Het Haflinger DAGBOEK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

arankeng

Re: Het Haflinger DAGBOEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-12 16:10

Kop op meissie we zijn er voor je!

Ympi

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 08:36

Arme Wieneke! :(:)
Je moet maar denken: volgende keer beter, er zijn nog zoooveel jongens! En er is er vast wel eentje die bij je past!

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-12 12:49

Ympi schreef:
Arme Wieneke! :(:)
Je moet maar denken: volgende keer beter, er zijn nog zoooveel jongens! En er is er vast wel eentje die bij je past!

ja maar voor nu voelt dat niet zo ;(

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-05-12 13:56

Marga en Crispy:
==============

Tot nu toe geheel geen verbetering met Crispy, eigenlijk gaat t alleen maar slechter. Ze wil niet meer graag lopen en sleept gigantisch met haar achterbenen.

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 18:37

Update Crispy:

Helaas geen goed nieuws, Crispy staat nu op de pijnstillers vanaf vandaag, mocht ze hierop ineens opknappen dan heeft ze dus veel pijn. Ze loopt nu ook rechtsachter kreupel en sleept gigantisch. Ze wil niet meer lopen en alleen met poetsen doe ik haar nog een plezier. Als ze niet opknapt op de pijnstillers dan is t haar moteriek dat niet meer wil. Al met al is het vooruitzicht heel slecht en zal ik misschien afscheid moeten gaan nemen van haar.
Laatst bijgewerkt door verwijderen op 12-05-12 18:46, in het totaal 1 keer bewerkt

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 18:43

oliebol marga wat een ****** gedoe!
Veel sterkte de komende dagen! We zijn er voor jee he! :(:)

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 20:45

Crispy Nu:

heb even een paar foto's met mijn mobiel van haar gemaakt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Denk dat jullie wel weten hoe ze was

Jodie_Delano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:49

sorry dat ik zo lang niks van me heb laten horen, had het erg druk.

ik voel me ook erg banketstaaf tegen over Marga datt ik er niet voor haar was, maar meid je weet me altijd te vinden he.
jij moet je echt niet schuldig gaan voele he, want dit is niet jou schuld.
Crispy moet juist blij zijn, want elk paard wilt zo'n baasje zoals jou.

dit is alleen zo oneerlijk tegenover jou, want dit is jou echt niet gegunt.
ik had graag gehoopt dat alles weer positief ging, maar jammer genoeg is die droom niet uitgekomen.

Marga ik wens jou en natuurlijk Crispy de komen de dagen veel sterkte.
en tegen jou (marga) wil ik graag zeggen ''neem de juisten belissing, en beslis niet al te snel! NEEM DE TIJD''

Jodie_Delano

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:51

oooh Marga wat is Crispy snel achteruit gegaan zeg, JEETJE.
heeft Crispy ook een (beetje) doorgezakte ruggetje?

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 20:53

Dank je wel Jodie, alleen is Crispy nu al bijna 6 weken zo en het wordt niet beter, alleen erger. DA heeft ook al voorzichtig HET woord laten vallen gister.

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 20:54

Jodie_Delano schreef:
oooh Marga wat is Crispy snel achteruit gegaan zeg, JEETJE.
heeft Crispy ook een (beetje) doorgezakte ruggetje?

Nee Crispy heeft atrofie in haar rug ook, dus geen spieren meer, haar ruggegraadje ligt er helemaal bovenop.

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 23:42

yeeemig marga wat vreselijk
we zijn er voor je!

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 23:48

Jodie, Wieneke en Aranka, ja weet dat jullie er voor me zijn, is echt heel fijn. xxx

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 12:21

Heb net gelopen met zaza en vanavond ga ik dr voor t eerst op :D
Wat een enorm lief beest is t ook, ze voelt me haarfijn aan, zaza houd helemaal niet van knuffelen maar k kwam laatst bij dr en heb toen om dr nek gehangen omdat k enorm verdrietig was en ze wist niet hoe stil ze moest blijven staan zooo lief
<3

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 13:08

Zazalover schreef:
Wat een enorm lief beest is t ook, ze voelt me haarfijn aan, zaza houd helemaal niet van knuffelen maar k kwam laatst bij dr en heb toen om dr nek gehangen omdat k enorm verdrietig was en ze wist niet hoe stil ze moest blijven staan zooo lief
<3

heerlijk is dat

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 13:09

Sjemira schreef:
Zazalover schreef:
<3

heerlijk is dat

echt wel <3
net ook, met het lopen fiets ik met dr mee en k schoot ineens weer in de tranen en ze draait gelijk dat koppie naar me toen en geeft me zachtjes een zetje <3

arankeng

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 13:37

Een paard weet altijd hoe hij iemand moet troosten, ook al kunnen ze niet praten ze luisteren naar je en weten altijd wat te doen. Dat is zo mooi aan een paard!

Marga dit was niet hetzelfde paard als dat bij jou binnen kwam! Volgens mij heeft Crispy bij jou het gevoel gehad dat het goed is en dat ze de pijn niet meer hoeft te verbergen. Want ik geloof niet dat ze bij de vorige eigenaar geen pijn heeft geleden dat kan niet anders dan dat ze het verstopt heeft!
Ieder paard verdient een baas zoals jij!

_xwien

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 19:59

ik heb weer op zaza gezeten *\o/* *\o/*
Afbeelding

Afbeelding

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 21:14

Dank je Aranka

Update Crispy:

Gister is ze dus op de hele zware pijnstillers gegaan. Wat zou inhouden dat als ze hier heel goed op zou reageren ze dus heel veel pijn heeft en t beter is haar te laten gaan. Vandaag kwam ik op stal en Crispy was weer helemaal Crispy, vrolijk, heel allert, heel blij en zelfs het slepen van de achterhand was bijna niet meer te zien, ze loopt ook niet meer kreupel. Ze liep achter me aan in de wei en sneed met de pas af, zoals ze altijd doet hahaha, ze ging weer lekker liggen rollen, zelfs omrollen wat ze normaal nooit kon. Ze stond te bedelen om een snoepje. ohhhhhhhhhhhh Crispy wat is dit moeilijk, nu voel je je zo goed, beter als ooit maar het betekend dus dat ik afscheid van je moet gaan nemen. Mijn mooie lieve meisje moet ik laten gaan...........................................................................................................................................................................................................
Wat een verdriet, je bent en blijft het liefste paard voor mij en echt Crispy ik vergeet je nooit xxx

Jodie_Delano

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 21:56

Sjemira schreef:
Dank je Aranka

Update Crispy:

Gister is ze dus op de hele zware pijnstillers gegaan. Wat zou inhouden dat als ze hier heel goed op zou reageren ze dus heel veel pijn heeft en t beter is haar te laten gaan. Vandaag kwam ik op stal en Crispy was weer helemaal Crispy, vrolijk, heel allert, heel blij en zelfs het slepen van de achterhand was bijna niet meer te zien, ze loopt ook niet meer kreupel. Ze liep achter me aan in de wei en sneed met de pas af, zoals ze altijd doet hahaha, ze ging weer lekker liggen rollen, zelfs omrollen wat ze normaal nooit kon. Ze stond te bedelen om een snoepje. ohhhhhhhhhhhh Crispy wat is dit moeilijk, nu voel je je zo goed, beter als ooit maar het betekend dus dat ik afscheid van je moet gaan nemen. Mijn mooie lieve meisje moet ik laten gaan...........................................................................................................................................................................................................
Wat een verdriet, je bent en blijft het liefste paard voor mij en echt Crispy ik vergeet je nooit xxx

---

Marga kan Crispy niet aan de pijnstillers blijven?

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-12 22:01

@ Jodie, nee helaas dat is niet goed en niet de bedoeling, dit zijn hele zware pijnstillers die niet goed zijn voor t lichaam en dan krijgt ze daar weer vanalles van.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-12 22:19

Tjeempie Marga wat een slecht nieuws zeg. Wat zul je daar verdriet van hebben. Eindelijk een supervriendinnetje gevonden en dan dit....weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Hele dikke :(:) van mij.

Annemarie en Storm

Ben weer terug van mijn weekendje Veluwe

Heb overal spierpijn en de blaren op mijn billen, maar het was het meer dan waard. Was echt een superlocatie met werkelijk onwijs vriendelijk mensen waarbij echt van alles mogelijk was. Heb zelfs nog even op een supergave friese hengst gereden die normaal demo's geeft enz. Geweldige ervaring.
Weinig slaap gehad dat wel haha, dus duik zo lekker mijn bedje in. Hieronder een linkje met een kleine impressie.
[ITP] Weekendje Veluwe

mamendt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 07:50

Hoi Marga,

Welke pijnstillers heeft Crispy dan?
Het paard van mijn vriendin heeft ernstige artrose maar door de pijnstillers gaat het nu al drie jaar goed...soms zo goed dat ze nog een staprondje door het bos maakt......

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-05-12 07:53

Nicole ik stuur je een mail

line18

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-12 22:04

@Sjemira
jeetje, heftig, heel veel sterkte toegewenst

bij mij leg alles een beetje stil.
ik kom er niet dagelijks meer.
ik kan ook voorlopig niet meer rijden
helaas licht alles dus even een tijdje stil.