VivaLaVida schreef:Naam komt me wel bekend voor!
ben de afgelopen 3 jr gegaan..
weet niet of ik de volgende keer ook weer ga hoorexceem word steeds erger elk jaar
ow das niet zo mooi
maar dan kan je tog wel gewoon onderhet zadel dingen mee doen:P
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
weet niet of ik de volgende keer ook weer ga hoorexceem word steeds erger elk jaar
ooklis schreef:okj maar ik vind hetw el een leuke opleiding veel mensen kijken me ook na als ik zeg dat ik paardehouderij doet omdat ik een jongen ben nou en ik vind het leuk punt uit heb je een halflinger naomi (K) dennis
ooklis schreef:okj maar ik vind hetw el een leuke opleiding veel mensen kijken me ook na als ik zeg dat ik paardehouderij doet omdat ik een jongen ben nou en ik vind het leuk punt uit heb je een halflinger naomi (K) dennis
ooklis schreef:egt wat tof jah ik heb leren rijden op een halflinger maar die moest ik laten inslapen wand hij was heel ziek *snik* heb nu een welsh en een fjord
ooklis schreef:ze hete polly maar de achternaam weet ik niej
VivaLaVida schreef:ow das niet zo mooi
maar dan kan je tog wel gewoon onderhet zadel dingen mee doen:P
Madeira_ schreef:VivaLaVida schreef:Naam komt me wel bekend voor!
Jeetje balen van het exceem steeds erger word!!![]()
Foto's van Madeira zie je in mijn profiel.. weet niet of je haar nog herkent?
VivaLaVida schreef:ik heb ook paardenhouderij gedaan
VivaLaVida schreef:nee in barneveld haha
Dapy schreef:Mensen ik ga zometeen naar mijn paardjezijn stal uitmesten, iemand nog tips over mijn viezerd in zijn stal ? het is al verbeterd maar nog niet helemaal zeg maar