de ene haflinger is de andere ook niet
met bianca of matilla zou ze ook niet over weg kunnen die zijn veel ste werk willig en honola vind alles wel goed mooi knuffelen en dan hobbelen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Gothic_TeZZy schreef:WHAAAA
Meiden..... xD
Waaar vind ik een baan xD
*gaat rustig zitten en legt uit*
Haflinger, staat op n stal bij mij in de buurt.. Zoekt medeberijdster, 3 dagen per week.. Voor 50 euro per maandPrima bedrag!
Alleen 't spaar geld is (op rijbewijs na) best wel leeg...
Dus moet werk hebben! xD Of goede deal met ouders xD
Liiisaaa schreef:Heeft Nibbit ook, juist dat klassieke van hem, maar toch zijn enorme uistraling maakt hem erg gewild. Hij heeft dan ook altijd een volle agenda met dekken, komt er nu nog 1tje en dan is hij helemaal klaar!
horsii schreef:jaloers op jullie haffies.
Peeps stond op vorige stal ook alleen overdag ophet land maar was toen ook zo dik als nu.
Ze heeft zoiezo aanleg op super snel dik te worden.
Gelukkig is peeps nog jong en staat ze met een paar jonkies in het land waardoor ze wel lekker de hele dag in beweging is.
Ze is trouwens wel altijd voorwaarts, hoe dik ze ook is o,i.d. ze blijft hyper
Freya schreef:Zou vanavond met Moyra naar Pebbels gaan, maar dat gaat helaas niet door omdat ik me auto bijna in de prak gereden heb, dus manlief moet vanavond even kijken of het fikse valt. aanrijding was mijn schuld, gehaast omdat ik te laat was voor de fysio en boem is ho, gelukkig had mjn voorganger niks dankzij trekhaak , maar mijn tuut wel deuk in bumber en koplamp die op half 7 hangt. Flink geschrokken ... Dus heb wel geleerd, ondanks dat je haast hebt, rustig blijven in het verkeer ( pas me eerste aanrijding in 8 jaar tijd. )
Freya schreef:Jeetje wat gaan jullie hard zeg .... als we dit tempo blijven aanhouden, dan is deel 4 ook zo vol.
Vanavond maar even bijlezen, zit nu op me werk en heb even pauze. Dus geen tijd om bij te lezen.
Zou vanavond met Moyra naar Pebbels gaan, maar dat gaat helaas niet door omdat ik me auto bijna in de prak gereden heb, dus manlief moet vanavond even kijken of het fikse valt. aanrijding was mijn schuld, gehaast omdat ik te laat was voor de fysio en boem is ho, gelukkig had mjn voorganger niks dankzij trekhaak , maar mijn tuut wel deuk in bumber en koplamp die op half 7 hangt. Flink geschrokken ... Dus heb wel geleerd, ondanks dat je haast hebt, rustig blijven in het verkeer ( pas me eerste aanrijding in 8 jaar tijd. )