Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zazalover schreef:Heb net gelopen met zaza en vanavond ga ik dr voor t eerst op
Wat een enorm lief beest is t ook, ze voelt me haarfijn aan, zaza houd helemaal niet van knuffelen maar k kwam laatst bij dr en heb toen om dr nek gehangen omdat k enorm verdrietig was en ze wist niet hoe stil ze moest blijven staan zooo lief
Sjemira schreef:Zazalover schreef:Heb net gelopen met zaza en vanavond ga ik dr voor t eerst op
Wat een enorm lief beest is t ook, ze voelt me haarfijn aan, zaza houd helemaal niet van knuffelen maar k kwam laatst bij dr en heb toen om dr nek gehangen omdat k enorm verdrietig was en ze wist niet hoe stil ze moest blijven staan zooo lief
heerlijk is dat
Sjemira schreef:Dank je Aranka
Update Crispy:
Gister is ze dus op de hele zware pijnstillers gegaan. Wat zou inhouden dat als ze hier heel goed op zou reageren ze dus heel veel pijn heeft en t beter is haar te laten gaan. Vandaag kwam ik op stal en Crispy was weer helemaal Crispy, vrolijk, heel allert, heel blij en zelfs het slepen van de achterhand was bijna niet meer te zien, ze loopt ook niet meer kreupel. Ze liep achter me aan in de wei en sneed met de pas af, zoals ze altijd doet hahaha, ze ging weer lekker liggen rollen, zelfs omrollen wat ze normaal nooit kon. Ze stond te bedelen om een snoepje. ohhhhhhhhhhhh Crispy wat is dit moeilijk, nu voel je je zo goed, beter als ooit maar het betekend dus dat ik afscheid van je moet gaan nemen. Mijn mooie lieve meisje moet ik laten gaan...........................................................................................................................................................................................................
Wat een verdriet, je bent en blijft het liefste paard voor mij en echt Crispy ik vergeet je nooit xxx