Citaat:Pijpbeen, is dat dan rondom, of de afstand tussen knie en koot?
Citaat:Rondom
Heb het opgemeten en kwam op 22 cm.
Bitmaat heeft Niek 14,5 cm.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nessie schreef:Omdat de goedgekeurde hengsten van tegenwoordig modern van type zijn, en niet iedereen op papierloze veulens zit te wachten. Zelf ben ik van het moderne type, en vind het niet erg dat het plaatje van de Haflinger aan het veranderen is.
stef schreef:Dus paard aanpassen aan het doel, en zo gaat dus elk ras naar de klote imo
Yvank_ schreef:de haf wordt niet alleen moderner voor de sport. maar omdat er schijnbaar meer vraag is naar modern bij oa keuringen.
stef schreef:Dus paard aanpassen aan het doel, en zo gaat dus elk ras naar de klote imo
Zazalover schreef:stef schreef:Dus paard aanpassen aan het doel, en zo gaat dus elk ras naar de klote imo
precies, ik ben het weer helemaal met jouw eens, als je zo graag hoog in de sport wilt. ga dan op een dressuur paard zitten...
ik rijd met mijn haf ook gewoon dressuur l2 startgerechtigd...
een ras is ontstaan, is het gezond? dan lekker zo houden!
Citaat:Zazalover. Waarom voel jij je aangesproken? Jou haflinger is in tegenstelling tot een hoop andere wel net op gewicht.
Ik erger me er zó aan dat er mensen zijn die constand zeggen. Ooo, maar ik heb zo'n mooie tank! Terwijl die beeste gewoon gigantisch aan overgewicht lijden... Het is niet gezond...