Wat doen jullie als je s'avonds bij je paard bent, lekker in zijn stal zit, nou dan ga je even gek doen natuurlijk

Straks nog mooie foto's van een stalgenoot trouwens, die heeft ze gemaakt vandaag

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Madeira_ schreef:@Dapy: sterkte!
@Naomi: hij vond ook dat mijn haf een mooie bouw had, super he
@Dapnik: Jaaa eindelijk weer lekker rijden (eerst maar even een hoofdstel halen.. maar daarnet alleen met halster en teugels gereden haha).
naomimak schreef:VivaLaVida schreef:bianca van de sterm heeft ook meegaan aan de keuring ooit he? 2 jr geleden of 3 jr??
was die geen kampioene toen?
whaa
goed op geled jij:P![]()
ze deot altijd mee met de keuring
![]()
ze was
2008 erekampioen (7 jaar)
2007 erekampioen (6 jaar)
2006 1a 5 jarige dag kampioen (5 jaar)
2005 1a van de 4 jarige
2004 jeugt kamioen (3 jaar)
2003 1a 2 jarige
2002 1a 1 jarige
2001 1a veulenkamioen
joopiexx schreef:Leuke foto's zijn er weer bijgekomen!
VivaLaVida, bij Boy groeit het ook zo snel op zn hals joh! Ik heb hem geschoren voor het nazweten, maar het lijkt erop dat het langzaamaan toch wel weer begint te komen. Ik probeer het nog even tot eind nov. te rekken. Anders moet k straks 3 keer scheren dit jaar..
Zo een himalaya steen wil ik ook erbij. We hebben nu alleen een zoutblok hangen.
Amanda schreef:MaaykeKramer schreef:PS waar kun je die goedkope variant krijgen van jollybal wil het ook eens gaan proberen namelijk!
http://www.horseshophorsepower.nl
ooklis schreef:ik heb een verzorg halflinger gehad egt een sgat op haar heb ik leren rijden
Madeira_ schreef:@VivaLaVida, ken jij dan ook Madeira...???
Madeira_ schreef:@VivaLaVida, ken jij dan ook Madeira...???
ooklis schreef:jah ik doe paardhouderij neej ik doe dat in maasland dus ik weet niej wat daar de toe latings eisen zijn dus