Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
wendy1987 schreef:Wow wat een lijst!
Gelukkig hoef ik geen proefjes te rijden, scheelt al heel veel![]()
Ik blijf vrijdag op zaterdag ook alleen slapen. Donderdag op vrijdag blijft er een vriendin ook slapen.. Maar er zijn zoveel mensen dat ik vast wel iemand vind om mee te kletsen, en anders maar nietIk zit alleen nog in dubio waar ik slaap. In trailer, of in de hallen. Maar dat zie ik morgen wel. Ik denk dat ik er rond 4 uur ben met Shanti.
Vanavond eens kijken hoe ik alles mee moet nemen.....![]()
Hooi en stro, moet maar bij shanti in de trailer denk ik... Anders krijg ik het nooit mee..
liesJ schreef:als we finale moeten rijden komen we terug. het is voor ons maar klein uurtje rijden ( vanuit rotterdam)
donderdag brengen we chanel rond 3 uur en dan blijven we even kijken tot ongeveer 6 uur dan chanel voeren en richting huis (helaas) en dan vrijdag ochtend heel vroeg terug om haar te voeren, vlechten en proef te rijden. en als we gehuldigd moeten worden blijft chanel nog een keer en anders gaat ze gelijk mee.
wil zaterdag sowizo komen kijken...
liesJ schreef:als we finale moeten rijden komen we terug. het is voor ons maar klein uurtje rijden ( vanuit rotterdam)
donderdag brengen we chanel rond 3 uur en dan blijven we even kijken tot ongeveer 6 uur dan chanel voeren en richting huis (helaas) en dan vrijdag ochtend heel vroeg terug om haar te voeren, vlechten en proef te rijden. en als we gehuldigd moeten worden blijft chanel nog een keer en anders gaat ze gelijk mee.
wil zaterdag sowizo komen kijken...
Sita_ schreef:Wij zijn met zijn drietjes, mijn vriend, ik en mijn bijrijster..![]()
Wij slapen ook in de merriehal, wij zijn er met 3 paarden bij de Friesland/Flevolandafdeling. Als je het leuk vind mag je ook altijd gewoon bij ons liggen hoor, ik zeg nou maar liggen want van slapen komt vast niet veel..Steeds heen en weer rijden is echt geen doen lijkt me..
liesJ schreef:hahha ja maar ik ben echt heel onzeker haha dus zal eerder een boek pakken dan me ergens bij gaan zitten
Sita_ schreef:Ja nou ja, als jij je daar fijn bij voelt moet je dat ook doen..Ik weet zeker dat je gauw betrokken word bij de anderen..
Paardenmensen onder elkaar hebben altijd wat te bepraten..
Sjelle schreef:Ja hoor doe maar luxeVerhuurd je pa zijn douche ook ???
Sjelle schreef:Sita_ schreef:Wij zijn met zijn drietjes, mijn vriend, ik en mijn bijrijster..![]()
Wij slapen ook in de merriehal, wij zijn er met 3 paarden bij de Friesland/Flevolandafdeling. Als je het leuk vind mag je ook altijd gewoon bij ons liggen hoor, ik zeg nou maar liggen want van slapen komt vast niet veel..Steeds heen en weer rijden is echt geen doen lijkt me..
Wat ongezelligggggggggggggg zeg dacht dat jij ook bij berlinde en mij en de rest van de clang kwam liggen![]()
Citaat:@ birmaantje nope geen douches.... gewoon beetje overleven is het. Zelf heb ik mijn haren onder de brandslang gewassen met koud water daar knap je ook altijd van op.... na een hele dag je Cap opgehad te hebben is dat echt heeeeeeeeeerlijk. Verder beetje wassen met washandje in de wc's dus ook doekjes mee enzo om je op te frissen!!
Citaat:Sita neem jij toevallig een kruiwagen mee? Ik heb een pak kuil van 50 kg mee ( merel kan is allergies voor hooi) maar die krijg ik nooit naar mijn stal gesjouwd...dus ik zoek iemand vanwie ik even een kruiwagen mag lenen!!