Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

.. Ik zou zelf voor de braafste kiezen. Ze naaien elkaar toch nog extra op in de parade en ze moeten echt een hele poos stil staan. LoveLita schreef:Ik kan je nu al vertellen dat ze waarschijnlijk nooit alleen op stal staan.. Ik zou zelf voor de braafste kiezen. Ze naaien elkaar toch nog extra op in de parade en ze moeten echt een hele poos stil staan.

Ladyspot schreef:LoveLita schreef:Ik kan je nu al vertellen dat ze waarschijnlijk nooit alleen op stal staan.. Ik zou zelf voor de braafste kiezen. Ze naaien elkaar toch nog extra op in de parade en ze moeten echt een hele poos stil staan.
die van mij kan dan niet alleen achter blijven namelijk, wordt 1 brulpartij en daar heb ik niet zoveel zin in als ze de stal al niet afbreekt dan.
. Als die van jou al zo heet is, jut hij anderen alleen maar op, wat weer jakkerpartijen kan veroorzaken en wie weet wat nog meer. Ik kies dan liever voor save...
Maar als ik dan, egoïstisch misschien, aan mijn 13-jarige zusje denk die voor het eerst mee rijdt in de parade met een pony, heel braaf, maar die zich ook wel op kan laten jutten...
komt goed!
Iemand die ze kent!