Paulusjuh schreef:Viet schreef:Ook al zo fijn gereden! Ik wil ook haha.
Taar is echt een monstertje. Die heeft hele hoge pieken en hele lage dalen. De middenweg kent ze niet. Het gaat ook heel erg wisselend. Maar ach ze is nog jong! En zolang we er samen plezier in blijven hebben ben ik blij. Ik kan altijd wel lachen om haar fratsen.
'Is nog jong' is nu nog een excuus. Anne wordt eind april 13 en bezit nog steeds een hoge dosis drakenbloed

. Terwijl ik 's zomers ook die ren-acties niet cadeau krijg. Dan kunnen we met een gerust hart op wedstrijd o.i.d. Alleen met parades (zoals Ermelo) wordt ze bloedheet. Ik weet ook niet of ik die volgend jaar nog mee rijd, want het gaat een keer fout!

Haha Asra is ook altijd 4 in zijn hoofd en als ie dat niet is maak ik me zorgen haha.
Tijdens buiten concours is ie ook wel heet, maar vind ik hem makkelijker te rijden, en in Ermelo met de parade is ie ook bloed heet maar ik vind het zelf zo leuk om mee te rijden, wanneer het te langdradig word en Asra het echt zat is vertrek ik gewoon.
Ik kan er wel om lachen hoewel ik er soms wel gestoord van word 
Viet schreef:Ik heb het geluk dat ze me eigenlijk nooit laat zitten op concours. Ze wordt bijgereden door een meisje van 14 en die heeft al bloed zweet en tranen in die pony zitten..
Ik heb har gelukkig voor het oog altijd wel mooi aan de loop, maar ik wil een paard onder me hebben die op eigen benen loopt. Ze hangt nog veel te veel aan mij. En als ze heet wordt heb je er bijna niks meer aan. Dan is het vooral de pony rustig houden en zo vriendelijk mogelijk rijden. Volgens mij is haar handleiding in het Chinees geschreven ofzo

.
As laat mij ook niet vallen, en zondag zag het er super uit hoorde ik , maar man wat moet ik zitten om hem bij me te houden hij is like
Juryleden zien dat blijkbaar niet altijd, op zich niet erg haha maar ik voel het zeker !
Wiek3 schreef:Viet, wat naar zeg al die klachten!!! Hopelijk kan er geleidelijk aan toch wat veranderen aan je houding e.d.
Betreft dekens, mijn paardje krijgt alleen een dekentje op nadat ze erg bezweet is van het rijden in de winter. Verder staat ze overdag buiten zonder deken en 's nachts gaat ze op stal (binnen). Ze heeft al een tijdje een heerlijk wollig vachtje en ik moet zeggen dat ik dat er heerlijk uit vind zien haha.
Ik ben inmiddels weer aan het herstellen van mijn mishandeling bij de kaakchirurg en hoop vrijdag dan toch echt een week later dan ik had gewild weer eens op Josie te stappen. Kijk hoe dat nu gaat (ze heeft chronische bronchitis). Hopelijk ontstaat er geen hoestbui of gaat ze benauwd piepen. Ik mis het rijden echt. Heb nu al weer een hele tijd niet gereden. Eind zomer ofzo.
Ik hoop dat het voor jullie beiden gaat lukken 
maessie schreef:Pff al die krakersverhalen heel herkenbaar. Ben na een val van Maes en een autoongeluk ook een paar keer rechtgezet, en ga nu elk jaar voor controle een keer heen. Staat altijd wel weer iets scheef of in de knoop, blijven zwakke plekken bij mij helaas. Ik vind na een behandeling altijd heerlijk, dan ben ik weer zo los! (hooguit wat coordinatieproblemen, dat ik weer even in balans moet komen haha) Als Maes weer strak gaat lopen, word die meestal ook even losgehaald, hij heeft jaren met een vaste rug gelopen, zelfs een poos kreupel door geweest, en heeft nu ook een zwakke plek. Gelukkig kan mn instructrise die aardig op zn plek houden, vind Maes heerlijk ,die gaat er ook helemaal voor staan!
Ow en Ibuprofen 600, zálig

Heb na mn laatste spoedbehandeling bij de tandarts weer een hele doos zakjes meegekregen (was wel wat overdreven, had gevraagd om een noodvoorraadje voor t geval ik weer kiespijn zou krijgen) Daar kan ik de nacht dan prima op doorkomen, wel zo
stoned als een garnaal, maar das geen ramp

Die ibuprofen hadden we hier ook in zakjes voor pa zijn migraine.
Maar nu is dat veranderd naar tabletten , om eerlijk te zijn vond ik de poeder vorm in het water niet goor of zo haha.
Ik stond gisteren Shining Star Stables dressuurdag nog mee te maken op een 600 ibruprofennetje met mn knieën die gisteren echt op zn slechtst waren.
Sita_ schreef:Oooh... Die ibu 600... Zálig inderdaad, bij elk pijntje hoor..
Heb ook altijd een noodvoorraadje staan..

Goedemorgen btw...

Ik zou bijna vragen wat een metro was, kon me nog net inhouden

Maar gelukkig ben je alsnog op je werk gekomen..
Maar zonder gekkigheid, volgens mij heb ik nog nooit in de metro gezeten.. Wel eens in de tram..
Nou breng je mij in de war, metro is toch zelfde als trein 
Een tram scheurt toch midden door de city zoals in Amsterdam? 
Hanke_k schreef:Ik mag me hier nu ook officieel aanmelden, ben vorige week 21 geworden

Haha welkom en congratz!
Miesj banketstaaf gang van zaken!
Ik heb maandag om half 10 een gesprek met re integratie bureau ..
EINDELIJK, sjongejonge, als ik nou snel wat heb en wat extra's op mn bankrekening kan fuut misschien wel blijven
Dan ga ik het gewoon proberen als het echt niet wat word met haar maat dan kan ik dr iig ingereden en al verkopen dat geeft mij zelf ook een beter gevoel.
Nu ga ik weer even de boeken in met een kwartiertje want morgenvroeg moet ik alweer op voor @#$#%%#%% ( vertaald: autotheorie )