Nationale Tentoonstelling voor Trekpaarden en Haflingers

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jaan81

Re: Nationale Tentoonstelling voor Trekpaarden en Haflingers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:11

Oh ja, ik ga dus van donderdag t/m zaterdag. ;)

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:16

als we finale moeten rijden komen we terug. het is voor ons maar klein uurtje rijden ( vanuit rotterdam)
donderdag brengen we chanel rond 3 uur en dan blijven we even kijken tot ongeveer 6 uur dan chanel voeren en richting huis (helaas) en dan vrijdag ochtend heel vroeg terug om haar te voeren, vlechten en proef te rijden. en als we gehuldigd moeten worden blijft chanel nog een keer en anders gaat ze gelijk mee.
wil zaterdag sowizo komen kijken...

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:33

Wow wat een lijst!
Gelukkig hoef ik geen proefjes te rijden, scheelt al heel veel :')
Ik blijf vrijdag op zaterdag ook alleen slapen. Donderdag op vrijdag blijft er een vriendin ook slapen.. Maar er zijn zoveel mensen dat ik vast wel iemand vind om mee te kletsen, en anders maar niet :') Ik zit alleen nog in dubio waar ik slaap. In trailer, of in de hallen. Maar dat zie ik morgen wel. Ik denk dat ik er rond 4 uur ben met Shanti.
Vanavond eens kijken hoe ik alles mee moet nemen..... :roll:
Hooi en stro, moet maar bij shanti in de trailer denk ik... Anders krijg ik het nooit mee..

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:45

wendy1987 schreef:
Wow wat een lijst!
Gelukkig hoef ik geen proefjes te rijden, scheelt al heel veel :')
Ik blijf vrijdag op zaterdag ook alleen slapen. Donderdag op vrijdag blijft er een vriendin ook slapen.. Maar er zijn zoveel mensen dat ik vast wel iemand vind om mee te kletsen, en anders maar niet :') Ik zit alleen nog in dubio waar ik slaap. In trailer, of in de hallen. Maar dat zie ik morgen wel. Ik denk dat ik er rond 4 uur ben met Shanti.
Vanavond eens kijken hoe ik alles mee moet nemen..... :roll:
Hooi en stro, moet maar bij shanti in de trailer denk ik... Anders krijg ik het nooit mee..

Stro krijg je daar voor die bonnen die je hebt .

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:49

Ja weet ik. Maar ik wil wat meer mee hebben :)
Had ik 2 jaar terug ook. Dan kan ik plekje maken waar ik lekker kan slapen, heb ik ook gelijk een bankje :)) Vandaar. Ik wil dat Shanti lekker dik staat, dus dan heb ik 1 extra pak nodig, die ik er dan bij kan pakken uit de trailer als ik hem nodig heb :)

Ladyspot

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:50

liesJ schreef:
als we finale moeten rijden komen we terug. het is voor ons maar klein uurtje rijden ( vanuit rotterdam)
donderdag brengen we chanel rond 3 uur en dan blijven we even kijken tot ongeveer 6 uur dan chanel voeren en richting huis (helaas) en dan vrijdag ochtend heel vroeg terug om haar te voeren, vlechten en proef te rijden. en als we gehuldigd moeten worden blijft chanel nog een keer en anders gaat ze gelijk mee.

Ik blijf ook slapen net een vriendin is gezellig hoor! Laat je dan emmer water staan in de box?hoef ik bij die van mij niet te doen die ligt gelijk om.

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:52

Ik bind de emmer vast in een hoek, hopelijk laat ie m dan vol/heel/staan... :=

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:54

liesJ schreef:

In mijn boekje, dat van de keuring, staat dat de paarden op donderdag aanwezig moeten zijn en pas zaterdag weer het terrein mogen verlaten.
Ik weet niet of dat ook geldt voor de paarden die de dressuur moeten lopen?

Enne, gewoon blijven slapen joh! Is echt hardstikke leuk, je leert vanzelf mensen kennen.. :) Je vriend moet niet zo zeuren.. ;)

farahtjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 08:55

voor iedereen alvast veel succes en geniet er van ;)
voor mij is het al weer 4 jaar geleden veel succes allen en ben benieuwd naar foto's en verslagen

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:02

ja emmer blijft in de hoek staan, ze heeft een half jaar zo ook op stal gestaan dus is ze gewent..
ga er toch nog maar even over nadenken, lijkt me inderdaad wel erg gezellig, zijn er meer mensen in de merriehal die alleen gaan?

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:06

Wij zijn met zijn drietjes, mijn vriend, ik en mijn bijrijster.. :)
Wij slapen ook in de merriehal, wij zijn er met 3 paarden bij de Friesland/Flevolandafdeling. Als je het leuk vind mag je ook altijd gewoon bij ons liggen hoor, ik zeg nou maar liggen want van slapen komt vast niet veel.. :+ Steeds heen en weer rijden is echt geen doen lijkt me..

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:08

denk dat ik gewoon me spullen meeneeem en als ik het dan echt zie zitten kan ik altijd nog terug haha.. maar lijkt me wel erg leuk en gezellig eigenlijk

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:14

Ik ben 2 jaar geleden voor de eerste keer naar de NT geweest, met mn trekpaard. Was ook in mn uppie, maar best wat mensen leren kennen, want je móet dan wel een soortje ;)
Een van die mensen die ik heb leren kennen (nou ja, eigenlijk 2) is nu een hele lieve en goede vriendin van me zelfs! Dus we vieren ons 'jubileum' op de NT, haha!

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:17

hahha ja maar ik ben echt heel onzeker haha dus zal eerder een boek pakken dan me ergens bij gaan zitten

wendy1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:19

Ik slaap de 2e nacht ook alleen in de merrie hal, afdeling gelderland.. Ook bij mij kan je aanschuiven hoor :)

liesJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:20

maar dat is vrijdaf zaterdag toch? dan ben ik denk al thuis hahaha

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:48

liesJ schreef:
hahha ja maar ik ben echt heel onzeker haha dus zal eerder een boek pakken dan me ergens bij gaan zitten

Ja nou ja, als jij je daar fijn bij voelt moet je dat ook doen.. ;) Ik weet zeker dat je gauw betrokken word bij de anderen..
Paardenmensen onder elkaar hebben altijd wat te bepraten..

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:52

@Ladyspot: leuk ik heb inderdaad een ruin en zie je dan vast wel. gezellig
@liesJ: ik ben ook alleen maar komt vast goed. Iedereen heeft dezelfde passie dus genoeg te kletsen lijkt mij.
spreek mij gerust aan hoor!

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 09:53

Zie trouwens dat Birmaantje en LiesJ ook bij mij in de groep zitten met het L1.. Ik ben ook geselecteerd.. :)

Birmaantje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:45

@Sita: gezellig :D
Weet iemand of je daar kan douchen?

Pauk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:46

Nee dat kan niet. Wij slapen wel bij de paarden maar mn vader slaapt in een hotel zodat we ook kunnen douchen

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:51

Sita_ schreef:
Wij slapen ook in de merriehal, wij zijn er met 3 paarden bij de Friesland/Flevolandafdeling. Als je het leuk vind mag je ook altijd gewoon bij ons liggen hoor, ik zeg nou maar liggen want van slapen komt vast niet veel.. :+ Steeds heen en weer rijden is echt geen doen lijkt me..

Wat ongezelligggggggggggggg zeg dacht dat jij ook bij berlinde en mij en de rest van de clang kwam liggen ;)

Is een voordeel dat we bij elkaar gezet zijn met de stallen dus wordt 1 groot feest!

Enne LiesJ gewoon lekker aanschuiven hoor je gaat niet alleen slapen!! Ik ben Richelle en mijn paard heet Merel dus als je als je slaapplekje zoekt kun je ook bij ons.

@ birmaantje nope geen douches.... gewoon beetje overleven is het. Zelf heb ik mijn haren onder de brandslang gewassen met koud water daar knap je ook altijd van op.... na een hele dag je Cap opgehad te hebben is dat echt heeeeeeeeeerlijk. Verder beetje wassen met washandje in de wc's dus ook doekjes mee enzo om je op te frissen!!

@ jaan 81 Dat geld voor mij ook zo heb ik Jesme hier op bokt beter leren kennen en sinds dien is ze mijn beste vriendinnetje! Maar ook 10 jaar geleden zo Ilona leren kennen wij hadden altijd strijd onderling met bestgaande haha en ook die meid spreek ik nog!

Nou ik heb er zin zo na de middag paard gaan wassen boodschappen zijn al in huis rijspul staan al in het vet nu nog de auto volladen!

Sita neem jij toevallig een kruiwagen mee? Ik heb een pak kuil van 50 kg mee ( merel kan is allergies voor hooi) maar die krijg ik nooit naar mijn stal gesjouwd...dus ik zoek iemand vanwie ik even een kruiwagen mag lenen!! :)

Nou succes allemaal met de voorbereidingen en allemaal tot morgen!

Sjelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 10:52

Pauk schreef:
Nee dat kan niet. Wij slapen wel bij de paarden maar mn vader slaapt in een hotel zodat we ook kunnen douchen

Ja hoor doe maar luxe :P Verhuurd je pa zijn douche ook ???

Jaan81

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 11:17

liesJ schreef:

Dat ben ik ook, maar op den duur gá je echt wel raten, zeker al met je buren zeg maar. Komt helemaal goed en je hebt ook al genoeg uitnodigingen liggen, zo te lezen ;)

Sita_ schreef:
Ja nou ja, als jij je daar fijn bij voelt moet je dat ook doen.. ;) Ik weet zeker dat je gauw betrokken word bij de anderen..
Paardenmensen onder elkaar hebben altijd wat te bepraten..

Absoluut!!
Vond dat toen jij op Fleur kwam rijden ook zo bijzonder Siet, dat het allemaal zo makkelijk gaat, ondanks dat je elkaar nog nooit gezien hebt. :o

Sjelle schreef:
Ja hoor doe maar luxe :P Verhuurd je pa zijn douche ook ???

Kan ie goud geld voor gaan vangen, denk ik! :D (ik wil dan ook wel trouwens! :j )

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-08-12 12:01

Sjelle schreef:
Sita_ schreef:

Wat ongezelligggggggggggggg zeg dacht dat jij ook bij berlinde en mij en de rest van de clang kwam liggen ;)

Tuuuurlijk schat, ik lig ook bij jou hoor... We liggen toch allemaal bij mekaar, niet? ;)

Citaat:
@ birmaantje nope geen douches.... gewoon beetje overleven is het. Zelf heb ik mijn haren onder de brandslang gewassen met koud water daar knap je ook altijd van op.... na een hele dag je Cap opgehad te hebben is dat echt heeeeeeeeeerlijk. Verder beetje wassen met washandje in de wc's dus ook doekjes mee enzo om je op te frissen!!

Hihi, dat word lekker stinken met 32 graden.. :))

Citaat:
Sita neem jij toevallig een kruiwagen mee? Ik heb een pak kuil van 50 kg mee ( merel kan is allergies voor hooi) maar die krijg ik nooit naar mijn stal gesjouwd...dus ik zoek iemand vanwie ik even een kruiwagen mag lenen!! :)

Nee, die nemen we niet mee denk ik.. Zou niet weten waar ik hem moet steken. Maar Hotze helpt je wel ff sjouwen, die is zoooo sterk.. :))