Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ik maakte hierdoor grote fouten (verkeerde galop, 2 keer uit galop vallen, geen schouderbinnenwaarts tonen). Uiteindelijk toch nog 176 gereden waar ik super trots op ben gezien de proef.
Cynn_x schreef:Bestgaand onder het zadel.. welke groep dit was weet ik niet, was rond kwart voor 12 dat ik er stond. Van deze groep weinig foto's.
Stond in een niet al te beste hoek en deze groep was ook vrij vol.. Van andere groepen wel meer foto's!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Klik - Klik
. Ik starte voor de eerste keer B officieel dressur, En ben thuis gekomen met 2 winstpunten. Ondanks dat het op het gras was ipv op het zand (ik had geen ijzers om met kalkoen) Ik heb 193 punten behaald en hiermee 4e geworden. En 181 punten
. Zo trost op mijn hafje

Zij heeft echt een geweldige dag gehad, en ik ook, puur omdat zij zo genoten heeft..

Cynn_x schreef:Bestgaand onder het zadel.. welke groep dit was weet ik niet, was rond kwart voor 12 dat ik er stond. Van deze groep weinig foto's.
Stond in een niet al te beste hoek en deze groep was ook vrij vol.. Van andere groepen wel meer foto's!
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Klik - Klik
De tweede link. Super bedankt!
Toch vond de jury het een nette proef en werd deze beloond met 191 punten. Met deze punten ben ik uiteindelijk KAMPIOEN B volwassenen zonder startkaart geworden!! Echt totaaaal niet verwacht! Maar ik was echt super blij en had echt een smile van oor tot oor toen we naar voren geroepen werden
Geweldig!
Wij hebben een topdag gehad 2x eerste in het L1 dressuur met 208 en 203! Met bestgaande zijn we uiteindelijk 3e geworden. Ben echt super trots en met bestgaande liep hij echt top. Ik vloog door de baan heen!hihi
Birmaantje schreef:@Cynn_x : zie 2 foto's van Manchester voorbijkomen met bestgaande! LeukWij hebben een topdag gehad 2x eerste in het L1 dressuur met 208 en 203! Met bestgaande zijn we uiteindelijk 3e geworden. Ben echt super trots en met bestgaande liep hij echt top. Ik vloog door de baan heen!hihi