Hahaha geweldig dat filmpje van Beau. Mooie vakantie foto Knappe Nobi. En stoere haflinger met westernzadel.
Baileysdream
Geplaatst: 20-11-11 18:32
doe vanavond weer een bijleespost.. moet eerst even me mafkees laten zien. wat gebeurd er als je dream longeerd in de mist terwijl mevrouw spookjes ziet..
heb ook nog echt van die hengst foto's genomen met 4 benen in de lucht
Ik ken dat ! Als ik hem savonds wil buiten halen ,ziet hij precies overal spoken. Springt hij ineens opzij... ach Hafjes he:p
astwice
Geplaatst: 20-11-11 19:18
wow inderdaad Wub lijkt veel op die van mij o_O + zon haflinge rvakantie lijkt mij wel tof, nog meer geïnteresseerde?
RM_
Geplaatst: 20-11-11 19:29
Blz 1: Hele gave openingspost! Chasey; Ah wat lief met die hond erbij E_Nalanta; Gave springfoto, maarja al jullie foto's zijn gaaf haha Bluem; Die heeft een stoer hoofd zeg Kayleigh; haha vliegende haf _Aurora; knappe Kadans zoals altijd Arabiertje*'; Oeh ik vind Siska gaaf!!
Blz 2: lisaaahtjuuh; Waarom staat ze te koop als ik vragen mag? Wel een mooie.. Edit; lees het al Silkaay; Leuke foto's, grappig die witte vlekken! _Denisee; Wauww, jouw haf is gaaf bo123; Stoer paard voor de kar, ziet er netjes uit Ess_Ramona; ook een stoere haf
Blz 3: E_Nalanta; hahaaa dat filmpje! Maar zag er ook best pijnlijk uit Nessie; Ah leuke foto van Goldy Crazymel; Indy! Vind haar zo'n leuk koppie hebben Zazalover; lief hoofdje Nathalie83; haha aparte oren heeft je paard!
Blz 4: E_Nalanta; weer gaaf filmpje, echt zo knap! love_urla; haha eigenwijs koppie kimlovepaard; wauww wat een gave foto zou in het bos en ook hele mooi haflinger jelmpie; echt een geweeeldige foto!! DDW1190; Knappe dressuurhaf! Ine23; ook al zo'n springerd, leuk Arabiertje*; weer mooie foto's en vind jouw hoofdstel gaaf! stan; wat een mooie haflinger!! mandylfmarca; Ah wat een schatje
Blz 5: Shirly_Bob; ookal zo'n mooie! hilly200; mooi veranderd indd mandylfmarca; dream Annemaarel; hihii racemonster! lucky16; wat een gave manen!! kimlovepaard; ook al van die mooie lange manen xMercury; haha leuk die buiging, ze staat er echt zo bij van, dat doe ik goed he
Zooo dat was deel 1, straks komt deel 2 en je mag me voor gek verklaren haha maar vind leuk om zo bij te lezen en al die leuke hafjes te zien
Maestroox3
Geplaatst: 20-11-11 19:30
Zo'n haflinger vakantie lijkt me echt leuk! Ookal kom ik van België
_Bitje_
Geplaatst: 20-11-11 19:46
Nog een beau filmpje voor de liefhebbers
Dream is leuk, haha dat spook verhaal is erg herkenbaar! Mooie foto hilly! Haha arme soc
Emori
Geplaatst: 20-11-11 20:13
wat een leuke filmpjes en foto's Die eerste van dream Gekke beau! Stoere nobbi een haffie met nieuwe zadeltassen Soccie met vlechtjes Kootwijkerzand (?) foto van nessie
De rest ben ik vergeten
Ik ga ook elk jaar met het haflingerforum op vakantie naar de veluwe, nu gaan we naar Kootwijkerbroek net als vorig jaar. Maar dat is wel wat een 'ouwe banketstaaf' vakantie ( ik ben de jongste ) en we maken heel veel kilometers.. maar het is zo gaaf!
Laatst bijgewerkt door Emori op 20-11-11 20:20, in het totaal 1 keer bewerkt
Joy van de week sinds maanden weer eens in de paddock gezet. Had daarvoor al de 30 minuten gestapt met der, en was eigenlijk wel benieuwd wat ze zou doen als ze in de paddock stond. Van de dierenarts mag ze ivm met haar blessure alleen in de paddock als ze rustig stond. Op het begin stond ze heerlijk rustig zoals op de eerste foto, toen ze eruit moest alleen een stuk minder.. Daar was Joytje het niet zo mee eens.. Heb 2 minuten rustig moeten staan wachten tot ze naar me toe kwam en daarna was ze nog losgebroken ook.. Voorlopig niet voor herhaling vatbaar dus helaas!
Hihi Dream, wat een dametje zeg. Leuk filmpje van Beau! man wat kan dat dier rennen. Je zou toch denken dat dat dier een keer moe wordt niet? Die tweede foto van Macho is gaaf! Hopelijk ga ik volgend voorjaar met mijn vriendinnen en hun maflingers weg. Lijkt me wel heerlijk als ik dit soort foto's zie. En wat heeft Joy een mooie hals een een mooie bos manen. Mooi type haflinger.
blz 6 _Tristan; Mijn broer heet Tristan hihii, maar mooie foto Baily12; Ah lekker op het strand! En wat is jouw haf donker stan_; Vind hem leuk blijven _Aurora_; Heeele gave set Arabiertje*; mooie foto's Kayleigh_; Leuke stills, vooral die eerste!
Blz 7 lisaaahtjuuh; gave racefoto! JastieHorse; Mooie foto die eerste felinetibor; Ginger is leuk! Ook mooi geschoren _Bitje_; haha leuk actie filmpje van Beau Farolover; wat een blij hoofdje haha lauraenabe; Ah vooral die tweede foto is lief! Kayleigh_; mooi zo in het zonnetje
Blz 8 _KaWi_; Die heeft lekker de ruimte, lijkt het astwice; leuke foto met al die paardjes buiten Zazalover; Lieve naam en lieve pony Marlis; Kyra wordt groot en Peeps ziet er ook goed uit zeg!
Blz 9 Maestroox3; Das ook een grote ofniet? Nessie; Die foto had ik al wel eens gezien maar wel super gaaf!! _Bitje_; hahahaha dat filmpje van Beau Annienke; Gave outfit heeft je haf djuulsie; haha leuk hoodje
Blz 10 hilly200; Wauww die is stoer mandylfmarca; hahah leuke longeerfoto's! MissToseland; Gaaf zo op die vlaktes xkimmx; Wauw wat een bos manen