Ook gaaf Aman Wij hebben op een mega regenachtige zaterdag met 2 paardjes staan mutsen Uiteindelijk toch nog een soort van gelukt hihi. Heb ook 2 onwijs leuke foto's van ze apart, maar wilde ze liever samen sturen, dus vandaar dat t deze foto is geworden
Ik zit me opeens te bedenken, ik kan Mara voor de slee zetten!!! Dat was ik helemaal vergeten!!! Dan kan ik er zelf op gaan zitte!!! Dan zou het de eerte keer zijn dat ze mij trekt!!!
ik be zo druk bezig geweest met rijden en trainen voor wedstrijden dat ik gewoon echt helemaal was vergeten dat die muts een band kan trekken. Dat is veel zwaarder dan ik op een sleetje, dat moet makkelijk kunnen dus!!!
Ik ga zo boven even kijken of ik de slee kan vinden...
Is de stal wel te bereiken dan? Ik rij liever niet in de sneeuw Vreemde stukken dan zeg maar. Heb 1 wazig oog momenteel en ik zie niet altijd even goed. Vind het wel heel mooi zo met de sneeuw Herfstfoto's gaan niet meer lukken
Er is een klein stukje wat heel misschien een klein beetje glad kan zijn, maar dat zie ik strakjes. Vermoed van niet hoor En verder rij je eigenlijk alleen maar snelweg.. En die is goed te doen hihi
zoals muppet al aangaf, is inderdaad het logo van me werk, jouw bewerkte plaatje staat nu in de mail, de vis met kerstmust en sjaal om. ik en me collega vinden hem helemaal geweldig.
Uhm tjah, of stal te berijken is, ik weet het niet maat Mara staat nu op de wei. en voordat je bij Mara bent moet je nog door een stuk weiland, daar kan ik uitstekend sleeen, omdat dat al een paar weken geen paarden meer staan. Het weiland is bijna helemaal vlak dus iedeaal