Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
suusiejj schreef:lotteluvah schreef:Laat dat maar aan jou over![]()
vooruit
TjelleBieb schreef:Nu loopt bokt ook niet steeds te klagen dat ik te snel post.
lotteluvah schreef:suusiejj schreef:vooruit
Hmm dan wel met al je spul
TjelleBieb schreef:Ik ben ff naar de wc, & daarna doen we nog een peukie Suus.
kyrtjj schreef:whahaha jaahoeee ik bemn hyyyyyyyypppppppeeerKYYR RUSTIG NOU JE WEET NIET OF IEMAND WEL KAN RIIIJDDEN
kekaro schreef:ik kreeg net 3 keer die melding voordat ie em eindelijk wilde posten....
*ik heb energydrankie gepakt....is ijskoud maaaaar de 30 pagina's gaan we halen hoor
TjelleBieb schreef:Peukieeeeeeee.
kekaro schreef:ik kreeg net 3 keer die melding voordat ie em eindelijk wilde posten....
*ik heb energydrankie gepakt....is ijskoud maaaaar de 30 pagina's gaan we halen hoor![]()
suusiejj schreef:kekaro schreef:ik kreeg net 3 keer die melding voordat ie em eindelijk wilde posten....
*ik heb energydrankie gepakt....is ijskoud maaaaar de 30 pagina's gaan we halen hoor
energie-drank-loos
TjelleBieb schreef:kekaro schreef:ik kreeg net 3 keer die melding voordat ie em eindelijk wilde posten....
*ik heb energydrankie gepakt....is ijskoud maaaaar de 30 pagina's gaan we halen hoor![]()
Moetwel!
Desnoods blijf ik de hele nacht op.
TjelleBieb schreef:Waar is Janice heen?
Kan haar mobieltje 't niet bijhouden?
kekaro schreef:vind vast wel iemand....5 januari
ehm...kerstuitverkoop ! nieuwjaarsstuntsaledagen
nog een paardengek die een rijbewijs en auto en vrije dag heeft dan toevallig in je kennissenkring? of die van je broer....
lotteluvah schreef:jullie gaan te snel voor mijn reflexen