Vader: Arachon
Moeder: Nienke van de Kraan
Vv: Amadeus
Mv: Dorlis
Vvv: AfghanII
Vm: Windspiel
Mm: Elite van Corrany
Mmm: Alcantara
Met dit als resultaat:

Beide foto's zijn van mei vorig jaar, hij word in april 2014 3 jaar.
Hij heet Arne.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
MarliesV schreef:Ik heb een merrie van Anton oet de Broekstreek. Ben op bokt verder nog geen haf uit deze lijn tegen gekomen, behalve haar half broertje die ik zelf verkocht heb.
Foto's staan wel in het topic in mijn onderschrift. Het is echt een ouderwetse tank, die zie je steeds minder.
maaike5581 schreef:Hier ook een hafje met een a lijn:
Vader: Arachon
Moeder: Nienke van de Kraan
Vv: Amadeus
Mv: Dorlis
Vvv: AfghanII
Vm: Windspiel
Mm: Elite van Corrany
Mmm: Alcantara
Met dit als resultaat:
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Beide foto's zijn van mei vorig jaar, hij word in april 2014 3 jaar.
Hij heet Arne.
) Dus dat zou ze ook nog neef en nicht maken?
Geloof ik
98xsophiex98 schreef:MarliesV schreef:Ik heb een merrie van Anton oet de Broekstreek. Ben op bokt verder nog geen haf uit deze lijn tegen gekomen, behalve haar half broertje die ik zelf verkocht heb.
Foto's staan wel in het topic in mijn onderschrift. Het is echt een ouderwetse tank, die zie je steeds minder.
Bijdeze heb je een zusje gevonden
MarliesV schreef:Ik heb een merrie van Anton oet de Broekstreek. Ben op bokt verder nog geen haf uit deze lijn tegen gekomen, behalve haar half broertje die ik zelf verkocht heb.

ik heb haar pas sinds 6weken Ladyalisha schreef:Stomme vraag maar hoe weet ik uit welke lijn mijn hafje is?is een dochter van abel
Ladyalisha schreef:En wat betekend dan dat er sport achter de naam staat? Ik heb nog nooit een haflinger gehad en vind ze fantastisch,zeker de mijne maar ben dan ook bevooroordeeld
Is dat bekend bij hafjes? Ergens gaat er een belletje rinkelen, dat ik het misschien wel eens ergens gehoord heb...maar ik weet het niet zeker. Dus heeft hier iemand daar ervaringen mee?