Welke volwassenen zijn ook zo blij met hun haflinger?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 21+ en een haflinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:27

Goed van je les :)

Wat heb ik toch een brave pony <3 net in volle galop onder de sterren en volle maan door het veld gereden :+:

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:30

Pfoe druk dagje vandaag op werk maar heb gelukkig weer weekend en alle tijd op bij te lezen!

@ Suus: hoe doe jij zoveel quotes in één bericht? Da's wel handig! :j

Ik ben lekker zuurkool aan het maken met worst, mjum, lekker oerhollands!
Daarna even naar Anne toe. Denk lekker aan een halstertje longeren of lekker los in de paddock. Het is haar dag vandaag... en morgen denk ik ook ;)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 19:53

Ik krijg net wéér een berichtje van een stalgenootje dat Anne weer lag te pitten vanmiddag. En dan ook echt liggend. Doet ze in het binnenseizoen echt bijna ie-de-re dag!

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:00

Madeira: Succes met je les!

Klasien: Fijn dat je eindelijk weer eens les hebt, altijd goed als er iemand vanaf de grond naar kijkt. Kun je nu weer lekker aan de slag! Heb je nu vaker les of was dit eenmalig?

Yvank_ schreef:
Goed van je les :)

Wat heb ik toch een brave pony <3 net in volle galop onder de sterren en volle maan door het veld gereden :+:

Dat klinkt echt heerlijk!

Paulusjuh schreef:
Pfoe druk dagje vandaag op werk maar heb gelukkig weer weekend en alle tijd op bij te lezen!

Daarna even naar Anne toe. Denk lekker aan een halstertje longeren of lekker los in de paddock. Het is haar dag vandaag... en morgen denk ik ook ;)

Ik open de quote altijd in een nieuw tabblad, kopieren, en bij de rest inplakken.
Eet smakelijk en succes bij Anne!

Klasien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:04

Ik ben van plan om de week te lessen, maar dat is altijd even afwachten met mijn lijf ;-)

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 20:23

Leuk dat je weer les hebt klassen!

Welkom hanke!

Hier vandaag Sinterklaas gevierd op stage. Loop stage in het speciaal onderwijs dus lekker druk! Maar wel heel leuk :D

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:14

Ben weer een beetje bij geloof ik:

Hanke: Welkom

Suus: succes met je theorie, lukt het deze keer wel???

Metro, nog nooit ingezeten, hebben we hier ook niet _O- , zou wat zijn een metro op het eiland. We hebben hier welgeteld 1! stoplicht, elke keer weer een belevenis := . Oftewel, hoezo achterland :o 1

Vervelende bazen ken ik niet echt. Al is het nu bij mij op het werk ook niet erg gezellig. Mijn bazen waren een stel en die gaan dus nu na 13 jaar uitelkaar. Mevrouw is al het huis uit en woont nu in een appartementje in het dorp. Komt wel gewoon werken, maar de sfeer die er vaak hangt word je niet blij van. Zeker niet nu meneer al een nieuwe vriendin heeft, die nogal een goldigger is en vreselijke reputatie heeft. Een "mokkel"dus |o . Maar goed, het werk en de klanten zijn wel leuk. Vandaag weer voor het eerst een ochtend gewerkt, ging wel aardig. Wel last van me rug en vreselijk moe toen ik thuis kwam. Was ook nog tot mn onderbroek natgeregend bij Marissa, altijd leuk zon bui.

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 21:39

Wentos schreef:
Miiejs: Nou dat is fijn zeg zo'n baas!! Succes met verder solliciteren.

Hanke_k: Welkom, en nog gefeliciteerd!

Suus: Ik duim voor je morgen en maandag!! Vroeg me al af waarom je Fuut te koop had staan.. :(

Ik snap niet wat morgen en maandag met fuut te maken heeft? :P

Ik hoop dat het lukt met autotheorie Siersma, want het was gewoon elke keer 1 teveel fout das het vervelende.

Paulusjuh schreef:

Ik druk op quote, ik gooi mijn tekst eronder, kopieer het hele verhaal en plak het weer boven een nieuwe quote :P

Dank je allemaal voor de succes wensen :)

Paulusjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:20

Ook van deze kant succes!!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:22

Suus, zet em op meissie! Heel veel succes! :D

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:23

Dank jullie :):)
Ga nu even douche pakken.

Yvank leuk trouwens! Ik heb alles beetje in grote lijnen gelezen i.v.m leer/foto/sociale drukte.

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:33

Whaaah wat hebben jullie veel getypt... Ga eens even bij lezen.
Ben net terug van de sportschool. Hele dag gewerkt. En anderhalf uur even geknakt in de sportschool.
Dus ben er best wel aan nu :P

Miiejs

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:47

Succes suus zal hard gaan duimen!!!

SpecialPearl

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 22:50

Jeetje, jullie gaan veel te snel. Ik kan het echt niet bijbenen helaas. :P

Viet

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:19

Ook vanaf hier heeeel veel succes Suus!

Merry98

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:23

Ik was een poging aan het doen tot bijlezen..en nu is een soort van mijn laptop uitgevallen en aan t 'herstellen' zegt ie..
Heb al 3x blauw beeld met letters gehad..dus ik ben wat vertraagd..
Zit nu op me tel te lezen. Dus kan niet overal op reageren.

En suus ook namens mij succes.

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:30

@faringo ; das leuk, je zit praktisch bij mij om de hoek ! Woon in Rhoon (Portland) en werk in Spijkenisse.... Als hypotheekadviseur bij Jazeker..... (Weet niet of ik het hier neer mag zetten haha)... Kan jullie vertellen dat de markt juist heel gunstig is om te kopen (lage rentes, lage huizenprijzen, lage overdrachtsbelasting) echter zijn de normen de afgelopen jaren ook aangescherpt, dus kopen op 1 inkomen is niet voor iedereen weggelegd.... Mochten jullie vragen hebben, mag je me altijd PB en :j

Nens77

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:30

Suus ook namens mij succes !! :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-12 23:50

Succes Suus :)

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 00:15

Succes Suus, het gaat nu echt gewoon lukken!! +:)+
Ik duik zo trouwens mijn bedje in, begin de laatste tijd na het eten al in te kakken, even opletten dus. Tot morgen allemaal, :wave:

Wiek3

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 00:18

Succes morgen Suus!!! Ik zal voor je duimen.

Wentos

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 00:42

Suus: had er eerst alleen staan ik duim voor je maandag, want als je ergens aan de bak kunt, kun je weer centjes verdienen, en dan kon fuut evt misschien blijven toch?
Maar toen las ik verderop dat je morgen ook succes nodig hebt, dus nu is het inderdaad een wat kromme zin geworden.

Verder zeg ik, slaap lekker!
Lees morgen de rest wel, is vanaf een telefoon toch niet heel handig.

Mando

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 07:44

Succes Suus.

Zo ik heb die dikke boef gisteren weer gelongeerd, heerlijk weer gesurft door de bak.
Hij ging zo aan de kletter (wat heeft ie toch een kracht) dat mijn handschoen gewoon kapot gesleten is.
Hij ging linksom en dat is nou net de kant dat ik 40% minder kracht heb in mijn armen en ja hoor... hoppa aan de kletter.
Nouja... vriendin zei al.. paard spiegelt. Dus we gaan deze maand beetje rustig aan doen met hem want hij is niet leuk momenteel

Hebben die van jullie dat ook dat ze zo half nov ondeugend worden tot half jan.
Dat je er ook gewoon niets mee kan of is dat weer Mando eigen.
Dat ie fris is met dit weer klopt maar dat hij dan ook weer zijn rodeokunsten showt.. ieder jaar hetzelfde liedje.

FloortjeChar

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-12 09:07

Zo, wat een tempo weer :) Gezellig hoor
Welkom welkom alle nieuwelingen!

Suus laat je weten hoe het ging? Succes!

Gisteren weer gereden met Floor, maar ging helemaal nergens over... Ze tikt veel met haar linkerachterbeen (niet aantikken, maar de gewrichten die tikken..) heb er maar een topic over geopend, want wil niet voor elk wissewasje de dierenarts laten komen maar begin nu wel zorgen te maken.. Daarnaast begin ik steeds meer aan mezelf te twijfelen... Op haar vorige stalling leek ze totaal geen last te hebben van mn lengte/gewicht.. Maar op deze nieuwe stalling is de bak zwaarder en lijkt ze echt moeite te hebben om er door heen te banjeren...

Maar vriendlief zegt dan: Je houd deze pony, want je bent harstikke gek op d'r. Volgens mij denkt hij dat ik het me aan laat praten, door meningen van anderen.. maar k begin zelf te twijfelen... #lastig!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-12 10:13

*hijg hijg* Bijgelezen! :D

Metro's en trams hier volop aanwezig. Tram dendert hier door de straat. Centraal station is 5min. fietsen.

Maargoed, zelfs dan hier ook een enorm infrastructuurprobleem. (Lees: parkeer en fileprobleem). Ik kan nooit thuis parkeren (geen vergunning, wacht al 2jr) en naar de snelweg is altijd file en 9 van de 10 x op de snelweg ook. Maarja, bij m'n pony stopt geen bus voor de deur dus ben toch een beetje afhankelijk van de auto. :+

Daarintegen ben ik wel in 10min. op leidseplein en in 5 min. in het centrum dus tsja...

Ons huis staat te koop, 4 weken nu, maar 0 kijkers. Je zou toch denken dat de markt in A'dam wel iets minder ingezakt zou zijn. Maargoed, 4wk is ook niet lang natuurlijk, maar vroeger (5jr geleden) stonden in deze buurt geen huizen te koop, dan ging je naar de makelaar, zei je in welke buurt je wilde wonen, vlak voordat ie dan de verkoop in ging belde je makelaar je op en ging je met 5 man tegelijk kijken en moest je dezelfde dag beslissen. Dit huis heeft de afgelopen 30jr nog nooit zo lang te koop gestaan :+