Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Nessie schreef:Jij zegt dat de mensen hier zo goedkoop mogelijk uit willen zijn, maar sommige paarden kostten gewoon minder, dat hoeft niks met de kwaliteit te maken te hebben. Ik heb mijn 'die-wil-ik-hebben' paard gekocht, en ja ik had er ook meer voor neergelegd, maar dat kostte hij gewoon niet. Ik heb hem niet op de prijs uitgezocht maar op hem zelf.
Jodie_Delano schreef:Nessie schreef:Jij zegt dat de mensen hier zo goedkoop mogelijk uit willen zijn, maar sommige paarden kostten gewoon minder, dat hoeft niks met de kwaliteit te maken te hebben. Ik heb mijn 'die-wil-ik-hebben' paard gekocht, en ja ik had er ook meer voor neergelegd, maar dat kostte hij gewoon niet. Ik heb hem niet op de prijs uitgezocht maar op hem zelf.
----
ik heb niet gezegt dat mensen hier goedkoop mogelijk uit willen zijn.
ik heb gezegt dat ik het appart vind dat er sulke goedekopers bij zitten.
en daar onder over de gene die deze topice heeft geopend,,
dat het toch niet gaat om de prijs maar om het paard.
en heb je mij horen zeggen dat ik hem voor het geld heb uitgekozen?
ik zei zelfs dat het niks uitmaakten hoe duur die was, okal kosten die 500 of 1000 of 3500 ik wist en zou hem moeten hebben.
Het Fryso zadel was een oud model die hadden die mensen nog van vroeger.
Er licht nu een nieuw Fryso zadel op, en een nieuw hoofdstel.
Maar daar kan je over blijven door gaan want als je bij je paard een paar sjabraken krijgt, waar je tegen woordig al 50.00 en meer voor betaalt en je hebt een paard van 500.00 euro dan heb je er ook niks voor betaald!!
Yvank_ schreef:Maar dan is het toch logisch dat mensen denken nou een nieuw zadel is ook veel waard? Wij kunnen immer niet ruiken dat jij typfouten maakt
Maargoed om op je vraag terug te komen. Ik heb best wel wat geld over voor een haf. Maar ik wil dan ook
Een goede merrie met zeer goed papier en goede keuringsresultaten en bovendien nog jong,modern en sportgefokt met goede mogelijkheden voor de toekomst. En die heb ik gevonden
Yvank_ schreef:Ja kloptik betaal mn paard helemaal zelf dus als ik 3000 neer moet leggen voor een paard die dat imo noet waard is doe ik dat dus ook niet.
jessie84 schreef:wat een lage prijzen ik ben opzoek naar een haf maar ik zie heel veel hoge prijzen op MP rond de 2000€ en soms nog meer en die kunnen dus niets bijzonders geen nivo op bijv wedstrijd.Als je dan vraagt of het een vraagprijs is of vast dan worden ze bijna boos want hij/zij is het echt waard.