Ze hebben bij ons op de club ook een foutje gemaakt waardoor ik deze week in het parcour moet staan en niet volgende week. Dus zaterdag kom ik toch nog meecrossen .
Wat een leuke filmpjes, ga vanavond de rest allemaal eens bekijken.
mijn vader schiet maar niet pp met die foto's Ik heb ze zelf nog nieteens gezien...
marlies405
Geplaatst: 18-05-11 11:35
Oehhh, wat word ik jaloers als ik die filmpjes zie van de cross! DAT WIL IK OOK Het terrein ziet d'r ook super goed uit! Ik hoop volgend jaar mee te kunnen doen, heb ik hopelijk ook wat springervaring met m'n haf. Heb d'r nu al zin in
_Aurora_
Geplaatst: 18-05-11 11:38
dat crossen lijkt me echter super gaaf en hoop ook ooit mee te kunnen doen, maar dit jaar nog niet
marlies405
Geplaatst: 18-05-11 11:51
Volgend jaar Haf_Kadans! Dan gaan we samen als 'super beginners'
Wij willen deze zomer met springen gaan beginnen. Kanjer moet nog 5 worden, en heb het 1e jaar dressuur gereden. Met m'n verzorghaf heb ik wel gesprongen, vind het zelf super leuk! Hopen dat Kanjer dat ook vind! Springen jij en Kadans wel al?
Oow wat leuk! Ben benieuwd naar hem hoor!! Wij hebben nu een paar keer gesprongen. Kadans vindt het geweldig, maar we moeten nog heel erg veel leren dus we gaan de 40 cm proberen
marlies405
Geplaatst: 18-05-11 12:06
Hopelijk zie jij hem 13 juni! Hij is nu kreupel , ik hoop dat hij snel weer goed loopt. Jij succes met je parcourtje, ik zag in je profiel dat je naar het haflingerweekend Leusden ga. Super leuk, geniet d'r van!
Ja klopt, ik hoop inderdaad dat hij erbij zal zijn!! Heb je al meer zicht erop of nog niet?
Chasey
Geplaatst: 18-05-11 20:13
Het is echt een aanrader om een keer de cross te doen. Dus zodra jullie spring ervaring hebben opgedaan, zou ik zeggen: schrijf je in voor de haflinger cross. Zelf was dit mijn eerste cross, maar het was gewoon echt super leuk dat het allemaal haflingertjes waren! Crosslingers zijn het eigenlijk, want ze kunnen het heel goed
Peelie, zeg ff dat je vader op moet schieten. Wij zijn allemaal erg benieuwd.
Jaa dan doe ik ook zeker mee!! Lijkt me zoo leuk, vooral de waterbak. Nu nog wat meer springen.
En ik ga dit keer zeker kijken naar de crosslingers!
Chasey
Geplaatst: 18-05-11 20:33
Even een ego berichtje, maar dan kun je je misschien nog een beeld maken van hoe de cross was. En dat je er volgend jaar lekker bij moet zijn !
De waterbak is echt leuk! Als je crosslinger er door wilt tenminste... James vond die hele waterbak maar niks. Maar gelukkig heb ik hem er uit eindelijk wel ingekregen (En hoe ). Daarna ging hij er wel door. Aankomende vrijdag wordt er weer lekker warm weer verwacht. Als dat zo is, zoek ik de waterplas weer op. Zodat James meer en vaker in aanraking komt met water. Heb er nu al zin in. 1 keer eerder met hem gezwommen en dat vond ik erg leuk.
Ik heb hier nog wat foto's van de cross. James, m'n crew en ik James klaarmaken. 1.
Met de laatste energie over het boomstammetje. 14.
M'n zus stapt James uit. (door de waterbak! ) 15.
marlies405
Geplaatst: 18-05-11 21:09
@ Chasey. Leuk zeg die foto's van jou en James. Kanjer en ik gaan eerst wat springervaring op doen, en we hopen volgend jaar mee te doen met de crosstrainingen. Hoop ik dat ik ook een crosslinger heb . Water oefenen wij geregeld in een plas in de buurt, daar gaat hij vrolijk doorheen . Wie weet tot volgend jaar!
Aaaah, nou dan zou ik aan mijn entourage vragen of ze jou ook mee op de kiek willen nemen!
Zo wat gaat het hier weer snel
hahahaha dank je.
Ik vind ook dat je van crossen gewoon een goede band met je pony krijgt. Bel is altijd erg lastig geweest met rijden. Toen ik meer ben gaan springen, buitenrijden e.d. merkte ik ook dat ze dat gewoon echt leuk vond. We zijn hierdoor dus veel verschillende dingen gaan doen zoals trec clinics e.d. Ze kon eerder nog wel eens ergens voor wegschieten, maar nu we ook wat meer croslesjes e.d. hebben gelopen merk ik gewoon dat ze me vertrouwd. Ze is door al deze dingen ook veel makkelijker geworden. Zoals de waterbak, eerder ging ze al niet door een plasje water, nu gaat dat ook steeds beter.
Mijn pa heeft de foto's nog nieteens op de computer gezet. Ik heb de foto's zelf dus nog nieteens gezien.
(hij is heel erg druk op dit moment)
tiny_tiger
Geplaatst: 19-05-11 14:55
hoi peelie jammer dan we nash niet mochten kopen van je , ( volgens mij was je het ook niet van plan, naar mijn mening) maar we hebben nu een andere ,die gaat met met een vriendin naar de haflinger dagen( wij ook natuurlijk) in de toekomst gaat hij meedoen aan dresuur we gaan natuurlijk proberen voor een hoger nivau proberen te halen maare alles nog goed gekomen met het zieken paardje ik hoop van wel mischien zien wel elkaar in de toekomst nog
Chasey
Geplaatst: 19-05-11 23:44
Had je dat berichtje niet beter in een pb'tje kunnen zetten? Lijkt me niet echt een berichtje wat iedereen hoeft te lezen.
tiny_tiger
Geplaatst: 20-05-11 08:08
en waarom dan niet niet haatlijk bedoeld hoor dat bericht aan peelie ik vind het alleen jammer van nash dat ik die niet mocht kopen van haar ik had hem graag een goed thuis willen geven voor zijn hele leven
Chasey, ik heb al getemt, ik vind het zowizo niet echt netjes dat ze dit zo op internet zet. Had dit idd in een pb, e-mail of telefoontje oid gedaan. Genoeg mogenlijkheden behalve zo uitgebrijd op internet...
alicefjs
Geplaatst: 20-05-11 09:24
mmm ik heb wel zin om er heen te gaan maar kan je ook gratis komen kijken????