Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

(ze draafde eroverheen incl klein sprongetje
...maaaar het was een ECHTE
hindernis mensen! Wat wassie HOOG he?
)

Niet banketstaaf bedoeld overigens 
Ennuh.. Gewoon over gaan! Eens moet de eerste x zijn en aan je punten te zien kun je het best! 

) en gingen we naar huis met 189 en 186 punten! Plus daarbij een eerste (en tweede?) plaats
Die grijns staat de komende week nog wel even op mn gezicht! 
anders ligt het zadel recht 
Niet ideaal, I know. Maar dat is het risico met jonge paarden. Het ene moment past hij zijn zadel, en 2 weken later helemaal niet. Dan moet je eventjes iets 
Peelie schreef:Ooops!
Ik moet zeggen.dat er echt super gejureerd is. Niet te streng, niet te soepel. Iedereen is het eens met zijn punten. TOP!
dus met losrijden behoorlijk veel spanning en tijdens de eerste proef was meneer ronduit ondeugend en ik veel te onrustig. Had 1 proef ertussen en toen gelijk proef 2 in, maar had hem wel daar waar ik wilde hebben. Alleen door wat slordigheidjes nog wat punten laten liggen die niet nodig waren geweest. Had uiteindelijk 170 en 177 punten. Ik kon me wel vinden in het commentaar en punten.
Peelie schreef:Dat had ik begrepen ja.
Maar is er in de M2 onrechtvaardig gejureerd vind je?
je zecht zelf dat je paardje te veel spanning had. Misschien was dat bij de rest ook zo? Dat weet ik niet. Maar er zak vast een goede rede voor zijn, toch?
Peelie schreef:Ooops!
Ik moet zeggen.dat er echt super gejureerd is. Niet te streng, niet te soepel. Iedereen is het eens met zijn punten. TOP!