[HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

horsii

Re: [HK]Goud met een dikke kont, haflingers knallen deel 4 rond!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 14:38

Het is een erg mooi hoofdstel, zal zeker chique staan.

Ik heb ook een halstertik, heb er echt zoveeeel.
En heb 3 hoofdstellen en een touwhalster waar ik ook mee rijd.
nu alleen maar 1hoofdstel i.v.m. die asbest.
Heb een bitlooshoofdstel kruislings, barefoot halsterhoofdstel, trenshoofdstel, touwhalster.
Alle drie de hoofdstellen zijn bruin.

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 16:11

@Nathalie: Wat een lieve foto's van Marena. :D
@Marlis: Balen zeg van je scooter, stom heh als mensen niet komen opdagen, hoeveel moeite is het nou om eventjes te bellen?
@Hinke: Wat een goede oplossing heb je gevonden voor Ankie. :D En wat leuk dat je een fries gaat bijrijden, das weer is wat anders als een haf. Wauw jij mag idd wel een geldboompje plaatsen. :P
Peelie schreef:
en toch zou ik een keer een filmpje van je willen zien dat je hem op een normaal trensje rijd. ik ben gewoon nieuwschierig wat hij dan doet.

Ja dat wil ik ook zien! Ben daar al een tijdje erg nieuwschierig naar.
@ Jolanda: Jaaaa eindelijk je hoofdstel! :D

Zo nou ik ben weer bij hoor. :D

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:06

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:59

Kitzbi ik rijd hem niet op stang, gisteren is het nieuwe bit binnen gekomen en hoofdstel, en het was een iets ander bit en wilde ik even kijken hoe hij reageerde etc! ;) Normaal rijd ik hem gewoon op een trens, en met springen op D-trens. Dat had ik dacht ik bij het filmpje gezegt..

Gave hoofdstellen Jolanda!! :D

Super mooie foto's vandaag gemaakt, had een camera team van 3 (Eva, Marianne & Reneé) en het was geweldig! :) Foto's volgen nog!

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 17:59

:wave:

amazone77 lekker vakantie :D en nog gefeliciteerd :*

Gail ik hoorde nog dat je weer omgeroepen on te rijden jammer dat je geen trailer hebt kunnen regelen. Och meis wat vervelend
dat het allemaal niet zo lekker gaat. Sterkte :(:)

Zo dat is balen Marlis, van je scooter ook stom dat ze niet even laten weten.

Hinke wat fijn dat Ankies plekken verdwijnen :) en spannend kijken na een bijrijpaard, succes hopelijk is het wat :)! Leuke spullen :D

Kitzbi, jeetje :oo sterkte :(:) hopelijk is het niets ernstigs!

Jolanda leuk dat je eindelijk je hoofdstel hebt gevonden :D

Horsii haha wat jij met halsters hebt, heb ik met dekjes :o

Was een leuke dag met mijn ouders, en Naomi en haar familie :) ben nu doodop, heb de hele dag in de rolstoel gezeten dat is maar goed ook had het never nooit volgehouden. Madeira is 3e van de 13 geworden, ze was eerst 2e maar werd toch 1 plekje naar achteren gezet omdat haar stap niet ruim genoeg was. Maar geeft niet, ben super trots op haar! :)

Qua gezondheid gaat het niet super-super goed, moet dinsdag ook nog een echo maken van me buik omdat ik vreselijke koliek aanvallen heb maar mijn galblaas is al verwijderd dus kunnen geen galstenen zijn maar misschien zit er nog ergens 1 in mijn lijf (weet niet precies daar hadden ze het over). Maar ja hopelijk is het niets ernstigs en kunnen ze me helpen om van de koliek aanvallen af te komen.. en dan donderdag de operatie.. vind het echt spannend..

Edit: spannend omdat ik nog nooit een ruggeprik heb gehad en altijd maar narcose.. ben afgelopen 3 jaar al 4x geopereerd dus is niet eng/spannend in de zin van nog nooit meegemaakt :P

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:05

*was vergeten*

Kitzbi mijn moeder heeft hetzelfde te horen gehad, ik weet wat je bedoelt :(:)

Wat super van Madeira!! :D Pfft vervelend zeg Paulien.. Komt allemaal goed! :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:27

Paulien... dat ze niet een ringmeester hadden staan, en dat ze niet duidelijk was dat ik er niet was... Ach, hun probleem...

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 18:42

Gail, nee inderdaad als jij het hebt doorgegeven is het hun probleem niet :) maar ik dacht nog: ohh ze heeft een trailer kunnen regelen super! Want herkende je gelijk ;)

Hihi ja Lisa 1e premie bent trots :D

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 19:56

Heb een paar foto's, ik ga nog even op zoek hopelijk heeft iemand ook mooie foto's gemaakt van tijdens de keuring toen ze moest :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 20:51

Dat ziet er netjes uit :)

Madeira_

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:25

kitzbi schreef:
Dat ziet er netjes uit :)

Dankjewel :D

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:27

Madeira_ schreef:
:wave:

amazone77 lekker vakantie :D en nog gefeliciteerd :*

Gail ik hoorde nog dat je weer omgeroepen on te rijden jammer dat je geen trailer hebt kunnen regelen. Och meis wat vervelend
dat het allemaal niet zo lekker gaat. Sterkte :(:)

Zo dat is balen Marlis, van je scooter ook stom dat ze niet even laten weten.

Hinke wat fijn dat Ankies plekken verdwijnen :) en spannend kijken na een bijrijpaard, succes hopelijk is het wat :)! Leuke spullen :D

Kitzbi, jeetje :oo sterkte :(:) hopelijk is het niets ernstigs!

Jolanda leuk dat je eindelijk je hoofdstel hebt gevonden :D

Horsii haha wat jij met halsters hebt, heb ik met dekjes :o

Was een leuke dag met mijn ouders, en Naomi en haar familie :) ben nu doodop, heb de hele dag in de rolstoel gezeten dat is maar goed ook had het never nooit volgehouden. Madeira is 3e van de 13 geworden, ze was eerst 2e maar werd toch 1 plekje naar achteren gezet omdat haar stap niet ruim genoeg was. Maar geeft niet, ben super trots op haar! :)

Qua gezondheid gaat het niet super-super goed, moet dinsdag ook nog een echo maken van me buik omdat ik vreselijke koliek aanvallen heb maar mijn galblaas is al verwijderd dus kunnen geen galstenen zijn maar misschien zit er nog ergens 1 in mijn lijf (weet niet precies daar hadden ze het over). Maar ja hopelijk is het niets ernstigs en kunnen ze me helpen om van de koliek aanvallen af te komen.. en dan donderdag de operatie.. vind het echt spannend..

Edit: spannend omdat ik nog nooit een ruggeprik heb gehad en altijd maar narcose.. ben afgelopen 3 jaar al 4x geopereerd dus is niet eng/spannend in de zin van nog nooit meegemaakt :P

Ruggeprik stelt niks voor:) Ik zou me zelf veel meer zorgen maken over narcose, dat is ingrijpender imo. Ik heb een ruggeprik gehad, merkte er niks van. Het is alleen gek dat je dan geen gevoel meer hebt in je benen :)
Goed van madeira btw!
En inderdaad ik hoop ook dat die bijrijdfries wat is. Het klinkt wel heel goed; mag savonds laat komen, en heb bijna geen verplichtingen. Maar het kan natuurlijk zijn dat de eigenaar er van af ziet, dinsdag bij het proefrijden. Ik zie het wel:)

@candace: ja maar ga het ook niet ( allemaal) kopen hoor:) Ik kan ankie toch maar met 1 dekje tegelijk rijden. Die zweetdeken en dat halster zouden wel handig zijn ;)

@freya: mooie hoofdstellen! Zouden ankie denk ik niet zo goed staan, want ankie heeft écht een groot hoofd :D Maar je weet nu toch nog niet wat voor maat wahida krijgt? Misschien past ze hem wel helemaal niet!

@peelie: klinkt wel heftig hoor! Ga je nu echt het huis uit? Kan wel zeggen dat dat DUUR is. Tenminste het hangt er van af hoe duur de kamers zijn in de omgeving.

Ik heb vandaag een nieuwe cap gekocht :) Oude was half opgegeten door de hond. Kon hem nog wel opzetten, maar hij was helemaal aangevreten, ik kan dan net zo goed geen cap opzetten want dan heb je er niet zoveel aan ;)

Roxylovee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:31

zo alles bij gelezen maar niet zo veel tijd om te reageren was namelijk ook erg veel haha.

net terug van lieve cupje, even gelongeerd en lekker gespeeld met hem daarna nog even zonder zadel gek gedaan in de bak. en lekker met ze 3tjes (vriendje, cup en ik ) wezen wandelen :P
morgen weer de paardjes doen denk lekker even in de bak rijden heb ik ook wel weer is zin in nou het nog kan want zondag verhuizennnnnnnn !
een vriend van me is gezak voor ze auto rijbewijs :(:(
achja volgende x beter

zal overmorgen echt beloofd foto's maken en plaatsen haha op ons nieuwe plekje :D

Candace

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:40

Net even heerlijk gereden in de bak bij mijn vereniging, paardje was weer braaf. :)
Ben erg benieuwd hoe t met de wedstrijden zal gaan binnenkort, het rijden gaat steeds beter. :D

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:43

Hinke, ik heb liever dat ik het huis uit ga, en dat ik geestelijk dan weer goed in elkaar zit. Want het gaat gewoon niet zo goed met me nu... Ik heb erg veel last van stress. Veel hoofdpijn enzo.
Dan dat ik thuis blijf zitten, maar paarden kwijt raak en nog veel meer stres heb. En dat ik uiteindleijk bij een psygoloog terecht kom omdat ik zo veel stres voor mijn kiezen heb gehad dat ik het niet meer aan kan...

Ik weet het wel, vooral omdat mijn Opa me wil helpen, dat is voor mij doorslaggevend geweest.
De prijs waar je hier zo ongeveer aan moet denken voor een studio/appartementje is zo tegen de 600 a 700 euro. Ik ga dan nog naar school, moet nog een jaar havo en dan ben ik er vanaf..

Hinke

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 21:58

Dat vind ik best behoorlijk duur! Een studentenkamer heb je vanaf 200 euro, afhankelijk van waar je woont. En na je havo ga je misschien nog wel een vervolgopleiding doen?
Ik ben ook uit huis gegaan toen ik 17 (bijna 18) was, omdat ik ging studeren, maar toen hoefde ik niet alles zelf te betalen, en wat ik zelf moest betalen, was van mijn stufi. Willen je ouders niet mee betalen? Ze zijn nog tot je 21e verplicht jou financieel te ondersteunen.

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-10 23:42

Hey meiden nog even een berichtje van mij
Peelie jammer dat je geen trailer had meid, hoop dat het helemaal goed komt
Met je situatie

Lisa wat een leuk filmpje mooi hoor dat wit staat hem super goed

Wat weer een leuke shabrakjes en andere spullen hihi mag geen geld uit geven
Moet nieuwe laarzen

Sterkte kitzbi

Mooie den bosch foto's
Mooi paardje vind ik dat mooi hoofd zit er op super ook van je premie

Narcose of prik mij maar helemaal weg heb een hekel aan naalden:-P

Vandaag de hoefsmid gehad fanny voor ijzers vanwege haar slecht hoefje
Farah weer rond om kan ik weer km maken;-) en liane ook maar weer rond om kan die voor de
Winter ook nog even lekker een paar ritjes maken

Volgende week effe naar divoza voor leren rijlaarzen. Mijn cavello's hebben het begeven
Snik snik.

Nou ik ga slapen
Tot morge

moyra

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 00:02

kitzbi peelie en paulien heel veel sterkte.
Lisa oehhhh de foto's van nibbit zijn zo ontzettend gaaf :oo
Kon niet wachten om ze te zien dus ben vast gaan zoeken :+

Liiisaaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 00:04

Hahaha :P

Hinke ik heb zelfde probleem met cap, alleen is mijn hond een paard in de vorm van Nibbit.. :P

Candace lekker gereden, komt vast goed met de wedstrijden!! :D

Haha ik ben ook helemaal weg van de foto's! :) Zou ze morgen even showen, ben helemaal moe! :P

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 08:09

Geen mooie foto's, maar het is wat :P
Foto's die met de camera gemaakt zijn heb ik nog niet op de pc, deze zijn met telefoon gemaakt :Y)
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Ik ga even in bad en dan ga ik even bijlezen en reageren ;)]

Hopelijk vegreet ik vandaag de schaar niet mee te nemen.
Even een stukje van peeps der staart en manen af(dunne puntjes) en der oren uitknippen , is hard nodig :P

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:07

Hinke schreef:
Dat vind ik best behoorlijk duur! Een studentenkamer heb je vanaf 200 euro, afhankelijk van waar je woont. En na je havo ga je misschien nog wel een vervolgopleiding doen?
Ik ben ook uit huis gegaan toen ik 17 (bijna 18) was, omdat ik ging studeren, maar toen hoefde ik niet alles zelf te betalen, en wat ik zelf moest betalen, was van mijn stufi. Willen je ouders niet mee betalen? Ze zijn nog tot je 21e verplicht jou financieel te ondersteunen.

Ik heb geen idee wat mijn ouders er van vinden. Ik heb ze ook nog niet verteld dat ik het huis uit wil gaan. ze zijn nu nog op vakantie en komen als het goed is vandaag terug.
Ik ga het ze uiteraard wel vertellen. En misschien willen ze me financieel wel helpen. Kevin en ik hebben gisteravond een 'rekensommetje' op papier gezet. En kevin schrok een beetje van het bedrag, maar ik wist al dat het zo duur is.
Een studentekamer kan ik wel doen, maar dat is vaak maar voor 1 persoon, vaak gedeeld badkamer ed, en meestal is het gewoon heel erg vies. Ik hou van mijn privicy. Ik heb een keer met een vriendin een paar dagen in een studenteflat gezeten, en heb ook bij studentenflats gekeken, maar dat spreekt me gewoon helemaal niet aan.
Het is er vies, je heb geen privicy, douche is meestal een ramp.. Geen wasmachine, geen droger, dat met je allenmaal door/bij pappie en mammie laten doen, of bij een wasserette, wat echt achterlijk duur is... Ik heb liever echt mijn eige plekkie.
En zoals ik al zei, mijn opa wil me gelukkig financieel steunen.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:13

weet nit of je daar wil blijven wonen bij ons op stal komt een huisje vrij dan kan je paard meenemen want er komen 2 stallen vrij wat het kost weet ik zo niet maar is we incl water en stroom volgens mij :)

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 12:22

maar waar woon jij? Want ik zit ook met School.. Ik zit in mijn examenjaar 5 HAVO.

kitzbi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:14

ik woon in apeldoorn...Maar ik denk dan dat het te ver is...

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-10 13:43

Jeetje wel duur hoor gail, 700,-.
Maar als het met de financiele steun van je opa lukt is het wel fijn.