Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Peelie schreef:en toch zou ik een keer een filmpje van je willen zien dat je hem op een normaal trensje rijd. ik ben gewoon nieuwschierig wat hij dan doet.
Madeira_ schreef:
amazone77 lekker vakantieen nog gefeliciteerd
Gail ik hoorde nog dat je weer omgeroepen on te rijden jammer dat je geen trailer hebt kunnen regelen. Och meis wat vervelend
dat het allemaal niet zo lekker gaat. Sterkte
Zo dat is balen Marlis, van je scooter ook stom dat ze niet even laten weten.
Hinke wat fijn dat Ankies plekken verdwijnenen spannend kijken na een bijrijpaard, succes hopelijk is het wat
! Leuke spullen
Kitzbi, jeetjesterkte
hopelijk is het niets ernstigs!
Jolanda leuk dat je eindelijk je hoofdstel hebt gevonden
Horsii haha wat jij met halsters hebt, heb ik met dekjes![]()
Was een leuke dag met mijn ouders, en Naomi en haar familieben nu doodop, heb de hele dag in de rolstoel gezeten dat is maar goed ook had het never nooit volgehouden. Madeira is 3e van de 13 geworden, ze was eerst 2e maar werd toch 1 plekje naar achteren gezet omdat haar stap niet ruim genoeg was. Maar geeft niet, ben super trots op haar!
Qua gezondheid gaat het niet super-super goed, moet dinsdag ook nog een echo maken van me buik omdat ik vreselijke koliek aanvallen heb maar mijn galblaas is al verwijderd dus kunnen geen galstenen zijn maar misschien zit er nog ergens 1 in mijn lijf (weet niet precies daar hadden ze het over). Maar ja hopelijk is het niets ernstigs en kunnen ze me helpen om van de koliek aanvallen af te komen.. en dan donderdag de operatie.. vind het echt spannend..
Edit: spannend omdat ik nog nooit een ruggeprik heb gehad en altijd maar narcose.. ben afgelopen 3 jaar al 4x geopereerd dus is niet eng/spannend in de zin van nog nooit meegemaakt
Hinke schreef:Dat vind ik best behoorlijk duur! Een studentenkamer heb je vanaf 200 euro, afhankelijk van waar je woont. En na je havo ga je misschien nog wel een vervolgopleiding doen?
Ik ben ook uit huis gegaan toen ik 17 (bijna 18) was, omdat ik ging studeren, maar toen hoefde ik niet alles zelf te betalen, en wat ik zelf moest betalen, was van mijn stufi. Willen je ouders niet mee betalen? Ze zijn nog tot je 21e verplicht jou financieel te ondersteunen.