Leuke foto's in de sneeuw. Hier gelukkig geen sneeuw mag van mij ook wegblijven. Wel hele koude vorst. Maar onze buitenbak is nog goed te rijden(all weather snippers).
Ik ga binnenkort eens ook even alles bijlezen en reageren, maar nu niet genoeg tijd ö Wou deze foto van Veertje er even snel opzetten, vind hem super De sprong staat niet zo hoog, maar zie ze toch maar haar best doen , 't was ook maar voor het plezier, zoals altijd! Trots op m'n meid!
Oortjes naar voor, voetjes omhoog, handjes in de lucht, samen geraken we overal door^^
Marie508
Geplaatst: 31-01-12 23:31
Heeii, ik ga ook weer eens een bijleespost doen. Ik ben ging van af 89. En plaats dan nog even 2 foto's van mijn hafje
beauisvancie: Wat loopt ie gestrekt op die tweede foto! Yvank_: Wat een lieve foto Lisaaahtjuh: Leuke haf! Rianne_: Mooie lange manen! Chasey: Wat een verschil met 1 en 2 in dat linkje hahah. _bitje_: Wat doet ie dat goed! EngeltjeS: wat een leukerd Cynnx: Wat een mooie kleur! love_urla: Stoer beest Yvank: alweer van die leuke foto's! Lailaa: Leuke haflinger heb je hoor! Kayleigh_: Mooie foto's! Nathalie83: Hihii die eerste foto! Beauisvancie: Faringo: Wat een leukerd! CoronaLime: Wauw wat een mooie foto's Marlis: Mooi hafje! Chasey: Leuke foto! xDaantjexx: Hahah allemaal een drukke bui! Sita_: Lief koppiee Yvank: Leuke foto! MJR_Tjelle: mooibeest! Lisanne_: Lieve foto! Suprice_iris: Leuke foto's! Wou dat hier ook sneeuw lag Yvank: Echt een lief koppie! Marlis: Lieffff! Veerlebeest: Echt knap!