Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Lous schreef:He gezellig, ook een man aan de haffies.
Vertel eens wat meer over je eigen haflinger?
_Nelleke_ schreef:Bij mij op stal wordt ook iedereen in z'n waarde gelaten. Niemand die op me neerkijkt omdat ik een haf heb.
Pieter, wat leuk een man op een haf. Hoelang ben je? Je ziet er niet 'te groot' uit op je haf
ik ben 1.88 en meneer is 1.50 (beetje een ouderwetse, dus dikke pens
), het gaat net
mamendt schreef:pieter25...volgens mij woon jij dicht bij mij in de buurt. Die fotoschoot, volgens mij is dat het hotel in Horst ( bij de autobaan)?.....
ik woon in broekhuizenvorst!
[RIJ-ITP] 2 mannen voor het eerst op fotoshoot ah oke, volgend jaar wil ik weer naar het schuitwater te paard
ipv met de menwagen
Storm_ schreef:Elpatcho: Wat een knapperd! Ziet er goed uit![]()
miiejs: Wat een mooie bos manen! lees dat ze spierbevangen is.. wat naar gaat dat al beter?
Zijn nu 2,5 jaar een team, hij is echt m'n maatje. Grote jongen van 1.57, lekker eigenwijs maar hij kent z'n plaats. We starten dressuur, nu L1+6. Springen heel graag en maken geregeld onze polder onveilig met een lekkere buitenrit.

ik rij dressuur met haar (L1+8) en ik heb een 2e haflinger Nash. Mara's zoon. Die is nu drie jaar oud.
Wat een grote! 1.57! Miiejs schreef:Storm_ schreef:Elpatcho: Wat een knapperd! Ziet er goed uit![]()
miiejs: Wat een mooie bos manen! lees dat ze spierbevangen is.. wat naar gaat dat al beter?
Dankje![]()
Ja het gaat al beter, ze krijgt speciale muesli, hooi en neutradex en daar blijft ze voor de rest
van haar leven op. Geen snoepjes, appels, peentjes of what ever, en nu langzaam opbouwen,
zit op een kwartiertje draven en mag deze week gaan wijken en moeilijkere dingen aan haar
gaan vragen. Ga morgen even de DA bellen of ze misschien toch af en toe los mag.. ze is
namelijk niet een suffe haf, ze rent en bokt en stijgert net zolang tot ze uit de bak gehaald word,
maar merk aan haar gedrag dat ze het mist... En wil vragen of ik misschien half dec. een
wedstrijdje mag gaan proberen

Wil ze ook wel plaatsen, maar dan overtreed ik de 'max 2 foto's ter illustratie' regel
Lous schreef:@ Pieter25
De jouwe zo zo familie kunnen zijn van de mijne. Geen papier, schrikt bijna nergens van, maar natuurlijk net zo stinkeigenwijs.
Trouwens ik heb echt een ruin in een merrielichaam. Sociaal,vrolijk, absoluut geen mismerrie.
Heb eigenlijk ook nooit gemerkt dat ze hengstig is.
van de week had pap de stal deur voor open laten staan, is meneer het gangetje opgelopen de kliko met brokken vast gepakt, 4 meter verschoven richting zijn stal, gegeten uitgebreid, daarna een plasje gedaan en weer terug zn stal in gegaan