Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Babsie_Flash schreef:Ze mag die deken wel eerst wassen voordat ze hem te koop zet
Mystica schreef:Ewalda heeft ook 175
Mijn dekje die te koop is, is BR old pink vzh full, evt met grijze bandages en strijklappen.
Mijn dekje die te koop is, is BR old pink vzh full, evt met grijze bandages en strijklappen.
SmeeJ schreef:En dan bel ik dat nummer terug.
en hoor ik een heel Schel geluid, Wieeehlksudofisdlfk
SmeeJ schreef:En dan bel ik dat nummer terug.
en hoor ik een heel Schel geluid, Wieeehlksudofisdlfk
biancailona schreef:ik wil ilona gaan trainen voor trektochten. Van de ene plaats in nederland naar de andere. Zo wil ik een keer naar Waalre in vijf dagen, en naar ulicoten in 1 ochtend. Stapritten hoofdzakelijk. Lijkt me echt super. O, ja vertrek uit breda
biancailona schreef:Mystica schreef:Ewalda heeft ook 175
ik hoef hem niet, heb geen setjes. Ik wil nog alleen een zwarte anky, die bestaat zag hem in de winkel, maar zoek tweedehands, voor de rest is alles western bij mij
Babsie_Flash schreef:biancailona schreef:ik wil ilona gaan trainen voor trektochten. Van de ene plaats in nederland naar de andere. Zo wil ik een keer naar Waalre in vijf dagen, en naar ulicoten in 1 ochtend. Stapritten hoofdzakelijk. Lijkt me echt super. O, ja vertrek uit breda
Leuk Ilona! Kan je veel foto's maken voor op het topic
lotteluvah schreef:Anky heeft geen echte zwarte. Zit een donkerblauwe gloed over.
biancailona schreef:altijd leuk, over foto's zal zo vlug mogelijk naar je toe sturen, ik ga nu naar huis namelijk weekend houden dag allemaal
biancailona schreef:lotteluvah schreef:Anky heeft geen echte zwarte. Zit een donkerblauwe gloed over.
nee zwart, was laatst bij de ruiterzaak, die blauwe heb ik ook, er is tegenwoordig een zwarte echt mooi
SmeeJ schreef:ik bel nog eens, misschien dat ze nu opnemen
lotteluvah schreef:Maar in het licht zit er een donkerblauwe gloed over.