Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Anseltje schreef:SmeeJ schreef:Hmm, het is niet banketstaaf bedoeld hoor, Maar je moet eigenlijk een haflinger hebben
Het is iig de bedoeling dat je wel iets met haflingers hebt
Anders zoek je ff verder op HK, daar hebben ze ook nog allemaal gezellige topics waar je wel bij kunt?
Mayka__ schreef:Jhaa, laat ook maar.. Ik ben niet snel aangebrand hoor.. Maar ik bedoel je zegt wel ga daar en daar maar kijken.. Maar kheb toch geen eigen paard.. Kan ik daar toch ook niet bij meepraten..
lotteluvah schreef:Volgend weekend ga ik mee op ponykamp als leiding![]()
Mayka__ schreef:Kwou net zeggen, want moet k met Johny depp.. Vink geen drol aan..Kga wel andere site's zoeken om watte doenn.. aangezien de wereld is uitgestorven
Evatje schreef:lotteluvah schreef:Volgend weekend ga ik mee op ponykamp als leiding![]()
Leuk, waar?
Mayka__ schreef:Kwou net zeggen, want moet k met Johny depp.. Vink geen drol aan..Kga wel andere site's zoeken om watte doenn.. aangezien de wereld is uitgestorven
Evatje schreef:Mayka__ schreef:Kwou net zeggen, want moet k met Johny depp.. Vink geen drol aan..Kga wel andere site's zoeken om watte doenn.. aangezien de wereld is uitgestorven
amai
lotteluvah schreef:Evatje schreef:Leuk, waar?
Van de manege![]()
Heb er echt zin in. Vooral omdat het een en al lol wordt. En lot gaat lekker mee.
Evatje schreef:lotteluvah schreef:Leuk, waar?
Van de manege![]()
Heb er echt zin in. Vooral omdat het een en al lol wordt. En lot gaat lekker mee.
SmeeJ schreef:Omg
Het gaat toch niet alleen om Johnny depp?
Er zijn genoeg andere topics meid
SmeeJ schreef:Gaaf viet.
Ik ga stiekum mee
Kyrseltje schreef:Gaaf man! Ik wil ook iets doen