Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Naomi_Haffie schreef:pff iedereen heeft nu al ponykamp, ik nog lang niet ,
o0valerie0o schreef:ow gaafwaar is het lot?
lotteluvah schreef:Naomi_Haffie schreef:pff iedereen heeft nu al ponykamp, ik nog lang niet ,
Mijn eigen ponykamp komt ook nogdit is van stal en ik ga mee als leiding.
Anseltje schreef:
Heb je nog steeds geen oplossing kunnen vinden?
Weetje deze al:
Op de linkerhand longeren, met bijzet zodat ie stelling gaat aannemen, en dan langs de sloot en gewoon 3xp/w longeren, 3xp/w rijden ofzo???
En kan je niet ergens anders gaan rijden?
Monica_86 schreef:uhuh ga em veel longeren en kijken of het dan beter gaat..
en in de wei rijden ofzo, kan wel maar is ook langs diezelfde sloot...
En vlakbij is ook een bak waar ik eventueel wel zou mogen rijden maar die hebben aan de binnenkant van de palen spoorbielzen liggen dus dat vind ik nog gevaarlijker. Als hij daarop gaat staan, is het helemaal foute boel.
Ga het proberen op te lossen met longeren en ik hoop dat dat helpt.
Heb gesproken met een africhtingsstal in de buurt, die willen me ook wel helpen maar dan moet ik amber een maand daaro stallen en wordt hij elke dag door hun daar gereden. en om eerlijk te zijn lijkt me dat een super oplossing alleen gaat me dat geld kosten. geld dat ik niet heb.
Kyrseltje schreef:Pff
Maandag kwam ze aan, hadden we ze apart gezet, hele tijd wel snuffelen maar ging goed. Plots begon haar paard te slaan met zijn voor been en te piepen. Ging goed, totdat Extra, paard van vriendin, zijn hoef over het onderste draad kwam. Helemaal in paniek natuurlijk, gelukkig knapte het draad. Ik snel Hektor en Snoepie naar andere deel van weiland gezet, en snel draad dicht gedaan. Toen wilde we ze toch bij elkaar zetten, wij helemaal voorbereid op gepiep, gesnuif enz, maar nee hoor Extra en Snoepie liepen langs elkaar heen alsof ze elkaar al jaren kende.Vanaf toen liepen Extra en hektor alleen nog maar samen, heletijd knuffelen enzo, vet lief!
's Avonds na het eten zijn we een buitenritje gaan maken, was leuk.
Volgende dag zijn we te paard van Apeldoorn naar de hei van Emst gereden( zo'n 17 kilometer met de auto over de grote weg, en wij zijn door het bos, dus om gereden, dus best wel ver). Uiteindelijk vanaf half 1 tot 6 gereden, met tussenstops, en ook een ijsje gekocht:).
Woensdag Hektor evengelongeerd, en met Extra klein rondje gereden. En Donderdag zijn we gaan zwemmen. En daarna het in trailer krijg probleem. Een half uur ruzie maken omdat hij niet weg wilde bij Hektor en Snoepie. Uiteindelijk heb ik Hektor in de trailer gezet, haar paard er uiteindelijk naast gegaan, en toen Hektor er uit. Dat lukte gelukkig wel.
Dat waren mijn daagjes
Ik ga btw niet terug lezen hoor