Gaaf al die foto's van Ermelo! Wat was het een geslaagde dag he! Erg getroffen met het weer.. Ondanks dat wij helaas hadden moeten afmelden hebben we als toeschouwer ook erg genoten ..
Nibbit doet het ook weer super, springen, modderpootjes en een fijne draf.. Super!
Macho van MissToseland kwam ook nog voorbij, ben zomaar trots op die draffoto die ik gemaakt heb
En Goldy met haar superdraf..
Kayleigh haar blonde tank kwam ook weer voorbij, knap dier!
En toen wist ik het niet meer..
Heb ook weer eens leuke foto's te plaatsen.. Zondag even met Macho van MissToseland over de heide in Havelte gescheurd..
o0eefje0o
Geplaatst: 30-08-11 09:06
Sita_ schreef:
Wooow.. Die Wolder! Zouden de Wallensteintjes allemaal zo'n talent hebben? Mijn Wallenstein kan ook zo springen!
Nadia showt de nieuwste regenmode..
heeeeel brutaal waar heb jij die dekens vandaan! ze zijn gaaaaaaaaaaaaaaf
Die dekens zijn cool En zeker mooie foto's op de hei!
Willem , echt die nek en die gangen, ik hou er van!
super foto's van nibbit, vooral die springfoto !
Liiisaaa
Geplaatst: 30-08-11 10:38
amazone77 schreef:
Stoere nib!!! hoe hoog spring je met hem lisa?
in training spring ik meestal niet hoger dan een meter en veel in uitjes etc om zijn techniek te verbeteren en hem wat meer te laten beheersen :p maar als we een keer de lucht ingaan dan gaan we al snel richting de een twintig en als nibbit een goeie dag heeft met gemak een dertig! Wat ik drie jaar geleden nooit had gedacht... Kan op mobiel helaas niet alle foto's zien dus kan even niet reageren!
Eva echt super knap wat je allemaal met hem doet en kan!!!! miss, prachtige foto hoor!! baby peeps word GROOT lisa,das best behoorlijk hoog....willem vind springen steeds leuker,maar geloof niet dat hij er voor geboren is.
Farolover, lijkt me een erg fijne omgeving om buiten te rijden zeg!
hilly200
Geplaatst: 30-08-11 19:19
Hehe,Nibbit is gaaf! Willem is ook veranderd in de tussentijd of niet? Ik zie geen zilveren manen namelijk E_Nalanta,ik hoop dat ooit ook te kunnen wauw! Faralover,dat ziet er leuk uit,ook mooie omgeving idd Mooie foto's van Macho ook. En die regendekens.. Tsja die met die streepjes is wel leuk Marlis,zo staat Nobbi het er liefst ook bij
Filmpje van springen in Augustus http://www.youtube.com/watch?v=svSUcBfyFN0 En haar blooper van vandaag, ze heeft haar geen pijn gedaan. Ze was alleen vergeten haar hoofd op te tillen...