wat leuk een naamgenoot van mijn paard
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ik ben opt moment niet in de mood.. Dus als ikw at kaortaf reageer dan weet je waarom

suusiejj schreef:oke ik heb net een gesprek met hem gehad, en weer gezoent op het eind...
Hijs lief, hij heeft niet tegen Frank gezegd dat hij meerdere vrouwen had hij moest er om lachten en zei dat is helemaal niet waar. ik vind je heel leuk maar ben (nog) niet verliefd op je..
Hij gaf me weer een kus op me mond, en hij zei :"beter niet zoenen misschien".(wat hij ook smste nadat ik heb had gestuurd jammer dat je me hebt gebruikt) toen heb ik dus gezegd wat frank me zei.. vandaar het antwoord wat hierboven staat, dattie zoiets niet gezegd had,
Hij heeft nu zoiets van die gast zeg ik niet veel meer
heb jeroen wel gezegd dat Frank nergens van wist van dat zoenen enzo..
Toen wou hij ECHT wegen gaf ie me weer 3 kusjes en 1 op me mond, ik draaide me toen om en zei :"ik doe niks
". waarop hij me bij me schouder pakte me omdraaide en vol op me bek pakte
(EN ME 2 WEKEN ZIJN NOG NI EENS OM".![]()
En als me nieuwe piercing erin zit.. de kortere... dan... overnieuw
We hebben het over me ma gehad en alles eromheen zo ongeveer. hij was begripvol, ook over jojo gesproken met hoe zijn ouders tegen me deden inclussief zusje..
Nja iig ik ga nu slapen , na mijn sigaret.. wou dit ff kwijt aan mij VERWEGbeste vrienden hier![]()
tot morgen
Goed nieuws 
Mooie haf heb je
JoDy1991 schreef:Tiso schreef:Zo nu is mijn prof wel klaar...
niet super:P
maar ik ga nu echt na de tuin van het weer genieten..
mooi profiel, met mooie foto's!

.
SmeeJ schreef:Welkom anke.
Onwijs mooie haflinger
Hilde, Super van je dat je toch nog hebt bijgelezen meid, Sterkte iig

Doeii

TjelleBieb schreef:Weet iemand hoe je anoniem met een huisnummer kan bellen?
Dan moet je er toch iets voorzetten zoals #31* ofzo?

me oom heeft er ook een paar en die verzorgen we af en toe