@ Laurahh: ligt echt aan de dag haha! Soms kan ik hem zo heel mooi divers rijden, terwijl hij de andere keer weer een showbal uithangt... We gaan vandaag weer oefenen, het stellingvragen en schakelen gaat steeds beter!
Anoniem
Geplaatst: 11-11-11 15:50
Mooie herfstfoto's van Macho! Lief gezichtje heeft hij!
Ook een leuke foto van Winston!
En van Ginger!
Veel Azkaban gezien, dat is zo'n knapperd!
Filmpje van Chasey ziet er goed uit!
Annabelle haar Haf heeft een gave aftekening!
Gaaf Laura, dat je zonder tuig op buitenrit bent geweest, lijkt me echt een kick van vertrouwen geven. En leuke foto's van je dames!
Attent is ook een leuke, loopt lekker!
Vibeke is een leuke Haf, je zou haar geen 19 jaar geven!
Tara is ook een leukje!
Gave Nibbit, wat zijn jullie toch een super team
Marit ziet er goed uit, haar buikje begint al goed te groeien zeg!
Knappe Nobbi! Wat een geweldige kleur heeft hij toch Ook geweldig behang inderdaad. Vind z'n witte benen ook erg schattig.
Aiden is al een grote, stoere beer zeg!
Knappe Kyra en Peeps, eindelijk haar pleeborstel omgevallen haha. Die krijgt vast een flinke manenbos!
Wat heeft Raven een knappe mama inderdaad! Dat belooft nog wat!
Brechtje heeft een lief hoofdje zeg!
Nog meer Peeps, gave waterbak hebben ze daar!
Wat een leuk hoofd heeft Nando, knap paardje!
Ook weer gave foto's van Eva en Shilas! Super koppel!
Arabiertje*, veel foto's, nooit commentaar op anderen. Vind ik ook erg jammer.
Leuke herfstfoto van Stoer.
Wauwie, Amos is leuk! Super mooi behang! Daar val ik toch snel voor hoor!
Leuke foto's van Luna!
Anoniem
Geplaatst: 11-11-11 15:51
Iefje!
Vreselijk scheve horizon, maar ik vind het niet per sé zo storend. Ief staat er zo schattig op
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-11-11 15:52, in het totaal 1 keer bewerkt
@Kayleigh: das ff geleden dat ik je tegen ben gekomen hier op bokt, jij schreef toch ook in t haflinger dagboek? Weer mooie foto's zeg van je knappe paard, stoer.
Nee, dat was ik niet! Ik post eigenlijk alleen hier. We hadden elkaar wel op Hyves, maar ik heb geen Hyves meer. Misschien dat je me daarvan herkent?
verwijderen
Geplaatst: 11-11-11 16:51
ja dat was het, hihi jammer geen interesse om mee te schrijven in "Het Haflinger dagboek" of natuurlijk anderen hier, is zo leuk om te lezen wat iedereen doet met zijn Haffie.
Echt stoer zo met Shilas rijden zeg. Oooit... ooooit hoop ik ook nog eens zo te kunnen rijden. Maaaaaaaarrrrrr.... ach... de tijd zal het leren.
Nathalie, wat leuk die manen zo.
Laurahh, je kan wel zien dat ze op elkaar lijken.
Kayleight, die foto met dat stokje in zijn mond. Hahaha geweldig. En die scheve horizon was me nog niet eens zo opgevallen, geeft wel een leuk effect. Maar als je het zelf niet mooi vindt, dan snij je het toch ff bij met een programma'tje. Photoshop ofzo.
_KaWi_
Geplaatst: 11-11-11 17:45
Tass Leuke foto!
Marlis Knappe Kyra, wat is ze al groot. Ze heeft het wel naar der zin in de opfok he? En ook een knappe peeps, ze ziet er echt heel erg relaxt uit daar in de HIT
Ine23 Wat een schattige baby Raven. En wat heeft hij een ontzettend knappe mams!
yellie Lieve foto van Brechtje
savira Wat een ondeugend koppie heeft Nando. Leuke haf heb je!
Ivi is zo knap hele mooie foto's ook. Peep straalt echt rust uit in de hit en kyra is al groot he, wil morgen na me werk weer even erheen maar zuslief wilt niet. . . Ben er afgelopen zaterdag nog geweest maar mis der alweer ben benieuwd of ze alweer gegroeid is enzo.
Melanie87
Geplaatst: 11-11-11 18:13
Wat een leuke haffies allemaal Nu zijn zoveel paginas erg veel op mij te lezen Maar meld me aan bij dit topic Ik heb een haflinger van 8 jaar. Ze wordt bereden door mijzelf, mijn moeder en 1 x in de 2 weken heeft mijn broer les op der zo begonnen we: By melanie87 at 2011-11-10
Leuke foto's komen er weer voorbij, mooie bewerkingen, mooie paardjes onder zadel, mooie paardjes los, en mooie hoofdfoto's. Mooie paardjes hebben we toch