Jastiehorse: kyra is idd te dik. Maar ze staat op een heel kaal land waar echt amper gras op staat en krijgt niks bijgevoerd. Ze heb er gewoon aanleg voor en zal als ze drie is en beweging krijg wel minderen. Kan er niet in een box zetten en een paar maanden niks geven. En het land staat ect niks op.
Kleine neduah. Lekker op de wei.
@marlies: knappe kanjer. Ja gaat super samen echt jut en jul zijn het.
Anoniem
Geplaatst: 05-07-13 15:54
Wauw allemaal gave hafjes weer gezien
Bijna vakantie dan zal ik eens wat meer reageren.
Damella weer een keertje over 2 weken de keuring dus ze is er al helemaal klaar voor
HorseTimeXL
Geplaatst: 05-07-13 22:56
@Marlis, wat wordt Kyra mooi zeg, krijgt echt al massa. Echt een heel stijlvol paardje om te zien vind ik! Word echt watertanden denk ik als zij onder het zadel komt! En ja ik weet dat er nog spanning op staat. Heel veel spanning zelfs. Mijn doel is, om haar net zo ontspannen te laten lopen als ze in stap loopt. Want in stap gaat het super goed, terwijl daar ook spanning eerst op stond. elke hoek was eng. ik wil wel graag even kijken of ik ergens misschien een lesje kan volgen, al is het maar 1 keer in de 2 weken, zodat ik toch wat mee krijg om te verbeteren! @Lina_1979, wo super gaaf zeg, wat een verschil zie je bij haar. Knapt echt heel goed op! Toen ik mijn merrie voor het eerst zg, was ze zo mager, heb er nog een foto van, kan het morgen wel even posten, maar pff echt naar om te zien. en nu is ze lekker op gewicht heeft ze ook meer levenslust. heel leuk om te zien! @JastieHorse, wauwie, mooi paardje! @Marlies405, wat een liever zeg! Mooie manen ook! @Yvank_ oh leuk! laatje hier weten hoe ze het gedaan heeft!
MallyBelly
Geplaatst: 05-07-13 22:57
Sorry dat ik even alleen JastieHorse antwoord, maar wil zo me bedje in.. Morgen maar ik even een bijleespost, maar ik val bijna in slaap.. @JastieHorse, En schraal, nee hoor, zoals ik al zei, hij staat daar zich op de fokken naar merrie's. Tja hengsten hé..
Deze foto heb ik vandaag gemaakt
Lebeauty_
Geplaatst: 06-07-13 12:03
Ik doe deze week een bijleespost want ik moet zo naar me paard
En ik doe nogal lang over een bijleespost:$
Samen
Chasey
Geplaatst: 06-07-13 13:45
Alanaa_, Lief kusje! marlies405, fijn dat je zo kon opstappen en weer rijden Marlis, Kyra is al echt flink! Ben benieuwd hoe ze eruit ziet als ze uit gegroeid is.. dat duurt nog wel ff. Lina_1979, Leuk dat je ook een haflinger hebt gekocht! Marlis, hihi had je topic gezien en gereageerd. JastieHorse, Wat ligt hij daar lekker in het gras. Hij ziet er ook goed uit zo op die tweede foto. Zou niet zeggen dat hij pas 1 is! marlies405, mooie haf. Yvank_, Ze ziet er echt heel er goed uit. Komen vast goede resultaten met de keuring! Melissa1996, Wat heb je de manen leuk gedaan Lebeauty_, Leuke foto's
Vanmorgen naar James geweest om de stal te doen en ik wou even een buitenritje maken. Ik had David ook mee. Maar mijn schoonouders waren niet thuis (James staat bij mijn schoonouders) Dus zij konden niet op David passen. Toevallig had David zijn loopfiets achter in de auto liggen. Ik vroeg David of hij het zag zitten om mee te gaan een klein stapritje buiten met James. Dat vond hij wel een goed idee. (David is 3 jaar). En zo ben ik vandaag voor het eerst alleen met David en James een rondje naar buiten gegaan. En het ging heel goed! Als er een auto aan kwam ging David direct netjes in de berm staan. David is een rustig kind en luisterd goed, dus dat ging ook prima! En James vond het allemaal ook wel best. Het maakte hem niets uit of dat rammelige fietsje nou voor, achter of naast hem reed
En na de rit mocht David ook nog even op James zitten voor een foto.
bladzijde 87 alanaa_ : lief hoofdje heeft je haf xlenoiee: lekker racen haha novito: leuke fotos SaartjeNina: leuke haf littlesannie: ziet er leuk uit wouterwesley: zo die manen zijn gegroeid
bladzijde 88 paljaslaura: leuk hoor! leuke haflinger HorseTimeXL: leuke haf, mooie hoofdfoto ook Melissa1996: je kunt het verschil goed zien zeg, super! en lekker aan t springen Fee_ : oh ik ben zo'n fan van jouw haffie he, je hebt dr supper aan t lopen stvieee: knappe jelle Evelyne: mooie foto's, erg mooie haf ook
bladzijde 89 Nordsvensk: leuke haflinger! Peerappel: leuk filmpje Alanaa_: haha geweldige foto Chasey: het plezier straalt er vanaf! en ook aan t springen, leuk Evelyne: echt mooie foto's! mcjv: mooie haflinger peerappel: leuke collage stvieee: jelle heeft een lief hoofdje
bladzijde 90 Marlis: Kyra wordt groot! Lina_1979: zeker een verschil! JastieHorse: knappe kerel! Marlies405: leuke foto
bladzijde 91: Yvank: ik vind Damella zoooo gaaf he! LeBeauty: leuke fotos Chasey: aww wat super lief zeg! heel leuk
Gave foto's hierboven! Mijn klein ezeltje met haar nieuw barbiehalster en getjes ongeloofelijk schattig die getjes vind ik
KarmaWitch
Geplaatst: 06-07-13 22:53
Getjes?? Ik ga maandag nog weer een haf rijden dus zal kijken of ik wat foto's kan maken
Faringo
Geplaatst: 07-07-13 07:44
Wat een heerlijke foto's weer zeg!! Ben al een tijd niet meer geweest hier, wel gekeken maar niet gereageerd of gepost. Ga ik snel weer doen. Hier even 1tje van Storm en mij gisteren
MallyBelly
Geplaatst: 07-07-13 09:14
xDaantjxx schreef:
Getjes?? Ik ga maandag nog weer een haf rijden dus zal kijken of ik wat foto's kan maken
Peeskappen (tenminste dat dacht ik)
@Evelyne, Mooi beestje! @Chasey Nog gefeliciteerd met de zwangerschap! @PeerAppel, Abby Die manen Mooie haf! @stvieee Jammer hé Paarden met exceem... Heb ook een haf gehad met exceem @SaartjeNina, Sientje en Saartje hihi, ze lijken echt op elkaar, heb je een foto van alleen dr hoofd? @marlies405 Mooie haf! @Alanaa_ Rood staat mooi! @Marlis, Zow die is lekker breed van voor! Prachtig! Hou echt van de "ouderwetse type". @Lina_1979 wat verschil!, Nog wat spekjes en spieren en dan komt het goed! @JastieHorse Al geantwoord ergens hier boven in de reacties, Hoe groot is die van jou eigenlijk? Arko is 1 en die is 1,28(stokmaat) @marlies405, Die manen, sientje MOET ook lange manen krijgen. hihi @Yvank_, Gaaf, zou ook nog wel eens naar de keuring willen met Sientje, gewoon om te kijken wat ze nog zou halen (ze is 1e premie) @Lebeauty_ Leuk foto's @Chasey, Schattig!!! Hihi mijn zusje heeft/had het zelfde loop fietsje! @Alanaa_, Leuk kleurtje dat roze! @Faringo Die is licht! Mooi!
yeey Foto's van de shoot binnen
Alanaa_
Geplaatst: 07-07-13 10:43
xDaantjxx schreef:
Peesbeschermers of ja peeskappen? Haha ja sorry, wij noemen het getten
Storm is leuk! en mooie foto's van Sientje
PeerAppel
Geplaatst: 07-07-13 11:50
@stvieee Wat naar dat Jelle zomerexceem heeft. Al vind ik dat hij nog nette manen heeft hoor! @SaartjeNina Fijn dat de eerste keer springen zo goed ging! @marlies405 Leuk dat jullie weer gaan starten! Rijden jullie nu in L1? @Alanaa_ Ben benieuwd naar het barbie halster! Deze staat Bo ook erg goed! @Marlis Ik ben erg benieuwd hoe Kyra het onder het zadel gaat doen! En die bokfoto's van Peep zijn erg grappig! Doet ze dat gewoon uit protest ofzo? @Lina_1979 Wow, dat is zeker een groot verschil! @JastieHorse Zoo, Neduah heeft ook een groeispurt, of niet? Hij word er zeker niet lelijker van! @marlies405 Leuke foto van Kanjer! Mooi dekje ook, staat hem goed. @Yvank_ Damella ziet er goed uit! Houd je ons op de hoogte over de keuring? @Melissa1996 Aaahh, wat is Arko schattig! Hoe oud is hij nu? @Lebeauty_ Leuk halster heeft jouw Haflinger! @Chasey Aah, dat is echt ontzettend schattig! @Yvank_ Nog een gave foto! @Alanaa_ Wat een ontzettend schattig barbie halster! @Faringo Heb je gezwommen gister? Of pootjegebaad? Leuke foto! @Melissa1996 Leuke foto's van de fotoshoot! Leuk hoofdstel zo met dat groen! (of zie ik dat verkeerd?)
Melissa, ik heb eerlijk gezegd geen idee hoe groot Neduah is Ga het binnenkort wel ff opmeten! PeerAppel, hij heeft idd behoorlijke groeispurt gehad. Begint nu echt op een paardje te lijken
Rainer
Geplaatst: 07-07-13 14:01
blz 87 @Alanaa_ Bo wordt nu al knap hé @Leoniee leuke foto! @irkvanrossum leuk beestje @xLeoniee Leuk beestje! Als ik zelf ook behoorlijk speels, maar ook bij hem is het steeds goed gegaan het vlechten! Maar als je het niet wil moet je het natuurlijk niet doen! @novito aah, lekker beertjee @SaartjeNina wat een leukertje @littlesannie ziet er fijn uit hoor!
blz 88 @paljaslaura ze is echt leuk! @horseTimeXL Leuke haf! @Melissa1996 heb het al gezegd, maar wat kan een zadel toch veel doen! @Fee_ Gefeliciteeerd! @HorseTimeXL mooie foto! @stvieee mooi koppie heeft ie! @Evelyne knappe Angus
blz 89 @Nordsvensk ziet er goed uit! @PeerAppel leeuk filmpjeee! @Alanaa_ Geweldige foto @Chasey aah, ziet er heerlijk uit! @Melissa1996 Hoe oud is ie nou? Is echt nog een puppy of niet? @Evelyne die tweede foto is gaaaaf @Chasey James springt goed he! @PeerAppel. je ziet al echt verschil @stvieee aah, balen zeg!
blz 90 @SaartjeNina Aah leuke foto! En wat braaf voor de eerste keer! @Marlies405 Kanjer is ook knap ! @Alanaa_ Aah lieve foto, en gaaf halster @Marlis Kyra is al echt een buffeltje! Als je kijkt naar foto's van paar maanden geleden! En peeps blijft een knap ding! @Lina_1979 Je ziet inderdaad flink verschil! @JastieHorse Lieve foto's @Marlies405 Knap beest @Yvank_ gave foto's! @Melissa1996 wat een heerlijk dier @Lebeauty_ Leuke foto's @Chasey aah, wat een lieve foto's @Yvank_ Nog een gave foto @Alanaa_ aah, mooi halster! @Faringo, heerlijk met dit warme weer! @Melissa1996 Dat belooft wat! gaaf!
Vrijdag was het nog niet zo heel warm, maar warm genoeg om lekker van het water te genieten!
MallyBelly
Geplaatst: 07-07-13 16:03
PeerAppel schreef:
@Melissa1996 Leuke foto's van de fotoshoot! Leuk hoofdstel zo met dat groen! (of zie ik dat verkeerd?)
Groen? de omgeving of het hoofdstel? Het hoofdstel in zwart met wit onderlegd.
PeerAppel
Geplaatst: 07-07-13 19:22
@Pip Whahaha, je weet al wat ik van deze foto's vind. Alex is gewoon een fontein/tuinslang geweest in zijn vorige leven en aangezien hij het heel goed deed als tuinslang/fontein mocht hij in zijn volgende leven een paard zijn.
Hier nog twee foto's van het vrijspringen van gister. Het was erg leuk en Abby pakte het erg goed op. Nu kom ik er niet onderuit; ik moet erop.
Even over een balkje heen springen alsof het een sprong is. Nee, we zijn niet fanatiek en we vinden het helemaaaaal niet leuk.
Filmpje lukt niet, als die het wel doet dan plaats ik hem hier.
Mariett
Blogger
Geplaatst: 07-07-13 22:03
Yvank_ : Wouw, mooi dier! Dat grasplukje in zijn mond laat ook wel weer de echte haflinger zien, haha. Alanaa_ : Ach ja, een beetje barbiepaard is niet verkeerd, hè? Wat een lief snoetje. Faringo : Heerlijk, in het water met dit weer! Dat bruine staat hem ook goed Melissa1996 : Wat ziet dat er leuk uit! Mooie foto's Pipvl : Ik wou dat ik dat kon, zwemmen met mijn haflinger! Ziet er heel leuk uit, en dat hoofdstel herken ik wel, haha PeerAppel : Leuk zeg! Jammer alleen van de kleine fototjes, maar toch echt leuke haflinger
Dit is Marietje, mijn lieve haflinger met onbekende ouders. Super lief dier en ben nog altijd blij dat ze van ons is
Zo, ik heb ook even een bijleespost gedaan, jullie kletsen veel gezellig hoor! Om iedereen te beantwoorden ben ik nog wel even bezig, aangezien jullie al op pagina 91 zitten. Dus vanaf nu zal ik proberen om dagelijks wat te posten, althans een poging tot...
@ HorseTimeXL, ja wat een verschil he! Ben nu ook wel nieuwsgierig naar een 'toen en nu' foto van jouw merrie @ Chasey, gezellig ritje met de mannen gehad dus! Lieve foto. @ Faringo, gezellig ook hier ben je te vinden dus ook hier willen we de uitgebreide fotoshoot zien haha. @ Melissa1996, spekjes hoe kom je daar nou bij Nee, hoor je hebt gelijk, maar die komen er straks wel als ze eenmaal in shape is. Leuke foto's. @ Pipvl, idd warm genoeg voor een heerlijke verkoeling. Wat is dat dan toch genieten he. @ PeerAppel, wanneer ga je erop @ Mariett, Bijna hetzelfde kapsel, leuke foto hoor!
Evelyne
Geplaatst: 08-07-13 13:05
Pagina 90:
SaartjeNina: Dankjewel! Leuke foto maar let wel op dat je contact houd op je teugels marlies405: Leuke foto's van Kanjer! Hij ziet er goed uit Alanaa_: Leuke foto! Marlis: Kyra en Peeps lijken toch veel op elkaar he?! En wat is Kyra ongelooflijk groot voor haar leeftijd Ik be benieuwd hoe groot ze uiteindelijk word! Lina_1979: Leuke hafje JastieHorse: Schattig pupje heb je daar! marlies405: Leuke foto van Kanjer
Pagina 91:
Yvank_: Mooie foto's van Damella! Succes op de keuring Melissa1996: Och wat een kleintje nog zeg Lebeauty_: Leuke foto die 2e Chasey: Och wat schattig dat hij zo braaf met je meeging op zijn fietsje En wat fijn dat James dan ook zo rustig blijft! Yvank_: Mooie foto's in je topic ook! Alanaa_: Leuk dat roze halster! Staat haar goed Faringo: Lekker pootje baden Melissa1996: Leuke foto's! Pipvl: Dankjewel Leuke foto's! Ik heb precies hetzelfde hoofdstel voor mijn tinker btw PeerAppel: Leuk hoor vrijspringen! Angus mag ook wel eens vrijspringen en vind het ook super Ik ga er alleen niet op want ik vind springen eng Mariett: Leuke foto's
Nog 2 foto's van Angus Deze is van gisteren na een beetje gewerkt,gegeten,gedoucht en gerold te hebben mocht hij nog even op het pad grazen
Manen uitgekamt
Wouterwesley
Geplaatst: 08-07-13 19:18
Bij leest post maak ik morgen snel nog even laatste loodjes voor me examen namelijk dus nog even druk!! maar wil toch even delen dat we gisteren een super dag hebben gehad onze stal eigenaar werd 50 jaar paardjes lekker versiert en hem in optocht opgehaald!
rest van de foto's zijn nog in aantocht =)
HorseTimeXL
Geplaatst: 08-07-13 19:48
@Melissa1996, wat leuk die vlechtjes! mooie haf hoor! @Lebeauty_, ah lekker genieten in de zon, dat konden we wel de afgelopen dagen! was zo lekker weer! @Chasey, ah wat gezellig met je zoontje zeg! Ik droom ook stiekem later me kindje naar het paard mee te kunnen nemen hihi. @Yvank_ prachtig zeg! Mooie manen, mooie staart! @Alanaa_ wat een super mooi halster, echt wel heel barbieachtig zeg, maar wel heel sexy @Faringo, wat super lekker zeg! Had ik maar hier in de buurt ergens een sloot waar ik heen kan gaan! @Melissa1996, dat ziet er mooi uit. super mooie foto's! @Pipvl, dat ziet er lekker uit! @PeerAppel, ah lekker springen, ik wil Merel ook eens laten doen, maar weet niet of ze er zo zin in heeft haha. @Mariet, zo jij hebt lef zo los springen! @Evelyne, wat heeft angus toch een prachtig hoofd, echt super mooi! @ Wouterwesley, ah wat super creatief ben je bezig geweest!
aaww, jaloers op de waterpret foto's. Jelle zet er geen stap in helaas! Bijlees post komt morgen, nu eventjes geen tijd/zin in Papalief wilde graag eens mee op buitenrit in de hoop dat hij reeën of andere leuke diertjes op de foto kon zetten, helaas geen reeën gezien dus pap had alle tijd om leuke plaatjes van mij en Jel te maken