@Wendy_chewie: ja ze neus verbrand wel snel, maar zwitsel factor 50 doet wonderen. alleen ze neus is wat lelijk nu omdat ik een maand met grasmasker heeft gelopen. dus het verbrande is al een maand uitgesteld!
ik wilde ook zo'n masker maar dan die roze halen voor me kwpn merrie! maar me zus ging me keihard uitlachen dat ik het alleen al opnoemde!
Beau229
Geplaatst: 29-05-12 17:08
Wat een super knappe/leuke/gave foto's allemaal!
Mijn knappe dame sancia ! ... hoe kan ik foto's plaatse?
Marlis
Geplaatst: 29-05-12 17:09
@Jastiehorse: Knappe merrie en mannetje. Verder veel gezien maar even de tijd niet te reageren. Sorry.
Chanice92: Wat een leuke relax foto Wel sneu dat zijn neus zo makkelijk verbrand, maar gelukkig meer je hem in! JastieHorse: Super lief stelletje. Wat een leuk veulen zeg Marlis: Rollen in het zand is toch het lekkerste wat er is?? Lailaa: Mooie foto's van Walando weer!
Beau229
Geplaatst: 29-05-12 18:00
Mooie/Lieve/Knappe/Geweldige Foto's!
Mijn knappe dame Sancia van Otterburg.
Johanna01
Geplaatst: 29-05-12 18:12
Omdat de laatste foto van Carlo nogal donker was, en daarbij ook nog eens niet zo duidelijk vanwege het verkleinen, hier een paar nieuwe.
Peeps is echt wel vuil! Was ze nat voor ze ging rollen of is dit zo vanzelf gegaan? Walando vind ik ook erg mooi, maar dat zei ik je daarnet in ander topic al En Sancia lijkt stiekem wel wat op die van mij En dan nog wat stoere foto's van Carlo
Grappig om te zien dat bijna iedereen hier kiest voor vlechten. Allemaal vanwege het weer of een andere reden? Ik vind het zelf niet echt mooi bij mn paard, maar anders staat ze nog erger te zweten met warm weer.
Marits veulen is echt heel erg schattig! Normaal had ik nu ook een veulentje rondlopen, maar dat is ons niet gegund geweest. Ik ben helemaal verliefd op kleintjes
Wat een super foto's allemaal! Van mijn kant binnenkort hopelijk rijfoto's Shanti gaat weer beter lopen, dus dat is mooi Nessie: Wat balen van Goldy zeg! Fee: Ziet er goed uit, gaat de goede kant op zo te zien, leuk!! Wiek: Haha, die 1e foto, die is wel grappig Wat heeft Carlo witte benen, het is wel gewoon een volle haflinger? Wel een sprekend hoofdje! En, een gepaneerde Peeps... Ik moet daar gewoon even op reageren, lag helemaal dubbel toen ik dat las
Wiek jij hebt echt een prachtige haf! Marlies bedankt! Ine het is je harstikke gegund!! Maar helaas heeft het niet zo mogen zijn..gelukkig heb je Raven nog om heerlijk van te genieten