leuke foto's! willem heeft een leuk hoofdje, en goldy heeft echt een gaaf setje en die laatste foto van nibbit is echt lief, en derest ook leuke fotos!
Wat een prachtige hafjes weer, leuke merrie's,veulens,ruinen en natuurlijk hengsten voorbij zien komen ! Ik zal straks eens weer wat foto's spammen van Nobbi die vandaag de bijnaam modderpoot heeft gekregen . Maar niks aan te doen met dit weer.
ik ben in leusden en in zevenaar geweest en vorige week in rosmalen. we krijgen de smaak te pakken. je hebt veel leuke foto's gemaakt!!! volgende keer tik je me maar even aan
loontjjeee
Geplaatst: 29-08-11 17:56
de foto's van ermelo zijn echt leuk! als je de middendraf van goldy als voorzichtig vind:P sommige komen niet eens tot daar!
(rijtechnisch ziet het er niet uit, maar goed wel leue foto:)!
@Kayleight_: Haar stal is helemaal dicht met tralies alleen zit er een opening waar een biksschep doorheen past om het voer in de voerbak te gooien. Alleen zowel peeps als kyra doen hun kop erdoor alleen vooral die van peep is daar veel te groot voor dus heeft zich gestoten tegen tralies en nu een wondje(gaatje op dr neus). Kyra maakte er zelfs de staldeur mee open van haar buurvrouw zo ver kwam ze met der smalle koppie, en staldeuren zitten met pinnen vast..
Wat een gave foto's van Ermelo allemaal! Arme peeps met gaatje in het hoofd, het zit haar ook niet mee Winston en Wesly hebben ook allebei zo'n puppy hoofdje, echt schattig
Hier 2 (erg lelijke) rijfoto's van vandaag.. maar ze liep wel lekker!
Let btw niet op mijn houding, ik had bijna geen gevoel in mn rechterbeen
Nathalie83
Geplaatst: 29-08-11 21:16
Vrijdag me nieuwe hoofdstel binnen gekregen. Natuurlijk meteen even getest op me woeste 3jr poon (neusriem is inmiddels lager)
leuke foto's allemaal weer. Vooral Willem loopt weer lekker op die foto
Nessie
Geplaatst: 29-08-11 21:19
@Laurah;Ziet er ontspannen uit @Nathalie: Leuke foto die 1e! @loontje: Lieve foto die 2e @hilly200: Nobbi is mooi! @Kayleigh; Weer mooie foto's! @jastiehorse; Mooie frontriem @Marieky: Mooie actiefoto! @lisanne; Wat een leuk koppie heeft winston @Amazone77; Nette foto