Het Haflinger DAGBOEK

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

HaffieIngrid

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:11

Ingrid:
Ha ilona:p
@anne-sophie: hij stond al ruim twee weken non-stop op stal, ze kwam er niet meer en ze had al twee maand geen stalgeld betaald (vanaf het moment dat ik hem daar heen gebracht heb)

Mijnt

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:13

Ilona:

Hé Rianne! Nee inderdaad! Ja het gaat goed met Stef. Het bleek dat hij geen spat had maar een ontsteking in zijn kniegewricht :) En nu gaat het prima met hem. Met Jasmijn gaat het inderdaad wel lekker!

Hé Ingrid, jij ook hier :))

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:13

Daphne :
Nu gebruik ik al vanaf het moment van vanmiddag mijn naam en alsnog stoor jij je aan mij ?
Maxie ik gebruik jou even als voorbeeld heeft ook een aantal berichten zonder naam maar daar word niet op gereageerd, waarom wel telkens specifiek op mij dat vind ik gewoon jammer.
Ik vind het niet erg om mijn naam neer te zetten, maar ik ken mezelf en ga dat zeker nog vaker vergeten als ik er niet op let en vrolijk een verslagje neertik, dan vind ik het gewoon niet prettig om op mijn vingers te worden getikt, ik denk dat ik dat best mag melden..

@ Rianne, hier was het echt super weer, erg warm later in de avond betrok het wel, morgen moet ik werken dus het mag dan hier best regenen van mij :')

@ Ingrid, jeetje zo'n verhaal kan ik ook vertellen..
Neem dan geen paard denk ik dan..

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:16

Rianne

@ Daphne, ik vind het lastig uit te leggen wat ik bedoel. Je naam in hoofdletters komt imo kinderachtig over omdat het dan net is alsof je expres heel duidelijk laat zien dat je naam er bij staat. Maar dat kan ook gewoon verkeerd op mij zijn over gekomen natuurlijk! In dat geval, mijn excuses.. ;) Je wordt niet als een klein kind op je vingers getikt, dat is denk ik meer hoe het op jou overkomt. Het is gewoon handig als iedereen zich er aan houd, dan is er ook niks aan de hand.

Anyway.. @ Marga, ik heb maar een kleine dekenmaat voor Marena. Ze had hier een 175 in maar heb in een staldeken bijvoorbeeld 165. Ligt er een beetje aan hoe de deken valt. Marena is maar 1.43 dus een ukkie! Voor Floor had ik geloof ik 185, zij was 1.47 op papier maar dacht wel iets van 1.50. Ligt ook een beetje aan de bouw denk ik. Gewoon even proberen. Ligt toch ook echt aan de deken.. :j Net hoe die valt.

@ Ilona, super zeg! Valt dat weer mee.. :D Kun je met hem ook weer lekker aan de slag dus.

Wat gemeen dat het overal zulk lekker weer was! Al gun ik het jullie allemaal wel hoor. :P

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:16

HaffieIngrid schreef:
Ingrid:
Ha ilona:p
@anne-sophie: hij stond al ruim twee weken non-stop op stal, ze kwam er niet meer en ze had al twee maand geen stalgeld betaald (vanaf het moment dat ik hem daar heen gebracht heb)

Maxielover :

Jemig wat slecht zeg, dat had ik echt niet verwacht van haar... Zonde van dat beestje. Goed dat je 'm terug gehaald hebt ! +:)+

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:18

[quote="Sjemira"]Marga:
@ Rianne: Hier is het heel de dag al droog geweest, gister ook, op een paar spetters na. Leuk dat het zo goed gaat, wat voor maat deken heeft jouw haf? Moet voor Azkaban ook nog alles aanschaffen hij is 1.48 en best aan de maat, heb geen idee welke maat ik moet bestellen, 185 of 195 ?????
[quote]

Daph:
Ik heb voor mijn haf van 1.52 dus iets groter een vliegendeken maat 185 geloof ik, maar een winterdeken 195 en zweet ook `195.. Ik zal het morgen nakijken maar het verschilt ook erg qua merk.
Vliegendeken is HH
Zweet is Everline
Winter is QHP

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:19

Balou_k schreef:
Daphne :
Nu gebruik ik al vanaf het moment van vanmiddag mijn naam en alsnog stoor jij je aan mij ?
Maxie ik gebruik jou even als voorbeeld heeft ook een aantal berichten zonder naam maar daar word niet op gereageerd, waarom wel telkens specifiek op mij dat vind ik gewoon jammer.
Ik vind het niet erg om mijn naam neer te zetten, maar ik ken mezelf en ga dat zeker nog vaker vergeten als ik er niet op let en vrolijk een verslagje neertik, dan vind ik het gewoon niet prettig om op mijn vingers te worden getikt, ik denk dat ik dat best mag melden..

@ Rianne, hier was het echt super weer, erg warm later in de avond betrok het wel, morgen moet ik werken dus het mag dan hier best regenen van mij :')

Maxielover :

Ik denk omdat jij er zo'n drama van maakt. Probeer het gewoon, dat doe ik toch ook ? En als jij je op je vingers getikt voelt omdat er wat van gezegd wordt, kun je ook best wat terug zeggen over de manier waarop uiteraard. De TS hoeft natuurlijk niet de juf uit te gaan hangen hier.

Balou_k

Rianne_ schreef:
Rianne

@ Daphne, ik vind het lastig uit te leggen wat ik bedoel. Je naam in hoofdletters komt imo kinderachtig over omdat het dan net is alsof je expres heel duidelijk laat zien dat je naam er bij staat. Maar dat kan ook gewoon verkeerd op mij zijn over gekomen natuurlijk! In dat geval, mijn excuses.. ;) Je wordt niet als een klein kind op je vingers getikt, dat is denk ik meer hoe het op jou overkomt. Het is gewoon handig als iedereen zich er aan houd, dan is er ook niks aan de hand.

Anyway.. @ Marga, ik heb maar een kleine dekenmaat voor Marena. Ze had hier een 175 in maar heb in een staldeken bijvoorbeeld 165. Ligt er een beetje aan hoe de deken valt. Marena is maar 1.43 dus een ukkie! Voor Floor had ik geloof ik 185, zij was 1.47 op papier maar dacht wel iets van 1.50. Ligt ook een beetje aan de bouw denk ik. Gewoon even proberen. Ligt toch ook echt aan de deken.. :j Net hoe die valt.

@ Ilona, super zeg! Valt dat weer mee.. :D Kun je met hem ook weer lekker aan de slag dus.

Wat gemeen dat het overal zulk lekker weer was! Al gun ik het jullie allemaal wel hoor. :P

DAPH:
Morgen mag jij het zonnetje tot een uur of 5 mag het hier regenen ik kan toch pas in de avond naar de paarden DEal ?
Nee hoofdletters of dikgedrukt is maar net of ik daar zin in heb, verschilt geloof ik nogal door de loop van het topic.

Mandarijn

Claudia:

@Marga, Famiera is 1.43m en die heeft qua dekenmaat 185, in ieder geval van zweetdekens - andere dekens heb ik nog niet voor haar.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:20

Maxielover schreef:
Balou_k schreef:
Daphne :

Maxielover :

Ik denk omdat jij er zo'n drama van maakt. Probeer het gewoon, dat doe ik toch ook ? En als jij je op je vingers getikt voelt omdat er wat van gezegd wordt, kun je ook best wat terug zeggen over de manier waarop uiteraard. De TS hoeft natuurlijk niet de juf uit te gaan hangen hier.

DapH:
Ik zet nu ook m'n naam boven m'n bericht al sinds vanmiddag, heel netjes..
Nu m'n halve naam typt wat vlotter, en zo word ik ook vaak genoeg.
Spreek uit als Daf :P

Mijnt

Ilona:

Nou hier is het ook geen lekker weer, ben vanmiddag maar met de trailer naar de manege gereden om te rijden.

@Marga, ik heb voor mijn ruin van 1.51 een winterdeken en regendeken maat 185 en het past prima!

Faringo

Annemarie:

Nog even over dit topic. Ik vind het een superinitiatief, alleen vind ik dat het dagboekprincipe nu al verdwenen is. Maakt me niet uit, maar ik schrijf wat ik met Storm doe en maak er 2 topics van (wat ik niet hoef te doen dat weet ik), maar er zijn 2 mensen uit dit topic die daarop reageren. Dat is jammer want zo verwijnt wel de hele opzet van dit topic.

Hier vanmorgen wat regen en vanaf een uur of half zes. Nu ook nog regen buiten. Hoop dat het morgen wat beter is.

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:21

Daph:
Ik heb wel een foto met haar vliegendeken, dat is die 185, voor de zekerheid kan ik morgen kijken.
Terwijl ze toch 1.52 is en vrij breed gebouwd, kan ook aan het deken liggen, maar het deken is juist nog smaller gemaakt van voren voor mijn vorige paard nog.

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:23

Sjemira schreef:
Marga:
@ Rianne: Hier is het heel de dag al droog geweest, gister ook, op een paar spetters na. Leuk dat het zo goed gaat, wat voor maat deken heeft jouw haf? Moet voor Azkaban ook nog alles aanschaffen hij is 1.48 en best aan de maat, heb geen idee welke maat ik moet bestellen, 185 of 195 ?????
Citaat:

Daph:
Ik heb voor mijn haf van 1.52 dus iets groter een vliegendeken maat 185 geloof ik, maar een winterdeken 195 en zweet ook `195.. Ik zal het morgen nakijken maar het verschilt ook erg qua merk.
Vliegendeken is HH
Zweet is Everline
Winter is QHP

Maxielover :

Mijn Haf van 1.45m, zeer breed en ouderwets gebouwd, heeft 185. Alle dekens van HH. Tot nu toe steeds de Thor als regendeken en winterdeken gehad, weet iemand of de HH Pro winterdeken (200 grams) wijder valt dan de Thor ? Zit nl. met het probleem dat 't een beetje krap zit bij mijn bodybuildertje ! :P Brede schouders en borstkas zitten in de weg.... Heb ooit eens een Global regendeken 185 gepast, die kreeg ik niet eens dicht toen hij om zijn lichaam goed zat, de sluitingen kwamen nog niet eens aan de voorkant van zijn borst ! En hij heeft toch écht een 185, een 195 verzuipt hij in ! :P

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:23

DAPH:

Afbeelding

Balou_k

Re: Het Haflinger DAGBOEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:24

Daph:
Bij deze schenk ik iedereen de zon tot een uur of 17:00 plus droogte.
In de avond moet het hier warm en droog zijn Deal of no Deal ?

verwijderen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-08-11 22:26

Marga:

@ Daphne: das mooi als je dat wilt doen graag. weet ik een beetje wat voor dekens ik moet gaan kopen voor meneertje.
Leuk dat je er weer lekker bij bent Daphne, wat mij betreft even goede vrienden hoor :)

@ Annemarie: helemaal mee eens meid, daarom zei ik al eeder dat er veel gebabbeld wordt maar niet over het dagboek.

Ik wil zeker geen schooljuffrouw zijn en idd dit topic wilde ik heel graag omdat het me zo leuk leek om te lezen wat andere mensen met hun Haffies doen wat ze trainen, hoe ze trainen, waar ze tegenaan lopen etc etc. Dus ja graag meer dagboekverhalen plaatsen, dat was de opzet. Als je met elkaar wilt babbelen misschien per PB of in een ander topic?????????????

Maxielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:27

Maxielover :

@ Balou_k :
Waarom een grasmasker bij zo'n slanke Haf op zo'n kaal weitje ? Snap 't niet helemaal....

Mijn Haf heeft z'n grasmasker heeeeeel zelden een keer om als ik op vakantie ben en 10 dagen niks doet of als hij door medicijnen 2x per dag eten moet hebben en dag en nacht op een volle wei staat.... Maar liefst zo min mogelijk, vind het vreselijk dat ding en hij ook ! Liever lekker veel rijden, werkt ook om hem enigzins slank te houden. :D

jSophiaF

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:28

Jolanda/Freya

Balou_k schreef:
Ik heb niet bijgelezen sorry, ben druk in de weer geweest vandaag, opassen op broertje en zusje een beetje opruimen etc. Zo naar de paardjes, daarna komt er wel weer een verslagje :)

Ja daar kan je ook lekker druk mee zijn ..

maresie schreef:
Marieke:

jullie zijn haast niet bij te houden,maar ik heb mooie hafjes voorbij zien komen *-:)
mijn zusje woont in frankrijk en komt voor een paar dagen langs ,dus na het weekend ga ik proberen om op jullie verslagjes te reageren :list:
maresie en ollie <shet>staan lekker in de wei :Y) en hebben vandaag vrij

Gezellig ...
S_uus schreef:
Ik meld me ook maar even :j
Ik ben dus Suus , dat was vast nog niet opgevallen.
Ik ben 23 jaar oud en zit al zolang ik me kan herinneren tussen de paarden.

Welkom ...
LEKKERGEK schreef:
Hoi,

Mijn naam is Iris en ik verzorg een haflinger van 8 jaar oud genaamd Najego. Zijn eigenares is ManonGrr op bokt. Najego is super lief, en een echte droogkloot. Maar hij heeft ook wel z'n streken, zoals elk paard denk ik wel haha. Ik ben echt heel erg blij met hem! <3
Ik verzorg heb vanaf maart dit jaar, alleen voor deze zomer is hij in zeeland. Over ongeveer twee weken gaan we hem weer ophalen. Dus dan kan ik beginnen met het bijhouden van een dagboek!

Welkom
Faringo schreef:
Annemarie:

Was ik ook weer. Vandaag heeft Storm zijn tanden weer netjes geflost en heeft ie erg zijn best gedaan met rijden. Heb van beide foto's dus zal zo even linkjes plaatsen.

Ik heb dubbel gelegen met het zien van de foto's _O- _O-
Faringo schreef:
Annemarie:

Het rijden:
[RIJ-ITP] Stoere Haflinger aan het werk

Ze ziet er netjes uit hoor Daphne!!

Gave haf, die manen <3
Balou_k schreef:
Nee, ik voer haar absoluut geen brokken !! :+
Foei dat je me daarvan beschuldigd !
Ik denk dat ze dan wel harder had gelopen trouwens haha
Ze heeft daarna wel een worteltje gehad :)
Ik kan niet filmen en een emmer in m'n hand houden anders duikt ze er zo in en dan ben ik m'n emmer kwijt..

Ik zie het helemaal voor me ... _O-
StillAngel schreef:
Wat een leuke haflingers komen hier toch voorbij! :D
Mijn dagboek is simpel uit te leggen met m'n topic vandaag helaas..

[RT-P] De greppel / sloot bijna in bij buitenrit

Oei, dat is geen pretje, spreek uit ervaring, al lag ik met paard en al in de sloot ...
Enige wat ik je als tip kan geven, is heel snel zijn, en haar naar voren rijden, nog voordat ze gaat draaien en de achteruit aan zet.
Ik heb mezelf aan geleerd om dan heel snel me beugels uit te schoppen en naast me paard te staan / springen

HaffieIngrid schreef:
ook ik meld me hier graag.
ik ben ingrid, op bokt dus HaffieIngrid. heb meerdere haflingers, maar op het moment het meest met 1 bezig waarover ik graag hier vertel.
Niles van de tschogglberg, 4 jarige ruin. ongeveer 3 maand onder het zadel.
op het moment kunnen we helaas niet heel erg veel doen, omdat ik 2,5 week geleden mijn kleine teen onder een paard heb gestopt waardoor hij nou gebroken is, er geen nagel meer op zit en zo ongeveer al het vel eraf is. hoop de komende week weer wat te kunnen gaan longeren en er binnen kort weer op te kunnen.

Welkom
Mandarijn schreef:
Claudia:

Welkom Suus en Ingrid!

Had net bijgelezen, reacties getypt en toen ik 'm wilde plaatsen: Internet weg -O- .

Kleine storing .... maar dat is niet leuk, nee ...

Sjemira schreef:
Marga TS en Azkaban:

@Balou_K: NOGMAALS GRAAG EVEN JE NAAM ERBIJ ZETTEN ALS JE WAT PLAATST.

@Allemaal, niet alleen maar babbelen maar ook graag een dagboek verhaal plaatsen, dank u

Welkom Suus en Ingrid, sorry dat ik jullie even gemist heb, het loopt ook erg hard hier en moet veel bijlezen :)

Ik snap je punt, maar moet dat herhaaldelijk herhaald worden en dan ook nog vet gedrukt ?
Voor een ieder is het erg wennen, omdat je normaal op bokt op de boktnaam iemand aanspreekt en niet op zijn of haar echte naam.
Ook ik ben niet een van de jongste hier, maar ik vind het erg wennen om de echte namen te gebruiken, voor mij is het juist lastiger te onthouden welke "echte naam" achter de boktnaam zit.

De opzet van dit topic, is echt super en erg leuk verzonnen, maar denk niet dat je als TS zijnde erg streng moet zijn te verlangen dat een ieder bij zijn post , die te laten beginnen met zijn of haar echte naam. Maar denk als het nu al een paar keer is gezegd in de topic en om de sfeer niet de verpesten, je het dan beter in een pb kan doen naar diegene.

Sorry maar moest dit even kwijt.
ManonGrr schreef:
Hoi,
Ik ga me ook even voorstellen, lijkt me leuk om mee te doen! Ook handig, zie je zelf wat en hoeveel je met je pony doet over een week!
Ik ben Manon, 17 jaar en heb sinds december 2010 mijn eigen paard: Najego. Hij is bijna 4 jaar mijn verzorgpony geweest, en in december heb ik hem gekregen! Op het moment staat hij in zeeland van ze vakantie te genieten (ik zit in frankrik.. :P) Maar over twee weekjes ga ik hem weer ophalen en kunnen jullie van onze dagboekverhalen genieten!
Even een foto voor een indruk
Afbeelding

Welkom
witje789 schreef:
Ik zou me ook grag aanmelden :)

Ik ben Ellen en op bokt heet ik Witje789, zelf heb ik geen haflinger maar heb wel een verzorghaflinger. Ik ben eigenlijk de enige die naar haar om kijkt dus beschouw ik haar als mijn eigen paadje :)

Zij heet Qendel Van ....
Ze is 13 jaar

rijden doen we nog niet veel omdat ze helaas mankt door haar gewicht werd mij verteld, maar bij nader inzien is haar sesambeentje aan het verschuiven en begint ze artrose te krijgen of ze heeft het al

dus daar gaat mijn verzorgpaardje, maar ik zal haar nooit in de steek laten ,want dan wordt ze verkocht en ligt ze voor je het weet op je bord :o

Welkom
Nathalie83 schreef:
Nalie;

Ik moet ook eigenlijk eerlijk zeggen dat ik beter ben in boktnamen onthouden dan echte namen.. Helemaal als er zoveel mensen in 1 topic zitte..

Maargoed.. Komen zoveel nieuwe haffies voorbij!!
Als er trouwens iemand is die Levera van Steenbergen kent hoor ik het heeeeeel graag!!..

Ik heb dat dus ook en ook incombi met de Ava's

Donderdag 11-8-2011
Eerst op stal mee geholpen met de paarden binnen halen, die staan vanwege het rare weer alleen overdag buiten en snachts lekker op stal.
Daarna op creatieve wijze Donna dr box gemest, ideaal die stalmatten, alles op een hoop geveegd, met paard in de box, boxdeur open en hup naar buiten vegen die handel _O-
Donna had zich voor genomen of voor een halve fries te studeren, haar benen waren gewoon zwart, dus een kort douche om die weer haffie kleur te krijgen, gepoetst, zadel er op, hoofdstel erin en rijden maar.
De stap deed ze super vandaag, althans in het begin, daarna had madam zoiets van, ja dag heb geen zin meer, dus ik doe het niet meer. Aandraven werd knoerthard door de bak in galop, waar dat nu weer vandaan komt, geen idee.
Al met al wel weer goed af kunnen sluiten .. we houden ons voorlopig alleen nog bezig met de stap onder controle krijgen, ooit gaat het goed komen ( hoop ik )

Morgen zal er geen update komen vanaf mijn kant, Donna krijgt dan nieuwe schoenen en vriendin zet haar in de middag al binnen voor de smid en doet haar stalletje, zodat ik een avondje thuis kan blijven.

Zie ik dat er weer genoeg gepost is tijdens mijn bijleespost ... ja zo kan ik het niet bijhouden hoor .... _O- ( moest 4 keer op de knop verzenden klikken eer ik er door heen kon komen op me post te posten )

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:28

Sjemira schreef:
Marga:

@ Daphne: das mooi als je dat wilt doen graag. weet ik een beetje wat voor dekens ik moet gaan kopen voor meneertje.
Leuk dat je er weer lekker bij bent Daphne, wat mij betreft even goede vrienden hoor :)

@ Annemarie: helemaal mee eens meid, daarom zei ik al eeder dat er veel gebabbeld wordt maar niet over het dagboek.

Ik wil zeker geen schooljuffrouw zijn en idd dit topic wilde ik heel graag omdat het me zo leuk leek om te lezen wat andere mensen met hun Haffies doen wat ze trainen, hoe ze trainen, waar ze tegenaan lopen etc etc. Dus ja graag meer dagboekverhalen plaatsen, dat was de opzet. Als je met elkaar wilt babbelen misschien per PB of in een ander topic?????????????

Ik denk dat het best samen kan, kletsen en verslagjes plaatsen, we kunnen het wellicht proberen..
Ik zal morgen even kijken voor je kan ik gelijk eens zien of ik mijn winterdeken nog laat wassen of niet.

EDit :
Daph:

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:29

Maxielover schreef:
Maxielover :

@ Balou_k :
Waarom een grasmasker bij zo'n slanke Haf op zo'n kaal weitje ? Snap 't niet helemaal....

Mijn Haf heeft z'n grasmasker heeeeeel zelden een keer om als ik op vakantie ben en 10 dagen niks doet of als hij door medicijnen 2x per dag eten moet hebben en dag en nacht op een volle wei staat.... Maar liefst zo min mogelijk, vind het vreselijk dat ding en hij ook ! Liever lekker veel rijden, werkt ook om hem enigzins slank te houden. :D

Daph
Wacht even hier komen de foto's je schrikt je rot..

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:30

Daph:
Begin April toen ik haar net had :
Afbeelding

07-07-2011
Afbeelding

Begin April :
Afbeelding

07-07-2011
Afbeelding

Ze had meer dan 200 kg overgewicht en is nu pas goed, het is een oude foto, ze draagt het grasmasker niet meer. Ze heeft nu geen overgewicht meer, nog enkele vetbulten maar die gaan er af met trainen en zullen later plaats maken voor spieren.

Faringo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:32

Annemarie:

Tjee Feya, das ff een reactie zeg haha. De metamorfose naar Fries herken ik wel haha. Gewoon geduld hebben dan komt de draf en de rest ook wel in orde!!

Balou_k

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:33

Donderdag 11-8-2011
Eerst op stal mee geholpen met de paarden binnen halen, die staan vanwege het rare weer alleen overdag buiten en snachts lekker op stal.
Daarna op creatieve wijze Donna dr box gemest, ideaal die stalmatten, alles op een hoop geveegd, met paard in de box, boxdeur open en hup naar buiten vegen die handel
Donna had zich voor genomen of voor een halve fries te studeren, haar benen waren gewoon zwart, dus een kort douche om die weer haffie kleur te krijgen, gepoetst, zadel er op, hoofdstel erin en rijden maar.
De stap deed ze super vandaag, althans in het begin, daarna had madam zoiets van, ja dag heb geen zin meer, dus ik doe het niet meer. Aandraven werd knoerthard door de bak in galop, waar dat nu weer vandaan komt, geen idee.
Al met al wel weer goed af kunnen sluiten .. we houden ons voorlopig alleen nog bezig met de stap onder controle krijgen, ooit gaat het goed komen ( hoop ik )

Morgen zal er geen update komen vanaf mijn kant, Donna krijgt dan nieuwe schoenen en vriendin zet haar in de middag al binnen voor de smid en doet haar stalletje, zodat ik een avondje thuis kan blijven.

Daph:
Jij hebt een lekker druk dagje gehad joh !
En inderdaad opassen is ook druk, maar goed daar krijg ik ook wat centje mee dus dat is wel fijn !

Balou_k

Re: Het Haflinger DAGBOEK

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-08-11 22:34

Daph:
En die graasmasker had ze op die wei niet nodig, maar een vijf minuten later werd die afscheiding daar achter weg gehaald vandaar :)