ik zonder iets..

MoonWencke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:47

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-09 22:52

Emma, dat hadden wij achteraf gezien dus ook.. Op Roelke haar bokaal stond ook 5e plaats..