engelina schreef:Echwel schreef:voor Joyce
Nou kom eens kijken op een wedstrijd, dan zal ik je rondleiden en het je laten zien
ik wil wel komen kijken
en er misschien ook wel wat van leren
Kijk; dát noem ik nu een goede instelling
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
engelina schreef:Echwel schreef:voor Joyce
Nou kom eens kijken op een wedstrijd, dan zal ik je rondleiden en het je laten zien
ik wil wel komen kijken
en er misschien ook wel wat van leren

katiavl schreef:Dat is zo het eerste wat wij in diergeneeskunde leren, vertrouw nooit links

ruitje schreef:katiavl schreef:Dat is zo het eerste wat wij in diergeneeskunde leren, vertrouw nooit links
Daarom stem ik VVD
nikki160287 schreef:Pfff... heb alles gelezen. Het wordt steeds gekker. Een 2,9 jarige (dus gewoon een 2 jarige) haflinger in een tweespan een zware indoorwedstrijd laten crossen. Scherpe bochten, gerag in de monden van beide paarden... Tja weet niet wat ik er op moet zeggen, behalve:
triest...
Mando schreef:Zo ik moet echt snel doorlezen hier... gaat hard.
Naar mijn mening vind ik het vrij jong om je Haf al op 2,9 jarige leeftijd dit te laten doen, als ik je topic las over dat je aan de kletter ging terwijl hij net een weekje terug was van het "beleren" dan vind ik dat je wel wat meer moet nadenken.
Ik heb gehoord (misschien moet ik nu ook googelen) dat Haffies pas vrij laat volwassen zijn en ook pas rond de 7e zijn uitgegroeit. Die van mij is 5 en daar doe ik lekker rustig aan mee.
Wat als je deze gaat verkopen... en hij wordt ouder. Denk je dan niet dat hij problemen krijgt... lichamelijk ... omdat hij te vroeg aan het werk is gezet.
Laat hem een readen door een van de readers op bokt.. ben wel benieuwd wat hij zegt.... en of het positief is.
Je moet doen wat je niet laten kan maar ik vind het persoonlijk te jong.... maarja gelukkig is het mijn Haffie niet.....
JoyCiej007 schreef:Mando schreef:Zo ik moet echt snel doorlezen hier... gaat hard.
Naar mijn mening vind ik het vrij jong om je Haf al op 2,9 jarige leeftijd dit te laten doen, als ik je topic las over dat je aan de kletter ging terwijl hij net een weekje terug was van het "beleren" dan vind ik dat je wel wat meer moet nadenken.
Ik heb gehoord (misschien moet ik nu ook googelen) dat Haffies pas vrij laat volwassen zijn en ook pas rond de 7e zijn uitgegroeit. Die van mij is 5 en daar doe ik lekker rustig aan mee.
Wat als je deze gaat verkopen... en hij wordt ouder. Denk je dan niet dat hij problemen krijgt... lichamelijk ... omdat hij te vroeg aan het werk is gezet.
Laat hem een readen door een van de readers op bokt.. ben wel benieuwd wat hij zegt.... en of het positief is.
Je moet doen wat je niet laten kan maar ik vind het persoonlijk te jong.... maarja gelukkig is het mijn Haffie niet.....
Ach, laat me niet lachen joh, dat readen; klinklare onzin; en zeg nou zelf, heb je hier nou werkelijk een reader voor nodig om je te vertellen dat dit op zijn zachts gezegd niet verstandig is?
bovendien zijn er zat van die 'readers' op bokt die ongevraagd zomaar je paard 'readen' en een pb sturen met wat zij allemaal wel niet over je paard denken. Is mij gelukkig nog niet overkomen, maar ik moet zeggen; dan kunnen zel wel een heel agressief pb'tje terug ontvangen + een melding bij een mod.... daar hou ik nou totaal niet van.
lekker veel verdienen

Echwel schreef:Nou dan mogen ze mijn ruin readen, weet ik gelijk of hij nou echt homo is of niet![]()
katiavl schreef:Echwel schreef:Nou dan mogen ze mijn ruin readen, weet ik gelijk of hij nou echt homo is of niet![]()
Heb net in je profiel gezien, en hij spreekt over een andere mannelijke liefde.
Nabij zijn huisvesting. Hij wil jou als eigenaar niet kwetsen daarom laat hij het niet zo vaak zien.
Ook spreekt hij van ooit eens een roos halster te dragen.![]()
Straks komt het paarden die te laat ingereden zijn worden homo
Echwel schreef:![]()
![]()
![]()
Dat roze halster kan geregeld worden,
En vanaf nu gaat mijn man er mee mendurance rijden...
Is zijn liefde dan die grote friese hengst