Hahaha Evelyne heeft een vliegende maflinger mooie foto!!
Christadk
Geplaatst: 17-01-13 18:47
Mijn knapperd in actie!
simone_89
Geplaatst: 17-01-13 19:14
86: EmmyJoycee: mooie foto, hij heeft het duidelijk naar zn zin! FD_horses: wat een super knappe haf! Vooral de eerste foto is mooi MariekeS_: Weer eens een haflinger onder je kont! Leuk beestje en je rijdt haar weer netjes!
87: paljaslaura: mooie pony, loopt erg fijn zo te zien Yvank_ op de clinic, leuk zo tussen de kwpn'ers!
89: M_hartje_M: zo te zien is ze zelf ook blij dat ze geschoren is! Viet: jouw deken raya00: duidelijk een halfzusje van Winoa, het zit in de genen dat ze zo knap zijn
91: Mloulou: wat een supergave sneeuwfoto!
92: M_hartje_M: lieve foto van jullie samen Evelyne: die laatste foto is echt geweldig!
@simone_89, leuk koppie heeft ze! en mooie deken :3 @JastieHorse, leuk filmpje! @Evelyne, haha ninjahaflinger! @CoronaLime, prachtige foto! @M_harjte_M, aawh wat lief =) !
Marrie ook in de sneeuw
Castellon
Geplaatst: 17-01-13 23:37
@superliesje, haha, hier ook zo'n piratenbekkie bij Wente. Dat met auto's went vast snel. Wente vindt heel veel dingen spannend, maar auto's en traktoren gaan juist erg goed. Terwijl iemand die z'n voeten niet optilt en over het erf loopt lévensbedreigend kan zijn volgens haar @Mloulou: Wat is Fralla mooi! @JastieHorse, wat een zachte uitdrukking heeft jou haffie @Laurahh, mooie dames! @peerappel, echt niet? Geen vlokje? @m_hartje_m, lieve foto! @evelyne, hahaha, ninjahaf! @paljaslaura, Marrie is knap in de sneeuw! @simone_89 Jeetje, Wente lijkt echt behoorlijk op Winoa zeg, wat leuk om te zien!
Wente heeft vandaag haar eerste lesje grondwerk gehad. Heb ik even mee gewacht totdat ze zich hier op haar gemak voelde. Ging erg goed, ze pakt het vlot op! En een foto
_KaWi_
Geplaatst: 17-01-13 23:42
SilvieKim; Lieve foto hoor! EmmyJoycee; Wat een leuke foto van jullie samen. Punk kapsel staat erg goed. SuperLiesje; Respect voor je bijlees post! Amando in zijn teddy vachtje. Lief hoor. Hij staat er wel een beetje sipjes bij hoor haha . raya00; Wat fijn dat Wente zo braaf was bij haar eerste wandeling. Leuk sneeuw plaatje. SuperLiesje; Haha Amando lekker aan het wisselen. Ziet er altijd apart uit he. Mloulou; Wauw, wat een knapperd! JastieHorse; Al gereageerd in je topic maar nogmaals erg leuke foto. Lief koppie. Laurahh; Wat een mooie dames heb je toch!Floor heeft echt een ondeugend koppie op die foto haha. PeerAppel; Knappe Abby met haar mooie bos manen. DaisyB94; Leuke foto! M_hartje_M; Super lieve foto van jullie samen! Evelyne; Angusssss... de knapperd ! Hoe gaat het met rijden? simone_89; Leuke foto's.Erg mooie deken inderdaad! Staat super. paljaslaura; Lief hoor
Mijn 2 mannen En ik
Evelyne
Geplaatst: 18-01-13 00:06
_KaWi_ schreef:
Evelyne; Angusssss... de knapperd ! Hoe gaat het met rijden?
Gaat goed hoor Mijn instructrice gaat er steeds nog eerst op want de galop vind hij nog moeilijk en het moet wel gelijk goed aangeleerd worden De rest van de les rij ik zelf,veel draven en figuren rijden zodat dat stuurtje er beter op komt te zitten.
Stoer hoor je 2 mannen samen op de foto! Die met jou samen is ook lief Hoe gaat het bij jullie met rijden?
_KaWi_
Geplaatst: 18-01-13 00:11
Fijn dat het goed gaat! Geeft niks toch dat iemand anders hem even doorpakt. Vind ik zelf ook altijd wel fijn. Met Natif en het rijden gaat het wel goed. We zijn pas bij het begin dus moeten samen nog heeeeeeeel veel leren haha Nu even een winter stopje aangezien we alleen een buitenbak hebben. Maar geeft niks! Wat ze weten vergeten ze niet meer en kan hij lekker even alles verwerken. Hoop er van de zomer lekker mee het bos in te kunnen
ik heb ook sneeuwpret met mn haffie gehad we waren buiten even aant staan zodat mama een paar foto's kon maken waarop maudy dacht, goh laat ik mn tong eens uitsteken
@Simone: die dralon staat echt SUPER ! wow ! @paljaslaura: wat ben ik verliefd op die manen @raya00: wat een knapperdje zeg ! lekkere dikke vacht @Karlijn: Wat een knapperd heb jij toch ! Had je de vlechten er al lang in zitten pluist zo mooi haha ! @ayla31: leuke foto van jullie 2
Paljaslaura, mooie haf zeg! Knetterhard, er staan ontzettend veel haflingers te koop op bokt en marktplaats. Staat vast wel wat leuks tussen. Ayla leuke foto! M_hartje_M mooie foto zeg! Angel zit goed in haar vel zo te zien. Daisy, gekke haf haha.
knetterhard: kijk is op www.kymmelshof.nl die heeft een hengsthouderij en verkoopt ook hij heeft goeie haflingers en mooi.
Evelyne
Geplaatst: 18-01-13 23:17
simone_89: Winoa is een knapperd! Leuke deken ook die fleecedeken paljaslaura: Wat een lieve ogen heeft Marrie zeg! raya00: Leuke foto zo in de sneeuw _KaWi_: Knappe Natif Zijn vlechten worden steeds langer ayla31: Jammer dat de foto zo donker is.. Volgens mij is je hafje ook vrij donker van kleur of niet? M_hartje_M: Gaaf zo op buitenrit in de sneeuw! Was het niet glad? DaisyB94: Leuke foto's Onthou wel dat je er maar 2 per dag mag plaatsen Jastiehorse: Super mooie foto die eerste!
Nog 2 van Angus in de sneeuw:
Maureen_M
Geplaatst: 18-01-13 23:18
Evelyne schreef:
M_hartje_M: Gaaf zo op buitenrit in de sneeuw! Was het niet glad?
Nee hoor Ze is een keer uitgegleden door haar eigen schuld omdat ze persee de andere kant op wou kijken terwijl ze liep. Tja... altijd uitkijken waar je loopt