Oww ben hier erg slecht in, dus ik doe een gok

Atlanta : 1400
Alma: 1500
Styn; 1900
Charlie: 1500
Sterre van de Posthoeve
Merrie
6 jaar (wordt maart 2013 7)
1.45m officieel gemeten door de KNHS
M+3 springen bij de pony's en (tot nu toe) B+1 bij de paarden
L1+8 dressuur
1e premie op de keuring
Vader: Willem van Steenbergen
Moeders vader: Star
Sterre is een werkwillige pony, en inmiddels zitten de knoppen er op. Ze is goed te rijden als je de knoppen weet. Ze is wel voorwaarts en daarom niet geschikt voor beginners, maar wel erg braaf. Dit betekend alleen niet dat iedereen er zo mee weg kan rijden, je moet wel weten hoe je met haar om moet gaan. Maar dan heb je ook een super pony. Goed verkeersmak, vrachtwagen, trekkers, viaducten alles is geen probleem. Ze vind springen helemaal geweldig en cross is ook favoriet. Helaas hebben we nog niet officieel SGW kunnen starten, maar de oefencrossen en indoor eventing wedstrijden waren geen probleem.
Wat meer uitleg bij haar resultaten:
Springen:
In april 2012 ben ik gaan starten bij de pony's, en mijn eindstand in 2012 was M+3. Dit jaar (2013) moet ik bij de paarden en ik heb hier 1 wedstrijd gedaan en heb daarbij 1 wp behaald. Dus in hoop in de toekomst nog meer punten te krijgen en L te gaan starten. L paarden zou Z zijn bij de pony's, maar dat kan ze wel aan want ik heb ook al een oefenenparcours op Z hoogte gedaan. Dus wegens de jaarwisseling heb ik niet bij de Z pony's kunnen starten.
Dressuur: In maart 2012 had ik mijn 1e wedstrijd en heb toen een wp gehaald zodat ik mocht springen. Daarna heb ik mij (bijna) volledig op het springen gefocust en heb af en toe een dressuurwedstrijd meegenomen. Daarom ben ik 'pas' L1+8. De B ging super goed en ik heb niet 1 proef gehad die we niet wonnen. Dit jaar wil ik weer meer dressuurwedstrijden gaan rijden.
Ze kan wijken, schouder binnenwaarts, travers en galopwissels.