Wat heb ik toch een brave pony
net in volle galop onder de sterren en volle maan door het veld gereden
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

net in volle galop onder de sterren en volle maan door het veld gereden

Yvank_ schreef:Goed van je les
Wat heb ik toch een brave ponynet in volle galop onder de sterren en volle maan door het veld gereden
Paulusjuh schreef:Pfoe druk dagje vandaag op werk maar heb gelukkig weer weekend en alle tijd op bij te lezen!
@ Suus: hoe doe jij zoveel quotes in één bericht? Da's wel handig!
Ik ben lekker zuurkool aan het maken met worst, mjum, lekker oerhollands!
Daarna even naar Anne toe. Denk lekker aan een halstertje longeren of lekker los in de paddock. Het is haar dag vandaag... en morgen denk ik ook
, zou wat zijn een metro op het eiland. We hebben hier welgeteld 1! stoplicht, elke keer weer een belevenis
. Oftewel, hoezo achterland
1
. Maar goed, het werk en de klanten zijn wel leuk. Vandaag weer voor het eerst een ochtend gewerkt, ging wel aardig. Wel last van me rug en vreselijk moe toen ik thuis kwam. Was ook nog tot mn onderbroek natgeregend bij Marissa, altijd leuk zon bui. 
Wentos schreef:Miiejs: Nou dat is fijn zeg zo'n baas!! Succes met verder solliciteren.
Hanke_k: Welkom, en nog gefeliciteerd!
Suus: Ik duim voor je morgen en maandag!! Vroeg me al af waarom je Fuut te koop had staan..

Paulusjuh schreef:Pfoe druk dagje vandaag op werk maar heb gelukkig weer weekend en alle tijd op bij te lezen!
@ Suus: hoe doe jij zoveel quotes in één bericht? Da's wel handig!
Ik ben lekker zuurkool aan het maken met worst, mjum, lekker oerhollands!
Daarna even naar Anne toe. Denk lekker aan een halstertje longeren of lekker los in de paddock. Het is haar dag vandaag... en morgen denk ik ook

Gezellig hoor