Laurahh, je kon de afkoeling vast ook zelf gebruiken Mooie donkere pony heb je Faringo, levert een lekker plaatje op die bloemetjes! En leuke foto van Beau in de avondzon Beau229, jouw foto kan ik niet zien.
Piecon, wat ziet hij er nog goed uit! Gefeliciteerd met 'm! Lotte, gefeliciteerd met je puntjes. Wolder blijft ontzettend stoer! Wat heeft Goldy?
Technisch gezien een echte misser natuurlijk, maar wilde hem toch even laten zien omdat ik er ontzettend trots op ben. Daarna nog een paar keer gesprongen en toen ging het al stukken beter Maar een half jaar geleden kreeg je mij nog niet over een hindernisje van 40 cm, en nu springen we parcoursjes van 70/80 cm. Wie had dat ooit gedacht?
Nog een sfeerplaatje van diezelfde avond.
lisannne_
Geplaatst: 28-05-12 12:50
mooie fotos gezien van storm, peeps, kyra, beau, floor en nog meer knappe haflingers!
Oryani
Geplaatst: 28-05-12 21:21
Vandaag voor de eerste keer ooit een buitenrit gemaakt met mijn meisje... Ze deed het SUPER
Wiek3
Geplaatst: 28-05-12 21:22
Oh heerlijk al die zomer foto's! Echt leuk om al jullie paardjes te zien. Dit waren Josie en ik vandaag. Veel te warm om echt iets te doen over dag. Gewoon maar wat in de wei gespeeld.
@ Wendy, fijn dat het zo goed ging met je aller eerste keer buiten rijden! Altijd even spannend.
Wat is Josie mooi zeg!! Verder leuke foto's gezien van in het water, in het zonnetje, op buitenrit en aan het springen ! Goldy is nu 1 a 2 weken kreupel, wordt elke dag meerdere malen gekoeld. Ze heeft dus een trap gehad in de weide, en dit is een paar jaar terug bij precies hetzelfde been ook gebeurd wat toen een peesblessure opleverde.
@Nessie: Jeetje wat vervelend dat Goldy voor de tweede keer zo kreupel loopt. Hopelijk levert het nu geen peesblessure op!!
JNAWA_Nienke
Geplaatst: 29-05-12 11:24
Marloes schreef:
Waar haal jij nou 2 Noorse jongens vandaan?
Uit het sprookjesbos!
Just joking! Hier een dorp verderop is er een groot internationaal voetbal toernooi en dan moeten de buitenlandse voetballers een slaapplaats hebben en dit keer bleven er dus 2 Noren bij een vriendin van mij slapen en die wilden wel mee naar de paarden!
Kanjer kan goed springen zeg! Die kyra! Die vlecht staat Wolder mooi hoor! Wendy_Chewie; Dat koppie! Leuk touwhalster ook! Laurahh; Super gaaf! Met dat zand erachter heeft het een hele buitenlandse sfeer! Faringo; Heerlijk in een bloemenveld! _Bitje_; Wat leuk! en natuurlijk gefeliciteerd! piecon; Die ziet er nog netjes uit! Marloes; Super goed! Wendy_Chewie; Die lach op je gezicht zegt een hoop! Wiek3; Leuk! Dat koppie op de eerste foto!
Ed_Pin
Geplaatst: 29-05-12 11:33
Ookal heb ik zelf geen haflinger. maar heb ik spirit 1,5 jaar gereden en staat ie nog steeds bij mij op stal. blijft het me moppie.
en fotogeniek is die! op me laptop en me computer, staan mooiere foto's van spir dan mijn own horse! haha
@Laurahh, wat een prachtige foto's! Mooie omgeving zeg @Faringo leuke foto's! @Bitje, fijn dat jij en Beau weer terug zijn in de wedstrijden. 2de foto is mooi! @Piecon, mooie leeftijd zeg! Ziet er echt nog goed uit @Marloes gave foto! @Wendy_Chewie ziet er ontspannen uit op die foto! @Wiek3 mooie haf heb je! @Chanice92 lieve foto!