Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
MoonWencke schreef:@Lianne; was jij dat met Lita gisteravond bij de waterbak? Ik was toen met Kim op Nynke mee en heb ook nog foto's gemaakt. Zal kijken of ik die foto's ook nog online kan zetten.
Op dit moment zijn mijn foto's aan het uploaden. Gaat gelukkig nog aardig snel, want heb er 517 die erop moeten en dan heb ik de parade nog niet eens gehad
Sita_ schreef:Aranel schreef:Leuk Berlinde
Heb je nog gezien
Ik heb jou trouwens ook vaak gezien, heb nog een keer (zachtjes) hoi gezegt en gedag geknikt.. Maar geloof niet dat je ons herkende..
Sita_ schreef:[naam], Ik liep met Emma (knabbelgirl) en Shania naar de trailers toen we jou kruistten zeg maar.. Was net voor de parade, wij gingen zadelen..
Toen glimlachtte ik nog.. Maar toen zag je het ook niet..
silby schreef:Moet eerlijk bekennen dat ik de prijsen een beetje tegen vond vallen
miste toch een vaantje of iets dergelijk
Sita_ schreef:Wij hadden wel een mooie rozet en bokaaltje! Echt raar dat jij alleen een halster had, en dat voor een 2e prijs..
silby schreef:Sita_ schreef:Wij hadden wel een mooie rozet en bokaaltje! Echt raar dat jij alleen een halster had, en dat voor een 2e prijs..
ja dat snapte ik dus ook niet....en er waren meer geloof ik
maar het hing er van af of je in de eerste proef prijs had of in de tweede geloof ik maar ja aan halster kan je niet terig zien welke prijs je haddus was wel een beetje teleurgesteld
LoveLita schreef:silby schreef:Moet eerlijk bekennen dat ik de prijsen een beetje tegen vond vallen
miste toch een vaantje of iets dergelijk
Daar hebben we het uitgebreidt over gehad ja.
Baal er ook wel vanHeb je prijs.... KRIJG JE EEN POETSTASJE
Ohnee.. bedoelde
Krijg je een poetstasje... *joepie*
Die kun je niet bij je andere prijzen zetten, toch jammer.
Aranel schreef:Jup dan heb ik je gezien met je roze dekkieEn vlak voor de parade ook nog geloof ik!