Pagina 91 @ Yvank_: Damella ziet er goed uit. Succes op de keuring. @ Melissa1996: Ach wat een schattige foto van Arko. @ Lebeauty: Leuke foto's, lekker opvallend halster. @ Chasey: Wat fijn dat je met zoontje en paard op pad kon en wat een schattige foto. @ Alanaa_: Bo met nieuwe spulletjes. Knappe barbie. @ Knappe Storm ook weer is, heerlijk pootje baden. @ Melissa1996: Leuke foto's. @ Pipvl: Wat een heerlijk watertje daar, lekker zwemmen. @ Peerappel: Oma Abby doet een sprongetje. @ Marriet: Leuke foto's. @ Evelyne: Knappe angus. @ Wouterwesley: Leuk gedaan en gefeliciteerd met de staleigenaar. @ Stvieee: Mooie galop foto.
SaartjeNina: Haha, ze heeft dr oortjes lekker naar voren dus zal het zelf ook wel leuk vinden marlies405: mooi hoofdstel! Alanaa_: Jaloers op je ponies ponie! Die van Jelle wil nog niet zo meegroeien met de rest van zn manen. Marlis: Leuke paardjes Lina_1979: Van teddybeer naar knappe haflinger JastieHorse: Wauw idd, dat gaat een knapperd worden! marlies405: Heb je nu een donkerblauw of zwart dekje? Staat wel mooi! Yvank_: Mooie foto’s, jammer dat op de 2e foto de kleuren een beetje fel zijn. Melissa1996: aahw, puppie Lebeauty_: vet halster! Chasey: haha top, waarom ook niet! Yvank_: weer zo’n prachtige foto. Wel weer jammer van de iets te felle kleuren. Alanaa_: haha, getjes.. nog nooit van gehoord. Leuke foto’s Faringo: Mooie set!! Heerlijk zo in het water Melissa1996: Leuke foto’s! Maak je ook nog een topic? Ben wel benieuwd naar de rest Pipvl: aaaahw, was Jelle maar zo’n waterrat! Heerlijk!! PeerAppel: Haha leuk!! Jelle breekt z’n benen nog eens zo lomp is die met springen... zie je er tegenop om straks onder de man te springen? Mariett: Die eerste foto is leuuk! Evelyne: Knappe Angus weer. Wouterwesley: haha leuke verrassing! Marlis: die manen op de eerste foto
stvieee
Geplaatst: 09-07-13 17:30
PeerAppel
Geplaatst: 09-07-13 17:38
@Mariett Leuke foto's van jouw Haflinger! Ik vind het ook erg knap dat je dat zo durft, zonder hoofdstel en zadel springen. @Evelyne Wat een gaaf halster heeft hij! Heeft Angus nou helemaal geen aftekeningen? @Wouterwesley Wat leuk, een feestje! Wouter is ook erg leuk versierd. @HorseTimeXL Hartstikke terecht dat je trots bent, ze ziet er nu erg gezond uit! En gelukkig! @stvieee Wat een lieve foto die eerste en die tweede is erg gaaf! Jelle zet even een nek op! @Marlis Wauw, wat ziet Peep er weer goed uit! Hoe gaat het nu met haar? En Kyra ook! @stvieee Nog meer leuke foto's! Zijn die ook van de wandeling met je vader?
Voor alle mensen die het vroegen; ja ik ben best bang voor springen. Het ergste is dat er geen reden is om er bang voor te zijn. Abby weigert nooit (springt zelfs op het laatste moment nog), maakt geen gekke hups, doet niet vervelend of wat dan ook. Ik ben er ook nog nooit afgevallen ofzo. Maar iets houd me tegen waardoor Abby ook gaat twijfelen. Maar ik ben eigenlijk wel van plan nog een keer te gaan springen voor ik op vakantie ga (zaterdag) en morgen ga ik waarschijnlijk zwemmen met Abby en vrijdag heb ik feest. Dus alleen vandaag en donderdag blijven over. Iemand tips?
Sorry even geen foto. Ze zijn op.
MallyBelly
Geplaatst: 09-07-13 18:45
stvieee schreef:
Melissa1996: Leuke foto’s! Maak je ook nog een topic? Ben wel benieuwd naar de rest
Ik krijg tekens zoveel commentaar over me heen dat ik niet meer zo veel zin heb om een topic te openen. Plaats er hier nog wel een paar
Evelyne
Geplaatst: 09-07-13 19:49
PeerAppel schreef:
@Evelyne Wat een gaaf halster heeft hij! Heeft Angus nou helemaal geen aftekeningen?
Dankje! Hij heeft een klein kolletje maar verder geen aftekeningen
PeerAppel: ja klopt zijn fotos van dezelfde wandeling, maar mag er maar 2 per dag laten zien. Haha
Ik heb donderdag met een vriend afgesproken die me een springlesje gaat geven, jelle heeft nog nooit gesprongen en ik heeel erg amateuristisch (aantal x kun je op 1 hand tellen) ben benieuwd!!
Evelyne
Geplaatst: 09-07-13 23:26
Pagina 91:
Wouterwesley: Super gave taart! HorseTimeXL: WAUW! Daar mag je zeker trots op zijn hoor! Ze ziet er nu echt super uit! stvieee: Leuke foto's van jou en Jelle!
Pagina 92:
Marlis: Wiieehh Peeps gaat haar manen los Kleine Kyra kan er ook wat van met die manen! stvieee: Nog meer leuke foto's! novito: Schattige foto Super gaaf je hoofdstel met die lak neusriem en bling frontriem Mirandax__: Leuke foto
Mirandax__ dankje het is een hij. Evelyne dankje. ik ben ook super blij met mn hoofdstel
enefde
Geplaatst: 10-07-13 09:29
Oke ik verbreek de hele tijd mn belofte om het bij te houden.. maar dat hou ik 2 dagen vol en dan moet ik na 10 pagina's maar weer een bijleespost maken.. Lees wel altijd alles mee en vind de foto's die er voorbij komen super leuk! Dus bij deze weer mijn bijleespost vanaf mn laatste reactie
Pagina 82 @Chasey, ziet er lekker uit! Heerlijk rustig en dat buitenrijden is ook heerlijk! @Ash_, wauw mooie foto's! @wendy1987, wauw ziet er goed uit! En super leuke 2-jarige! @Sita_, wauwie gaaf! Ziet er echt super uit! @horsii, peeps ziet er echt goed uit man! @BenteMaxime, hihi liefde voor het crossen buiten
pagina 83 @Faringo, ziet er goed uit! Hoe groot is storm eigenlijk? Heb het idee dat Mika echt mini is vergeleken met hem.. En wat hebben jullie een immens grote buitenbak man! @PeerAppel, haha lekker kleurtje! Ook dat dekje echt een fantastisch kleurtje! Leuk filmpje ook! @Marlis, jullie hebben peeps echt heel netjes aan het lopen man! En kyra word ook mooi zeg! @MelisWess, wauw ziet er lekker ontspannen uit man! @LaBull, gefeliciteerd met je winstpunt!
pagina 84 @Marlis, En again, ziet er goed uit @novito, hihi genoeg reden om trots te zijn ja! @wendy1987, aah lekker man in de duinen! Ook super leuke foto's! Je hebt echt een leuke haf! @Ash_, liefde voor het racen ^^ @Pipvl, wauw super super super gave foto's! @paljaslaura, gefeliciteerd! Ziet er ook super uit!
pagina 85 @Chasey, aaah ziet er lekker uit man! leer Mika ook even aan dat water niet bijt en het leuk is om erin te gaan! @Alanaa_, haha hij verzuipt er echt nog in hihi @Marlis, ziet mooit uit zo geschoren Ik blijf trouwens ook nog steeds erg jaloers op je zadel en dekje ^^ @paljaslaura, sjemig jullie zijn echt lekker vooruit gegaan man! top! @ayla31, leuke haf! @Laurahh, ik kan je foto's niet meer zien @Alanaa_, hihi ik vind hem echt knap ^^ @wendy1987, die 2e foto! wat een super super super lief koppie heeft ie!
pagina 86 @Rianne_, ik had je topic gezien! Wat een super leuke foto's! Die 2e is echt om uitvergroot boven je bed te hangen! @Marlis, ziet er zoals gewoonlijk goed uit! @Marlis, haha als ik mika opm stal slobber geef zit vervolgens de hele stal eronder.. de deur, grond, de wateremmers, haar neus..... @M_hartje_M, super fijn dat het goed gaat zonder eczeemdeken! Ze ziet er ook wel super leuk uit zo in de wei! @MariekeS_, leuke foto! En balen van die blessure.. sterkte ermee! @Zazalover, haha juist de lol maakt het toch leuk? Juist die momenten met je pony zijn zo heerlijk @paljaslaura, wauwie
pagina 87 @Alanaa_, ahwm zij is echt nog heel lief pluisig @xLeoniee, wat heeft jouw haf een super lief koppie! @irkvanrossum, hihi leuke haf! @xLeoniee, ahw lieve foto! @novito, haha daar is het idd echt nog een beertje! @SaartjeNina, haha leuke funk manen! @littlesannie, ziet er goed uit! @Wouterwesley, alle mensen! Die manen zijn er echt heel mooi uit gekomen! Wel balen van zn schoft..
pagina 88, @paljaslaura, haha ziet er echt super leuk uit! Lol straalt er vanaf! @HorseTimeXL, hihi fijn dat het zo goed ging en beter dan verwacht! @Alanaa_, eeey sexy lady! @Melissa1996, ziet er idd stukken beter uit! Let wel op dat je niet te ver voorover gaat zitten! Is ook mijn valkuil,, @Fee_, wauw ik vind jullie er dus echt zo goed uit zien he?! @Melissa1996, haha ziet er goed uit! @HorseTimeXL, hihi leuke foto! @stvieee, haha hoe ze kijkt op die 2e foto! Echt dikke diva! @Evelyne, hihi geniet van de tijd die er nog gaat komen! @Evelyne, oke wauw die 2e foto!
pagina 89, @Nordsvensk, ziet er echt super goed uit! @PeerAppel, hihi leuk filmpje! Die oren van Abby ook als je op haar in de wei rijd hihi @Alanaa_, hahaha super leuk! @Chasey, haha ziet er echt heerlijk uit! en super fijn natuurlijk dat James zo braaf is @Melissa1996, haha leuke foto! @Evelyne, aaah super leuke foto's! @Chasey, haha hindernissen zijn ook gewoon echt te aanstekelijk, maar ziet er goed uit! @PeerAppel, super leuke collage! En abby ziet er ook al beter uit! gaat de goeie kant op met afvallen! @stvieee, zijn kopiie is zo lief!
pagina 90, @SaartjeNina, hihi ziet er goed uit voor zo een van de eerste keren! @marlies405, haha hj kijkt ook alsof ie wel heeft genoten van zn vakantie @Alanaa_, ahw hij heeft daar echt een puppyhoofd, super lief! @Marlis, so he, dikke dive op die 2e foto! Echt super gaaf1 @Lina_1979, so he! Dies een stuk lichter van kleur in haar zomervacht! @JastieHorse, aah wat een lekkerding! @marlies405, ahw wat een leuke foto!
pagina 91, @Yvank_, hihi ze ziet er goed uit! Succes op de keuring! @Melissa1996, ahw lieve foto! @Lebeauty_, ahw lief! @Chasey, ahw wat een lief jochie! Dat zijn wel echt de leukste kids! @Yvank_, haha haflingers en eten hihi @Alanaa_, haha wat een super cute halster! @Faringo, lekker man zo in het water! @Melissa1996, haha leuk die 2e foto! @Pipvl, aah lekker man! Die mgoelijkheid hen ik hier niet in de buurt jammer genoeg... @PeerAppel, haha miss een teken dat ze hoger wil hihi! @Mariett, ahw leuke haf man! Jullie zien er super leuk uit samen! @Evelyne, wauwie zijn manen zijn echt mooi man! @Wouterwesley, aaah super leuk! Vind ie zeker wel leuk om te zien of niet? @stvieee, ahw leuke foto's! Wil ie op de 2e foto nou heel hard en dat hij dus vaag sprintje trekt of loopt ie gewoon zo? ziet er namelijk wel super gaaf uit!
pagina 92, @Marlis, weetje op die 2 foto's lijken zij echt op elkaar man.. @stvieee, leuke foto's! Ziet er lekker uit zo op buitenrit! @novito, ahw super lieve foto! @Mirandax__, wat heeft jouw haf een fantastisch lief koppie zeg! En ziet er super goed uit dat springen!
En had 29 juni weer wedstrijd met Mika in Lelystad, koudbloedendag, die dag ervoor ging het rijden eindelijk weer fijn en zon ging het ook op wedstrijd! 1e proef ging wel minder omdat er heel veel wind stond en veel windmolens dus mika sprong er 2x vandoor. Maar toch nog 180 punten en een 1e prijs Bam 2e wp in het L1 binnen hihi 2e proef ging stukken beter, liep ze gewoon weer lekker ontspannen en was echt tevreden, maar toch maar 175 pnt.. maar bleek een super strenge jury te zijn.. door exequo regeling op de 2e plek terecht gekomen.. was jammer genoeg maar 1 prijs maar ben super trots op mn topper! En springen 60 cm 1 balkje, al stonden de 3 stijltjes echt niet op 60 maar wel hoger, maar kortom een super leuke dag gehad
En afgelopen vrijdag is mn vriendin meegegaan om Mika en mij op de foto te zetten Omdat het rijden nu weer lekker gaat en heb gister de foto's van haar gekregen! Dus bij deze Hier ook topic van gemaakt, voor de geintresseerden! [RIJ-ITP] Maffe haf @ the picture
Even snel antwoord op je vraag Enefde, Storm is ongeveer 1.48. Ik ben zelf maar 1.58 dus daardoor lijkt hij erg groot. De afmeting van de bak is 'gewoon' 20x60.
Hoop snel (misschien vanavond) ook weer even een uitgebreide bijleespost te kunnen maken.
_xwien
Geplaatst: 10-07-13 12:53
blz 91:
Yvank_ : knappe Damella weer Alanaa_ aww leuk halster Faringo: Storm lekker in t water, heerlijk Melissa1996: mooie foto's~! pipvl: aw wat ziet dat er heerlijk uit zeg! leuke foto's PeerAppel: Abby aan t springen, leuk! Mariett: ziet er leuk uit evelyne: leuk koppie heeft ie wouterwesley: ah heel leuk versierd! HorseTimeXL: die is mooi opgeknapt joh! stviee: wauw wat n knapperd heb je onder je kont!
Wauuuw jullie hebben echt super leuke haffies allemaal!! Helaas ga ik hier geen foto's meer plaatsen aangezien ik gestopt ben met het rijden van Finesa en Wilana.. Heb nu een eigen fjordje en heb geen tijd meer over voor hun Ik ga ze super missen& vooral Wilana omdat dat toch wel echt me vriendinnetje was
@Faringo, ooh dat verklaart al een hoop, Mika is maar 136,5 en ikzelf 171.. @zazalover, Ziet er goed uit! @xmarijn, jammer dat je die hafjes niet meer verzorgt maar veel plezier met je fjordje!
@enefde goedzo! en leuke foto's. @Zazalover wat had je ook alweer gedaan dat je zolang niet kon rijden? @xmarijn mooie haf. jammer... veel plezier met je fjord
pagina 91, @Yvank_, succes op de keuring. ze ziet er goed uit. Wel zo leuk om ook op andere te reageren, jij komt altijd enkelt zelf fotos posten. @Melissa1996,Lieve foto @Lebeauty_, Wat een leukerd @Chasey, Wat leuk james met kindje. @Alanaa_, haha wat een lekker opvallend halster @Faringo, storm heerlijk in het water @Melissa1996, leuke fotos @Pipvl, Heerlijk @PeerAppel, abby wilt hoger @Mariett, leuk stel @Evelyne, Angus is leuk @Wouterwesley, Wat een knapperd @stvieee, gaaf die tweede foto
pagina 92, @stvieee, leuke foto's! heerlijk op buitenrit @novito, schattige foto @Mirandax__, Leuk springen. @enefde Rijden met mika ziet er goed uit, netjes @zazalover, leuke foto van jullie en mooie galop foto xmarijn, gefeliciteerd met je eigen paardje. Lief koppie heeft de haf
Kyra voor het eerst hoofdstelletje met bitje in gehad
ApplePapple
Geplaatst: 10-07-13 19:53
hoe deed ze het horsii? die vrouw op de achtergrond met die hakken bij de paarden (sorry zag er best grappig uit
_xwien
Geplaatst: 10-07-13 19:54
novito schreef:
@enefde goedzo! en leuke foto's. @Zazalover wat had je ook alweer gedaan dat je zolang niet kon rijden? @xmarijn mooie haf. jammer... veel plezier met je fjord
dubbele peesblessure aan dr oppervlakkige buigpees aan d'r rechterbeen
horsii: dankjewel! en wat ziet Kyra er goed uit! misstaat d'r niet zo'n hoofdstelletje haha