naar buiten!
Stallentjes uitmesten..

Doeeeg

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
knabbelgirl schreef:Ja nieuw topic!
Ik sta alweer niet tussen de quote's en de WJD'jesOke niet liegen, met 1 foto
Citaat:Gitta mee doet aan de Laurens van Lieren talentensearch
Ga ik ook heen hoor
Babsie_Flash schreef:Girlgamer schreef:Ik ga afsluiten en op naar het werk.
Tot straks!
Dag Tanja!!volgende keer een foto die past bij het jaargetij geven he?
Kyrseltje schreef:Girlgamer schreef:Wij hebben dalijk kerstdiner op t werk. We bestellen chinees![]()
![]()
Wij gaan vanavond als kerstdiner met vriendinnen naar pannekoekenhuis
Kyrseltje schreef:Weetjeweeteweetje!
Een vriendin/buurvrouw/buurmeisje, whatever, die had een pony, en ze vroeg of ik daar op wilde gaan rijden. Ik vond het harstikke gaaf enzo, die kan namelik erg goed dressuuren. Maar uiteindelijk wilde haar moeder er geld voor hebben, dus vond ik iets te veel van het goede.
Toen zei eergister ofzo, dat iemand die bij hun op stal staat, iemand zoekt die minstens 2x perweek + les op haar paard wilt rijden.
Dus ik wilde dat wel erg graag, heb die vrouw een sms gestuurd. En ze belde vandaag! Ik gaa een keertje komen kijken+rijden, kijken of het wat is
Hilde_q schreef:Waaa kyr![]()
Dat is een keer wat anders dan torretje
Ik weet mijn 1e keer nog wel op een paard :’)
TjelleBieb schreef:Nogmaar 96 pages tot het nieuwe topic!
En de komende 2weken is iedereen vrij, dus POSTEN MAAAR!
Babsie_Flash schreef:Hilde_q schreef:Ik weet mijn 1e weken op bokt nog wel![]()
al die knopjes en dingen
Je wil niet weten hoe lang het duurde voordat ik een profiel met foto's had
Een vriendin/buurvrouw/buurmeisje, whatever, die had een pony, en ze vroeg of ik daar op wilde gaan rijden. Ik vond het harstikke gaaf enzo, die kan namelik erg goed dressuuren. Maar uiteindelijk wilde haar moeder er geld voor hebben, dus vond ik iets te veel van het goede.
Toen zei eergister ofzo, dat iemand die bij hun op stal staat, iemand zoekt die minstens 2x perweek + les op haar paard wilt rijden.
Dus ik wilde dat wel erg graag, heb die vrouw een sms gestuurd. En ze belde vandaag! Ik gaa een keertje komen kijken+rijden, kijken of het wat is
Hilde_q schreef:mijn 1e bericht was een en al msn taal
Babsie_Flash schreef:
Babsie_Flash schreef:Sorry! Ik geloof dat ik jouw naam daar had neer moeten zetten![]()
Ik heb wel jouw ava erbij gezet en een extra foto van jou met Katie
en de gewone foto van jou en Katie
xLariss schreef:BABS!wat een leuke opening.
Ik zat al te kijken van; huh, wat is het topic laag gezakt, het is wel erg rustig? Dus ik verder bokken, denk ik opeens? RUSTIG, RUSTIG? DAT KAN HELEMAAL NIET!!
Blijkt dat we alweer een nieuwe hebben, nou hij is wel errug leuk geworden hoor
Girlgamer schreef:Babsie_Flash schreef:Dag Tanja!!volgende keer een foto die past bij het jaargetij geven he?
Ja ik dacht dat je alleen mijn hoofd ging gebruiken ipv de hele foto
knabbelgirl schreef:hoooooi!
knabbelgirl schreef:Babsie_Flash schreef:Sorry! Ik geloof dat ik jouw naam daar had neer moeten zetten![]()
Ik heb wel jouw ava erbij gezet en een extra foto van jou met Katie
en de gewone foto van jou en Katiedaarom zei ik al niet liegen
die ava heb ik dan zelfs overheen gelezen
hij is super hoor babs! ik ben gewoon niet zo interessant
xLariss schreef:BABS!wat een leuke opening.
Ik zat al te kijken van; huh, wat is het topic laag gezakt, het is wel erg rustig? Dus ik verder bokken, denk ik opeens? RUSTIG, RUSTIG? DAT KAN HELEMAAL NIET!!
Blijkt dat we alweer een nieuwe hebben, nou hij is wel errug leuk geworden hoor