Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Sjemira schreef:@Aranka, ja ik heb wel een advertentie geplaatst voor een bijrijder voor 2x per week. Maar daar komen weinig reacties tot nu toe op. Ik wil dan ook dat iemand haar leaset, dan weet ik ook zeker dat die persoon serieus is. Sacha moet idd nog veel leren maar Romy zit haar niet in de weg en ze gaat echt met grote sprongen vooruit. Ze is helemaal weg van Sacha en ik vind het ook jammer om dat ineens zomaar af te breken.
zal het van de week eens vragen
helaas doe ik die bosritten niet met mijn eigen haflinger (angel) maar een haflinger van een vriendin (muppet) de naam zal je wel regelmatig langs zien komen

Vind het super lief van haar dat ik zo regelmatig mag komen rijden en dat we telkens naar de bossen gaan. Aangezien we daarvoor eerst een ritje op de trailer hebben.. Gelukkig gaat het altijd top
en het is HEEEEEL gezellig
daarna krijgt ze een lekkere volle emmer met wortelen en lucerne dat vind ze zo lekker
.
.
!
)
, anders doe je ze in een link. 

!
Om jullie even te laten vergelijken hoe ze van toen en nu uitziet. Ze ziet er nu eigenlijk minder uit omdat ze wat te dik is maar dit gaat er met de tijd wel vanaf
, maar wij hadden het nog niet gedaan.
wheehoew!
.

Heb het hem niet eens moeten vragen...