Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

janice schreef:Hou het lekker bij mijn eigen Haf.
ladylay schreef:janice schreef:Hou het lekker bij mijn eigen Haf.
zoals al eerder werd gezegt, dat heeft iedereen...maar de vraag is welke bokthaf...dus niet je eigen maar van een ander
.
...haha...noou ik kies alleen voor mijn eigen hafje die vind ik de mooiste..maar jah denk dat iedereen zijn eigen haffie wle het mooiste vind.. 
Citaat:zoals al eerder werd gezegt, dat heeft iedereen...maar de vraag is welke bokthaf...dus niet je eigen maar van een ander
janice schreef:Die van XjessX is echt een mooie, wel geen volle maar echt een prachtig mooi beestje!!
Dankje wel ladylay schreef:Citaat:zoals al eerder werd gezegt, dat heeft iedereen...maar de vraag is welke bokthaf...dus niet je eigen maar van een ander
@ vidar12
janice.....oeh wie dan
ze is mijn verzorgpaard .. en een van de weinigen hier op bokt met korte manen

ladylay schreef:Citaat:zoals al eerder werd gezegt, dat heeft iedereen...maar de vraag is welke bokthaf...dus niet je eigen maar van een ander
@ vidar12
janice.....oeh wie dan

suusiejj schreef:niemand wil mn asje dus blijft ie hier

janice schreef:suusiejj schreef:niemand wil mn asje dus blijft ie hier
Ook niemand wil Nicky. Gelukkig maar!!
) Dana01 schreef:Palma van Palm Dees, wat een mooi massief paardje vind ik dat

Esmeralda schreef:er is iemand die de foto van Palma (palm_dees) gebruikt voor een advertentie,(marktplaats) zou die gene hem per direct willen verwijderen. En een excusus is wel op zijn plaats
Esmeralda schreef:er is iemand die de foto van Palma (palm_dees) gebruikt voor een advertentie,(marktplaats) zou die gene hem per direct willen verwijderen. En een excusus is wel op zijn plaats